is mijn vriendin zwanger

29-11-2016 18:21 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hebben op de 15e dag van de cyclus sex gehad. Mijn vriendin die gebruikt de pil en tijdens de sex heb ik coïtis interuptus gebruikt. Mijn vriendin stresst zich helemaal kapot of ze nou zwanger is of niet. Wat is de kans dat ze zwanger is, of is die kans er eigenlijk gewoon niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 29 november 2016 @ 19:33:

[...]





Zo hey, jij loopt ook behoorlijk vast of niet dan?Bijna net zo erg als Pietje456
quote:blauwuiltje schreef op 29 november 2016 @ 19:14:

Nou ben ik al 27 jaar met mijn Man maar als ik zou vragen op welke dag van mn cyclus zit ik dat weet ie echt niet hoor....en hij heeft nog wel ir. voor zn naam.......Als je mij vraagt op welke dag in mijn cyclus ik zit, weet ik het meestal niet eens
quote:miedo schreef op 29 november 2016 @ 19:37:

[...]





Bijna net zo erg als Pietje456 Heb je aandelen in de paragnostenlijn?
quote:Pietje456 schreef op 29 november 2016 @ 18:56:

[...]





Soms denk je daar in alle spanning niet over na...Dat is dan knap stom. Sex is geen kinderspel, gebruik je hersens.
quote:MN-- schreef op 29 november 2016 @ 19:45:

[...]



Als je mij vraagt op welke dag in mijn cyclus ik zit, weet ik het meestal niet eens Zo herkenbaar! Ik ook niet!
T is dat ik weet dat ik er eentje heb maar ik hou geen kalender bij zeg maar
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 29 november 2016 @ 18:26:

Gewoon even uit nieuwsgierigheid hé.. Waarom slikt ze die pil?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 29 november 2016 @ 18:58:

[...]





Misschien kun je daarvoor ook paragnost Leila bellen via 0102263169.Doen hoor.Ben jij Leila?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 29 november 2016 @ 20:20:

T is dat ik weet dat ik er eentje heb maar ik hou geen kalender bij zeg maar





Echt geen idee!
Die kans is erg groot. Begin maar vast met sparen. Kinderen hebben kost geld.
1. Als je vriendin de pil goed gebruikt, dan is de kans op zwangerschap zeeeeer klein. Dat is namelijk het hele idee achter de pil slikken.

2. Als je je echt zo'n zorgen maakt omdat er iets niet goed is gegaan (pil vergeten, overgeven door ziekte, etc), waarom dan tijd verspillen door een vraag hier te stellen? Morning afterpil is er namelijk ook nog en voor vragen heb je een huisarts.

3. Zwangerschapstesten zijn bedoeld voor het antwoord op je vraag.

4. Als je telkens gaat stressen over zwangerschap terwijl je vriendin de pil slikt, gebruik dan een condoom erbij. Of doe het gewoon niet tot je exact begrijpt waar de pil voor is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven