Vriendinnen gezocht Zwolle

18-04-2015 21:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva dames! Ik ben een 22 jarige vrouw uit Zwolle die op zoek is naar nieuwe vriendinnen van mijn leeftijd. Ik woon sinds kort in Zwolle met mijn vriend en hond. Veel vriendinnen wonen op andere plaatsen en het lijkt mij leuk om nieuwe vriendinnen te vinden in Zwolle. Ik ben een leuke (al zeg ik het zelf) en rustige meid die veel sport, graag een terrasje pakt of ergens gaat lunchen, een wijntje drinkt of lekker een avondje op de bank hangt, uitgaan is niet zo mijn ding. Als jij ook op zoek bent naar nieuwe contacten laat dan een berichtje achter! Groetjes xEnJoy
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, woon niet in Zwolle maar in Dronten. Niet ver van elkaar vandaan.

Het lijkt mij leuk om meerdere mensen te ontmoeten.

Ben 31 jaar moeder van 2 kinderen 9 en 6 jaar.

Vind het leuk om te winkelen, terrasje, hapje eten, bios met of zonder kinderen.

Als het je gezellig lijkt hoor ik het graag natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Graag sluit ik me aan bij de facebookgroep als dit nog kan.

Ik ben 25 jaar en woon sinds 2.5 maand in Zwolle. Ik hou ervan om uit eten te gaan, terrasjes te pakken, naar de bioscoop te gaan etc. Kortom gewoon gezellig onder de mensen te zijn. Helaas ken ik nog niet veel mensen Zwolle om dit mee te doen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi britt, ik kan je helaas geen prive bericht sturen. Zou je mij een prive bericht willen sturen met je e-mailadres dan kan ik je toevoegen aan de groep :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Anrim00 schreef op 09 augustus 2015 @ 15:10:

Nieuwe mensen leren kennen in Zwolle of gewoon op zoek naar gezelligheid? Join De Wijnclub en kom naar onze feestelijke borrels en gezellige events om je weekenden goed te beginnen!



De Wijnclub start haar eerste borrel in september, kijk dus snel verder en meld je geheel vrijblijvend aan voor het eerste event!



Like de facebookpagina of kijk op de website!



Tot snel bij De Wijnclub?Wat leuk! Ik heb jullie via fb een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Wat een leuk idee, die Facebook pagina! Ik zou hier ook graag bij willen

Ik ben 27 jaar en woon vlakbij Zwolle.

Ik zal mijn email adres even doorsturen in een privé berichtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven