Beschrijf je laatste ban

01-12-2016 18:21 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten " beschrijf hier je laatste ( of raarste of eerste ban / waarschuwing . Mag op dit forum zijn, maar ook op andere fora.

Relevant is :



- wat had je gedaan

-wat ging er aan vooraf

-was het terecht

- wat heb je er van geleerd

- gaat het je nog een keer gebeuren





Shoot !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik had op ander forum blijkbaar het Koningshuis beledigd. Zwart grapje over Amalia gemaakt en damochnie.
Hier ben ik braaf



Maar op een ander forum heb ik een perma ban omdat ik het beheer uitschold voor geitenn*****r en mierenn***r



wat er aan vooraf eigenlijk niet veel bizonders ik wees het beheer op de regels en dat ze zich zelf er niet aan hielden daarna is het modder gooien begonnen.



Wat ik van heb geleerd niks



En nee ik vond het niet terecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ban gehad voor het op vileine en uberbeschaafde wijze beledigen van de mods. Ik adviseerde een goede methode voor begrijpend lezen.

In mijn ogen heeft de methode zijn superkracht bij slechts als advies noemen bewezen.



Dus ja, die ban was terecht. Ik bedoelde het idd heel erg lomp en onvriendelijk.



Ik heb er niets van geleerd.



Zou weer weer kunnen gebeuren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ban gekregen voor:



Op de man spelen

Pesten

Discriminatie/Rascisme ( )

en nog zoveel meer
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:OldWood schreef op 01 december 2016 @ 18:54:

Ik weet de email waaronder ik aangemeld ben hier niet meer, dus misschien heb ik wel waarschuwing(en) gehad, het zal me aan m'n gleuf jeuken Ik krijg altijd een pushbericht. Want waarschuwingen, daar grossier ik in. Meestal voor offtopic in het CMtopic, maar dat is dus niet raar.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit een ban gehad. Wel een waarschuwing voor het hinten naar de oude nick van een welbekende forummer.



Forummer heette ~fictief~ DonaldDuck. Ik had geschreven: 'Zijn/haar oude naam rijmt op HelemaalRuk.'



Dat mag dus niet.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alleen een officiële waarschuwing voor off topic in mod topic
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 18:59:

[...]





Ik krijg altijd een pushbericht. Want waarschuwingen, daar grossier ik in. Meestal voor offtopic in het CMtopic, maar dat is dus niet raar.Nee die heb ik ook gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 01 december 2016 @ 18:59:

Ik heb een ban gekregen voor:



Op de man spelen

Pesten

Discriminatie/Rascisme ( )

en nog zoveel meerMaar terecht, of onterecht ? Forum je nu anders ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 01 december 2016 @ 18:57:

Ik heb een ban gehad voor het op vileine en uberbeschaafde wijze beledigen van de mods. Ik adviseerde een goede methode voor begrijpend lezen.

In mijn ogen heeft de methode zijn superkracht bij slechts als advies noemen bewezen.



Dus ja, die ban was terecht. Ik bedoelde het idd heel erg lomp en onvriendelijk.



Ik heb er niets van geleerd.



Zou weer weer kunnen gebeuren.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:00:

[...]



Maar terecht, of onterecht ? Forum je nu anders ?Ja onterecht, sommige vrouwen moeten gewoon eens de waarheid horen. Ja ik moet nu wel eens anders forummen want de volgende is een perma ban
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik heb een tijd terug gezegt dat 'je beter een piemel in de mond kan nemen, zodat er iemand toch nog blij wordt van het gezuig'.



Terecht? Opzich. Maar dit was op de man en ik had niemand gequoted en die post ook niet tot iemand gericht. Al kon je opzich wel raden voor wie die post bedoeld was, dus misschien toch terecht op de man. Maar ik had het zelf op provoceren of negatief gedrag gegooid en niet op de man.
Oh en op een ander forum heb ik een keer een WS gekregen omdat ik mensen in het openbaar had aangesproken op het voeren van een hetze tegen een medeforummer. Die hetze scheen gewoon te mogen, het aanspreken echter niet want het forum moest wel een Veilige Plek blijven natuurlijk .

Ik ben maar meteen van dat forum weggegaan, met de behetzte medeforummer heb ik nog steeds heel gezellig contact.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 01 december 2016 @ 18:54:

Ik weet de email waaronder ik aangemeld ben hier niet meer, dus misschien heb ik wel waarschuwing(en) gehad, het zal me aan m'n gleuf jeuken



Ter troost: je krijgt ineens tijdens het forummen een wereld groot formulier waar in staat waarbij je stout bent geweest. Dan moet je verplicht klikken op: ik ben het hiermee eens ook al ben je het er helemaal niet mee eens.

Als je dat dus nog nooit gezien hebt dan zit je nog veilig.



Ik heb tot 2 keer toe een waarschuwing gehad voor off-topic op het modtopic. Ik reageer er maar niet meer want vrijwel alles is off-topic tegenwoordig. Of je moet het staffen of je moet het mailen. Dat topic mag wat mij betreft wel weg.



Verder heb ik ooit een ban gehad toen had het halve forum een ban, was nog met een engel die nogal uh agressief was op dat moment. Ik kreeg de ban in de avond toen ik al sliep. En toen ik wakker werd zag ik zowel een mail dat ik een ban had en een mail dat het onterecht was en dat het weer opgeheven was.



Vind wel dat je hier tegenwoordig nog maar weinig mag schrijven en dat er weinig naar de context gekeken wordt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:00:

[...]



Maar terecht, of onterecht ? Forum je nu anders ?Echt niet dat ik anders ga forummen door een ban. Wat ben ik, een kleuter of een mevrouw die vet oud genoeg is om de moeder van die mods te zijn. Ik schreef hier al toen zij nog naar het kinderdagverblijf werden gebracht.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Een waarschuwing voor off-topic op het modtopic.



Een perma op de drakenvlieg. Ik weet niet meer precies, maar was volgens mij tijdens het piratengebeuren hier. Ik weet ook niet meer of ik toen hier een ban had.

We deden in elk geval met een groepje mee met de spelletjes op Libelle, en ze konden mijn plaatje van een galg niet zo waarderen. Het was wel heel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 01 december 2016 @ 19:06:

[...]



Echt niet dat ik anders ga forummen door een ban. Wat ben ik, een kleuter of een mevrouw die vet oud genoeg is om de moeder van die mods te zijn. Ik schreef hier al toen zij nog naar het kinderdagverblijf werden gebracht.Vet en oud ben je zeker. Over dat mevrouw echter, daar ben ik nog niet uit. Hoe kan het nou zijn dat jij staande kan pissen na een kratje Grolsch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 01 december 2016 @ 19:06:

[...]



Echt niet dat ik anders ga forummen door een ban. Wat ben ik, een kleuter of een mevrouw die vet oud genoeg is om de moeder van die mods te zijn. Ik schreef hier al toen zij nog naar het kinderdagverblijf werden gebracht.laat die mods nou, ze voelen zich belangrijk. (krijg ik hier een ban voor)
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik heb een keer een waarschuwing gehad vanwege off-topic zwaaien en Arrrr roepen.



Belachelijk natuurlijk maar ja
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:07:

[...]



Vet en oud ben je zeker. Over dat mevrouw echter, daar ben ik nog niet uit. Hoe kan het nou zijn dat jij staande kan pissen na een kratje Grlosch ?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik loop hier al jaren een heb sinds kort een waarschuwing omdat ik de Nick noemde van iemand die nu een nieuwe heeft. Betreffende forummer heeft dat notabene zelf verteld en gezegd dat geen geheim van te maken. Als je mods daarop zijn ze natuurlijk niet thuis. Ach ja. Ik zal het wel overleven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een ban gehad.

Ben niet vaak genoeg op het forum voor een ban en te braaf.



Ik vind sommige permabans wel echt een feestje waard.
Het Viva forum is papaja.
quote:Yakatani schreef op 01 december 2016 @ 19:10:

Ik loop hier al jaren een heb sinds kort een waarschuwing omdat ik de Nick noemde van iemand die nu een nieuwe heeft. Betreffende forummer heeft dat notabene zelf verteld een gezegd dat geen geheim van te maken. Als je mods daarop zijn ze natuurlijk niet thuis. Ach ja. Ik zal het wel overleven.Dan zal iemand je wel hebben gestaft. Is ook wel een spannend idee, dat je blijkbaar een Vijand hebt op het forum .
Veel van mijn bannen waren terecht, want ja zure visgleuf roepen is niet aardig (ookal is het die naam). Ooh en lachen op het modtopic mag ook niet
Ik heb alleen een waarschuwing gehad voor off topic in moderatortopic, en ik had alleen een neer gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven