Hoe vind je een serieuse sexpartner (vrouw)

02-12-2016 15:37 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Een man van 56 en in mijn relatie is door medicatie en menopauze van mijn patner ons sexleven tot diep onder nul gezakt en meestal stelt dit niks meer voor dan de 123 sex, terwijl ik zoveel meer verlang, maar je kan en mag iemand niet firceren natuurlijk. Dit is respect voor elkaar. Maar ik wil graag sex herbeleven zoals in de tijd van toen, ontdekken, experimenteren en zalig geniet met zijn 2. Ik ben nu op zoek hoe ik een vrouwelijke pattner kan vinden die in dezelfde situatie zit, maar waarbij haar man niet echt veel zin heeft. Ik ben al op het internet gaan kijken maar daar tref je alleen maar betalende datingsites aan met nepprofielen en credit verslinders. Dus mijn vraag is heel eenvoudig, waar kom je in contact met een echte vrouw die ook verlangt om terug te genieten van sex met een andere man. Geen relatie, maar wel een soort sexbuddy, die mekaar begrijpen en elkaars verlangen kunnen aanvullen, je opnieuw echt man of vrouw voelen. Alle tips zijn meer dan welkom, alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 02 december 2016 @ 15:59:

Je vrouw gaat doir de overgang wat op zich al geen makkelijke periode is voor een vrouw.

Daarnaast is ze ook nog eens ziek want ze heeft natuurlijk niet vokr niets medicijnen.



In pkaatst dat jij haar steunt omdat ze het moeilijk heeft denk jij alleen aan je eigen behoefen wil vreeemd gaan.



Ik stel voor dat je dit aan je vrouw verteld. Zodat ze zelf de keuze kan maken of ze dan bij je wil blijven of liever op zoek gaat naar een man die niet alleen aan zich zelf denkt.



Als jij wat minder egoistisch bent heeft zij misschien ook wel meer zin en zo niet je gaat niet doid hoor door e eed n periode minder of geen seks.Dit
quote:Octopussy69 schreef op 02 december 2016 @ 15:53:

Echt sorry als er schrijffoutjes instaan, maar het is de inhoud die telt. En neen vreemdgaan is niet echt respectvol, maar ik denk toch dat iedereen zijn behoeftes heeft. Wat stellen jullie dan voor? Alvast bedanktDat je stopt met het politiek correct klinkende gelul?
Gewoon, een briefje ophangen bij de AH. Of het bord lezen:

quote:Octopussy69 schreef op 02 december 2016 @ 15:53:

Echt sorry als er schrijffoutjes instaan, maar het is de inhoud die telt. En neen vreemdgaan is niet echt respectvol, maar ik denk toch dat iedereen zijn behoeftes heeft. Wat stellen jullie dan voor? Alvast bedankt



Het is de inhoud die telt

Je vrouw belazeren getuigt niet van enige inhoud; wel van een walgelijk karakter
Wie weet vind zijn vrouw het wel gewoon oke?
quote:sandra1905 schreef op 02 december 2016 @ 18:38:

Gewoon, een briefje ophangen bij de AH. Of het bord lezen:

[img]http://www.lindanieuws.nl/wp-content/up ... 7983_n.png[/img]
Alle reacties Link kopieren
quote:papi-chulo schreef op 03 december 2016 @ 05:34:

Wie weet vind zijn vrouw het wel gewoon oke?Denk het niet, anders had hij dat wel gezegd, lijkt me. Hij gaat nu in de slachtofferrol zitten.
quote:vivamien schreef op 03 december 2016 @ 08:20:

[...]



Denk het niet, anders had hij dat wel gezegd, lijkt me. Hij gaat nu in de slachtofferrol zitten.Misschien kunnen ze erover praten? Wie weet gunt ze hem het
Alle reacties Link kopieren
quote:papi-chulo schreef op 03 december 2016 @ 08:22:

[...]



Misschien kunnen ze erover praten? Wie weet gunt ze hem hetDat is hier al eerder voorgesteld, maar daar gaat hij niet op in. Hij vindt vooral zichzelf erg zielig. Sneu persoon.
quote:papi-chulo schreef op 03 december 2016 @ 05:34:

Wie weet vind zijn vrouw het wel gewoon oke?Dat maak ik niet op, uit de vorige pagina ;)
Even oprechte vraag aan alle mensen die op dit topic reageren... maar wat is de reden dat er hier met name reacties te vinden zijn van mensen die het hebben over dat het respectloos t.o.v. zijn vrouw is, of zijn vrouw hier vanaf weet, etc. terwijl er een compleet minnaarstopic is op het forum? Daaruit zou ik als leek op maken dat dit geen heel vreemde vraag op dit forum is, maar misschien zit ik er naast..



Sorry verder geen zinvolle bijdrage aan dit topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 03 december 2016 @ 19:49:

Even oprechte vraag aan alle mensen die op dit topic reageren... maar wat is de reden dat er hier met name reacties te vinden zijn van mensen die het hebben over dat het respectloos t.o.v. zijn vrouw is, of zijn vrouw hier vanaf weet, etc. terwijl er een compleet minnaarstopic is op het forum? Daaruit zou ik als leek op maken dat dit geen heel vreemde vraag op dit forum is, maar misschien zit ik er naast..



Sorry verder geen zinvolle bijdrage aan dit topic.Misschien omdat ik dat topic (of het gedrag van de desbetreffende minnaars/minnaressen) net zo respectloos vind?
quote:nadine_j schreef op 03 december 2016 @ 19:49:

Even oprechte vraag aan alle mensen die op dit topic reageren... maar wat is de reden dat er hier met name reacties te vinden zijn van mensen die het hebben over dat het respectloos t.o.v. zijn vrouw is, of zijn vrouw hier vanaf weet, etc. terwijl er een compleet minnaarstopic is op het forum? Daaruit zou ik als leek op maken dat dit geen heel vreemde vraag op dit forum is, maar misschien zit ik er naast..



Sorry verder geen zinvolle bijdrage aan dit topic.Zoveel mensen, zoveel zienswijzen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven