Vriendinnen Den Bosch

11-09-2016 13:57 5 berichten
Hoi!



Ik merk dat mijn vriendschappen de laatste jaren wat vervaagd zijn doordat iedereen een beetje zijn eigen weg gaat (nieuwe drukke baan, nieuwe relatie of een gezinnetje starten). Daarom ben ik op zoek naar gezellige meiden die zin hebben om samen leuke dingen te ondernemen. Ik ben 25, woon dicht bij de binnenstad en hou zelf van gezellige etentjes/borrelen/bios/shoppen/stappen en natuurlijk kletsen.



Lijkt het je leuk om af te spreken? Stuur mij dan gerust een berichtje. Als er meerdere reageren is het misschien ook leuk om met een groepje af te spreken.



Groetjes
Upje
Alle reacties Link kopieren
hoi,



Ik wilde graag reageren op je "vriendin gezocht". Ik ben 26, en recent gescheiden dus heb ineens zeeën van tijd. Misschien lijkt het je leuk om me beter te leren kennen?



Met vriendelijke groet,



Elisabeth
Alle reacties Link kopieren
Hi macaron ik zou het ook heel leuk vinden om te gaan borrelen in den Bosch je mag me een bericht sturen als je wil ..



Ik ben 24
quote:iress90 schreef op 01 december 2016 @ 02:38:

Hi macaron ik zou het ook heel leuk vinden om te gaan borrelen in den Bosch je mag me een bericht sturen als je wil ..



Ik ben 24Hoi! Leuk om iets van je te horen. Ik kan je helaas geen privé bericht sturen (dit kun je via je instellingen aanzetten). Maar je mag mij wel een berichtje sturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven