Vierkante enkele kerstkaart of foto

01-12-2016 20:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de feestdagen heb ik een mooie vierkante foto. Die foto zou ik graag als kerstkaart willen versturen.

Een dubbele kaart ervan maken wordt mij te duur. Ik zou dus graag enkele vierkante kaarten willen of eventueel vierkante foto's met envelop. Heeft iemand een idee op welke site ik dat goedkoop kan bestellen?

Ik zit al een tijd te zoeken. Het kan toch niet zo moeilijk zijn?
Hoeveel moet je er hebben? Ik zou ze op bv drukwerkdeal bestellen en dan gewoon als postkaart ofzo.



Edit: 100 stuks kost 25 euro ex btw, enkel bedrukt, vierkant



Moet je wel nog enveloppen zoeken
Alle reacties Link kopieren
Als ik vierkante fotokaart maken google, krijg ik heel veel opties
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 01 december 2016 @ 21:03:

Als ik vierkante fotokaart maken google, krijg ik heel veel optiesDat zijn allemaal dubbele kaarten...
Alle reacties Link kopieren
quote:pangea schreef op 01 december 2016 @ 21:03:

Hoeveel moet je er hebben? Ik zou ze op bv drukwerkdeal bestellen en dan gewoon als postkaart ofzo.Ongeveer 50. Ik ga even kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:elmo11 schreef op 01 december 2016 @ 21:05:

[...]





Dat zijn allemaal dubbele kaarten...Bij Poobies.nl kun je enkele vierkante kaarten bestellen. Met foto.
Alle reacties Link kopieren
quote:pangea schreef op 01 december 2016 @ 21:03:

Hoeveel moet je er hebben? Ik zou ze op bv drukwerkdeal bestellen en dan gewoon als postkaart ofzo.



Edit: 100 stuks kost 25 euro ex btw, enkel bedrukt, vierkant



Moet je wel nog enveloppen zoekenDat is een mooi bedrag. Ik ga kijken, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Poobies is duur. Webprint is een stuk goedkoper en best okay. Ik had laatst voor de optie glans gekozen tegen meerkosten, maar dat is een soort parelmoer glans. Niet mijn smaak. Standaard of mat is wel goed.
Alle reacties Link kopieren
[quote][message=25185581,noline]pangea



Ik heb ze via drukwerkdeal besteld. Bedankt voor de tip.



Ik heb nu vierkante ansichtkaarten. Helemaal goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven