Nieuwe mensen ontmoeten omg. Utrecht/Zeist

24-10-2015 11:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben onlangs naar zeist verhuisd en ken hier eigenlijk helemaal niemand.

Ik zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen hier in zeist of omstreken. Om gezellig koffie mee te drinken of gezellig samen koken. Of een keer savonds een film te kijken met een wijntje. Of lekker shoppen. Ik ben net moeder geworden van een mooie dochter en ben met september 31 jaar geworden. Ik zou het leuk vinden ook andere moeders te leren kennen maar als je nog geen kinderen hebt mag je ook reageren.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik stuur je een berichtje



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik stuur je een berichtje
Alle reacties Link kopieren
hee mama31, ik wilde een zelfde soort berichtje plaatsen maar ben eerst eens gaan zoeken op 'Zeist' in het forum en toen vond ik dit bericht! Ik woon nu een jaartje in Zeist met m'n dochter van 3,5. Zou het ook leuk vinden om in Zeist wat meer sociale contacten op te doen. Inderdaad eens koffie drinken of naar de kinderboerderij voor een speeldate, alhoewel die van jou daar mss nog net wat te jong voor is . Zie dat er meer meiden hebben gereageerd, ben benieuwd of jullie al eens afgesproken hebben. Ik zal je ook een prive berichtje sturen, want weet niet precies hoe het zit met meldingen enzo.. Hopelijk lees je dit!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Weer wat maanden later zoek ik op hetzelfde onderwerp: ik woon net in Zeist, ben 32 jaar en ben net moeder geworden van een mooie dochter. Ik zou graag (jonge) moeders leren kennen in Zeist! Iemand zin in een kopje koffie om kennis te maken?
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo ik woon ook net 5 mnd in zeist, koffie lekker haha.

Ik ben 35 en ik ken ook nog niemand hier in de buurt om sociaal mee te doen haha

Ik werk in wisseldienst en daardoor op andere tijden thuis dan andere mensen,waardoor het soms moeilijk is om wat sociaals op te bouwen.

Ik hou van wandelen en motorrijden, verder vind ik het ook heerlijk om creatief te zijn.

Als je het leuk lijkt stuur mij maar een bericht
Alle reacties Link kopieren
Beste Ladybird35,

Laten we een keer een kopje koffie drinken! Ikzelf zit momenteel thuis ivm bevallingsverlof, dus heb overdag alle tijd (er komt dus alleen wel een kleine baby mee ). Ik houd van theater en film en bordspellen spelen (en escaperooms!). En wandelen is natuurlijk altijd gezond!

Groet, Eefeef

ps, het lukt me niet om dit als privebericht te verzenden
Alle reacties Link kopieren
Ik kan jou geen privebericht sturen dus maar effe zo ???? Lijkt mij gezellig eefeef,

Leuk om zo iemand te ontmoeten, laat het je snel weten
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is, is het gelukt om een prive bericht te verzenden. En anders zie ik je reactie hier wel .

Inderdaad leuk om zo iemand te ontmoeten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven