hardstyle/hardcore feesten of festivals

27-01-2016 19:43 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar meiden die ook graag naar deze feesten/festivals gaan. Mijn vrienden houden er niet van. Vriend wel, maar die wil niet vaak mee



Ben begin 20 en woon (ongeveer) in het midden van het land. Ben vorig jaar naar freaqshow, beat the bridge, free festival, defqon en dominator geweest
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa dominator!!
Alle reacties Link kopieren
Ben je daar ook geweest?
Alle reacties Link kopieren
🙌🙌🙌
Alle reacties Link kopieren
Zelfde voor mij! Kom uit rotterdam!
Alle reacties Link kopieren
Beat the Bridge ook geweest maar sla dit keer over!
Alle reacties Link kopieren
Harmony of hardcore schijnt ook heel leuk te zijn!

Daar gaan wij dit jaar voor het eerst heen omdat we dit jaar niet naar dominator kunnen.
Alle reacties Link kopieren
HoH lijkt me ook erg leuk! Waar is dat ookalweer?



Afgelopen zaterdag naar moh geweest en nu staat alleen nog defqon weekend op de planning
Alle reacties Link kopieren
HoH is in Erp.

MoH had me ook leuk geleken Alleen elke keer oppas regelen is zo'n gedoe, en ik word te oud om steeds de hele nacht door te trekken..

Of ja, eerder is het zo dat ik vroeger gewoon de hele volgende dag in mijn bed kon blijven stinken en nu moet ik eruit voor de kinderen.

Daarom doen we maar één of twee festivals per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde hier, ik woon ook in het midden van het land!

Niemand ook die met me mee wil, of geen geld of ze vinden het niet om aan te horen!

stuur me anders een prive berichtje als het je wat lijkt!



Liefs,
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik sluit mij graag in deze groep. Mijn vriendinnen houden niet van hardstyle, maar ik wil maar al te graag naar deze feestjes. Wie gaat er mee?
Alle reacties Link kopieren
Hey ik kom hier ook even kijken haha!



Ik heb hetzelfde proboleem, zijn hier ook mensen in het noorden? Ik woon zelf in Leeuwarden voor m'n studie, en in het weekend te vinden in Heino bij m'n ouders (dorp onder Zwolle) en ben 20 jaar. Dus midden van het land is ook ideaaal haha.



Ik heb een paar mensen overal in het land die weleens mee willen naar een feestje, maar die hebben zelf wel een vast groepje om mee te gaan. Mijn oude groepje verwaterd helaas door omstandigheden dus dat ga ik niet meer pushen. Ga zo nu en dan is met iemand naar een feestje, laatste tijd vaker maar wil ook niet continue vragen mag ik mee mag ik mee haha als hun wel altijd met vaste mensen ga.



Lijkt me leuk om met een groepje een keer naar een feest te gaan! Zijn hier ook heeeeel toevallig mensen die in de geheime facebook groep Early Gabbers Underground zit? Of in de besloten groep Early Hardcore Gabbers? Daar heb ik enorm veel mensen leren kennen, maar de meeste zijn wat ouder. Totaal niet erg, maar wat meiden rond mijn leeftijd of ouder zou ook leuk zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Wie zaterdag harmony?
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen hier die naar defqon.1 gaan. Ik heb een kaartje voor de zondag. Het lijkt me gezellig om met een groepje heen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar defqon weekend! Heb je al mensen waarmee je gaat?
Alle reacties Link kopieren
Kan niet wachten tot defqon :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook het hele weekend naar Defqon! :) Superveel zin in, alleen helaas niet op de camping baal ik echt van.... een vriendin heeft me laten zitten.. had haar vorige week eindelijk durven te confronteren ze kon het zelf niet even zeggen ofzo. Gelukkigggg kan ik met een vriend mee maar dan slapen we bij een vriedin van hem met allerlei mensen, die 20 minuten van Defqon woont. Opzich wel heel chill, douchen, elektriciteit etc haha.
Alle reacties Link kopieren
Bankkussen, helaas niet

Heb er wel zin in, dan maar alleen er feest van maken. Naja het feest is er natuurlijk al.
Ik heb er veel zin in.
Alle reacties Link kopieren
Hoii! Ik ga zaterdag ook naar defqon met mijn vriend samen met een grote groep. Als iemand wil joinen, stuur maar een berichtje!!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven