Swipe ik naar rechts, zie ik extreem rechtse propaganda

30-11-2016 20:02 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rare topictitel, maar okee.... Als ik het beginscherm van mijn telefoon (iphone 6) naar rechts swipe, krijg ik daar een soort voorgeprogrammeerd scherm, met onder andere nieuwsberichten. Vaak van De Telegraaf, of een Belgische krant en ook het AD. Maar heel vaak ook van een of andere extreem rechtse 'nieuwssite' met echt bagger! Weet iemand hoe/ waar ik dit kan melden, en ook hoe ik deze site uit dit voorgeprogrammeerde overzicht kan verwijderen? Ik wil dit helemaal niet ongevraagd onder mijn neus geduwd krijgen en het lijkt me sowieso onwenselijk dat er zoveel podium aan zoiets wordt gegeven.
Bij de instellingen van je Widgets kan je aan/afvinken welke bronnen je wil zien. Ik begrijp welke Belgische krant je bedoelt trouwens. Extreem rechts is mij niet bekend trouwens. Hopelijk krijg je het aangepast
Alle reacties Link kopieren
Zoek op widgets iOs10 voor de gebruiksaanwijzing
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Bij widgets kun je die nieuwssites uitschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb dus net precies hetzelfde. Vertel net tegen m'n vriend dat ik de dagelijkse ... bij m'n nieuws items heb staan.

Telegraaf tot daar aan toe, ook geen kwaliteitskrant, maar dit vind ik echt stom. Ik weet niet of t door algoritmes wordt bepaald welk nieuws er komt te staan en of t op je voorkeur afgestemd wordt, maar dan klopt er echt niets van



Ik vind het echt vreemd. Ad.nl, telegraaf en metronieuws zijn ook niet mijn kranten, maar prima. Even snel koppen scannen. Het zou zelfde zijn als je een linkje krijgt naar Joop.nl of geenstijl ofzo. En die vind ik beiden zelfs nog van vele malen betere kwaliteit dan dit.
Nu benik wel benieuwd welke extreemrechtse nieuwssite dat is
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de naam niet noemen omdat elke vorm van reclame er 1 teveel is, maar geloof me, ze zijn niet mals. En het is een Nederlandse site.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de antwoorden, maar als ik naar widgets ga kan ik alleen ALLE nieuwssites uitschakelen, klopt dat? Dus alleen die ene site blokkeren kan niet? Enne... iemand die weet of en hoe je dit kan melden??
Bedoel je iets 'dagelijks'?



Die staat er bij mij namelijk ook wel tussen. Maar ik kijk eigenlijk alleen naar het AD en de telegraaf. Nu je het zegt heb ik 'm voor het eerst geopend. Vreemd...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook willen melden. Heb alleen geen idee waar. En ik wil niet de hele widget verwijderen, want zo'n nieuwswidget vind ik juist wel handig soms.
Alle reacties Link kopieren
Iets dagelijks inderdaad.
quote:margriet12345 schreef op 30 november 2016 @ 21:35:

Ik wil de naam niet noemen omdat elke vorm van reclame er 1 teveel is, maar geloof me, ze zijn niet mals. En het is een Nederlandse site.Ben lang actief geweest in een (neutrale) politieke studentenvereniging en kwam in aanraking met zowel hardcore Marx/Lenin/Maoisten als met mensen met sterke rechtse en nationalistische sympathieën, vandaar de bovenmatige interesse. Misschien dan toch maar upgraden naar een iPhone 6

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven