Niet/nauwelijks nat worden

23-11-2016 11:36 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, probleem dat ik al jaren heb. Met mijn (inmiddels ex)man altijd glijmiddel gebruikt en nooit een probleem van gemaakt. Nu vrijgezel en af en toe leuke date. Dan wil je toch niet met glijmiddel aankomen..... Iemand ideeën / tips? Is sinds de geboorte van mn oudste (horror bevalling), alles is hersteld, behalve dat. Maakt dus niet uit hoeveel zin ik heb.... Goede orale sex vooraf helpt uiteraard, maar doe ik niet gelijk op eerste date (tenminste, niet altijd ). Wie heeft goede tips of ideeën hoe hiermee om te gaan? Vind het best gênant namelijk.....
Alle reacties Link kopieren
Zeg gewoon dat je zijn formaat niet ziet zitten zonder glijmiddel. Daar slaat zijn hoofd van op hol, waardoor je geen vragen over jouw kant van de zaak zal krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Annie. Wel geslachtsgemeenschap, maar geen orale bevrediging op de eerste date. Dat hoor je ook niet vaak
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel is een gedoe, vind ik. En ik vind oraal contact heerlijk, maar dat is persoonlijk.

Oplossing: Je geeft een heerlijke lange, rustige, mondelinge beurt, en dit kun je dan ook prima terug verlangen. Je moet een beetje de touwtjes in handen nemen. Pak de regie. Toch?

Je kunt gaan nadenken waar je nog meer extra opgewonden van raakt.
Volgens mij bestaat er ook glijmiddel in capsules.



Als tijdens de date blijkt dat je er wel zin in hebt, even naar het toilet, capsule inbrengen? Dat zou moeten werken toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 23 november 2016 @ 18:20:

[...]





Het zou me niks kunnen schelen als man, tover maar fijn het glijmiddel tevoorschijn als dat niet van nature meer komt, maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar het resultaat van Cateautjes tip. Vandaar deze terugvindpost, in de hoop later nog een update hierover te lezen. Nou het werkt als een tierelier hoor Dacht eerst dat het geen verschil maakte, maar na een paar weken (2 zoiets, weet ik niet zeker, niet goed op gelet) merk je echt een verschil van dag en nacht. Het lijkt nu wel een waterval ahum. Iets too much dus (bestaat dat?). Neem nu om de dag een pil, kijken of ik het daarmee iets beter kan reguleren.... Goede tip in ieder geval, thanks Cateautje!!
Heel graag gedaan hoor.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, helpt dit ook tegen een droge mond?
...
Een droge mond kan op meer zaken wijzen, dus daar zou ik eerst eens mee langs de huisarts gaan en als die niets vindt kan je er altijd nog aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Ahumkuch kleinbeetjeovergangwaarschijnlijkkuchhoest.
...
Dan is het een goed plan. Vitamine E zorgt voor je volledige vochthuishouding, dus daar kan je het ook voor gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Toptip!

Thanks.

...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven