BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Stitched, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Fijn stitched... Klinkt zoals het hoort..



Ik heb voor het eerst straf gekregen, ofwel, wanneer we elkaar weer zien.

Heb een opdracht niet uitgevoerd, en waar ik eerst er nog wel mee weg kwam, deze keer niet.

M wordt strenger, dominanter. Verder zijn er de laatste tijd wat wensen van hem bij gekomen, waar ik nog niet helemaal overuit ben of ik dat geil en lekker vind. Maar dat komt wel.. Tijd genoeg.

We zien elkaar pas in het nieuwe jaar weer in D/s setting. Verder alleen online en nog een keertje koffie.



Eerst vandaag een oplossing vinden voor het 'probleem' waardoor ik mijn opdracht niet kon uitvoeren.
Alle reacties Link kopieren
Hoesje, komt het door een extern probleem dat je je opdracht niet kon uitvoeren? Of ligt het wel bij jezelf?

Hoop dat je me niet te nieuwsgierig vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ooh... als ik het zo lees besef ik weer dat ik het mis.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk een combi van moondream.

Ergens houdt schroom mij tegen, waardoor ik naar praktische excuses ga zoeken.

Of verzinnen. Dit is alleen snel doorzien door M, dus zal op herhaling moeten. En die praktische problemen oplossen.
Even tussendoor, morgen op televisie in Het Uur van de Wolf; een documentaire over Robert mapplethorpe. http://www.npo.nl/het-uur ... /01-12-2016/VPWON_1259903



Een fotograaf die ook veel bdsm-foto's heeft gemaakt, zo rond de jaren 70. Geen idee of het interessant is, maar ik vind sommige foto's echt heel erg mooi.



NPO2 rond 23u, morgen dus.
Alle reacties Link kopieren
@Hoesje straf is naar.

Ik voel me dan zo klote, dat ik de ander heb teleurgesteld. Toch is straf ook fijn op zo'n moment. Het helpt te leren en iets nooit meer te doen. Het is fijn dat de ander zoveel om mij geeft, dat hij die energie in mij te steken. En als een ander mij straft, helpt dat, om het zelf minder te doen. Mijzelf straffen voor fouten, ben ik een kampioen in helaas.



@Fushi bedankt voor de tip.

Ben je ook naar de Helmut Newton tentoonstelling geweest? Zitten ook veel kink elementen in zijn werk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Mijn D doorziet mij alsof ik van glas ben. Nu kan ik ook niet liegen, dus ik maak het hem wel makkelijk



Wat opdrachten betreft is hij gelukkig heel geduldig. Hoop niet dat dat ooit verandert, want soms vergeet ik ze gewoon. Ooit een flinke tik gehad (per ongeluk) en sindsdien vergeet ik van alles. Belangrijke en niet belangrijke dingen. Is geen peil op te trekken. Gelukkig krijg ik in die gevallen ook geen straf. Het vergeten is trouwens een ergere straf dan dat hij me ooit zal (kunnen) geven, het heeft echt dingen voor me verkloot en veel moeilijker gemaakt.



Sorry voor het off topic. Blijft een pijnpunt



Fushi, bedankt voor de tip, ik ga zeker kijken (recorder heb ik maar meteen geprogrammeerd).
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je Moondream! Je mag best even off topic over zoiets hoor



Hier is het hollen of stilstaan.Het contact is niet bij te houden of alles ligt stil. Zowel met D als met M.

Zondag een koffiedate met nieuw iemand. Best spannend. Gebeurde zomaar deze week en ben benieuwd.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Even een beetje porren....



Op de site van Vrouw (van de telegraaf) staat een oproep. Voor een reportage over BDSM zoeken ze stellen die deze lifestyle aanhangen (ik verzin de tekst niet he). Wil je meedoen dan moet je een stel zijn waarvan de man de dominante rol vervuld....(ook die heb ik niet verzonnen)



Ik vond het nogal...sterotype allemaal, zoals heel vaak bij dat soort rapportages en docu's imo.



Wat vinden jullie van een dergelijke oproep?
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Subon, ik vind het een rare oproep. Stereotype bevestigend ook, alsof vrouwen niet dominant zouden mogen zijn. Alleen al op basis van zo'n oproep zou ik er niet aan mee willen werken.
Oeh! Spannend subon. ik mag vanavond weer. Even nog schakelen in mijn hoofd tussen drukke werkdag en de rest van mezelf.



Zin!
Alle reacties Link kopieren
Lees nu van je koffiedate Subon, spannend hoor!

Maar wordt dat niet wat veel, 3 D's/M's?



Hier is het momenteel rustig, geen idee wanneer ik D weer zie.

Heb het wel druk met mijn "gewone leven", gisteren uitgebreid staan koken voor eters dit weekend.



Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad Fushi!
Alle reacties Link kopieren
Bijna weekend!



En bedankt voor de kijktip! Lag helaas al KO voor het begon maar ben van plan het vanmiddag terug te kijken
Ik vermoed dat die docu pas na 2200 terug te kijken is ivm naakt. Maar weet het niet, want ik heb hem zelf ook nog niet gezien. Had iets beters te doen gisteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fushi schreef op 02 december 2016 @ 07:37:

Ik vermoed dat die docu pas na 2200 terug te kijken is ivm naakt. Maar weet het niet, want ik heb hem zelf ook nog niet gezien. Had iets beters te doen gisteren. Dat zou best kunnen, goed om te weten Hoop dat je een leuke avond had haha.
Absoluut een leuke avond! het is best bijzonder. Voor mij is het nieuw, op deze manier afspreken/met elkaar omgaan/daten. En daarmee leer ik echt heel veel over mezelf (en het is nog erg leuk ook). Ik kan gewoon mijn eigen reacties niet goed voorspellen. Niet op wat hij vertelt, niet op wat hij doet.



En ook niet op hoe mensen om me heen reageren. Vrienden die ik een kleine beetjes vertel (niet expliciet over bdsm, wel over de overduidelijke FWB situatie en dat hij een relatie heeft), maar ook de mensen met wie ik ook een soort seksueel contact heb. Heel bijzonder om te merken dat daar bij de meesten ineens een soort van competitiedrang bij komt kijken (ineens heel veel contact, heel expliciete verhalen/beloftes).



En ik reageer daar weer heel anders op. Veel rustiger. Ik weet dat ik niet competitief ben en ik ben ook nooit bezitterig geweest. En dat komt ook nog steeds niet los nu.



Nou ja, gewoon wat mijmeringen op de vroege ochtend. Ik blijf gewoon kijken waar het heen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Mooie mijmeringen zo vroeg



Het onvoorspelbare herken ik wel wat, zoiets moois. Ook een van de dingen die het zo spannend en soms wat eng maakt in mijn beleving.



Competitie vind ik een lastige. Soms kan het leiden tot heerlijke momenten maar tegelijkertijd is het soms dodelijk vermoeiend om mee om te gaan- helemaal als het van meer kanten tegelijk komt haha. Goed voor je ego dan weer wel.



Mooi ook dat jij dat zo los kan laten. Zelf vind ik dat nog wel een lastig, al is het daardoor een goede graadmeter; het steekt voornamelijk de kop op wanneer ik al niet zo lekker in mijn vel zit. Altijd een signaal om daarmee aan de slag te gaan
Die competitie zit in hen, niet in mij. Het verrast en verbaast me. Ze weten allemaal (ow, dat klinkt ook best erg, maar goed ;)) dat ze van harte welkom zijn, dat ieder iets unieks brengt en dat het me om hen gaat, niet om vergelijking of een top 100 lijst samen te stellen. Maar blijkbaar werkt dat toch anders.



Verder raakt het me inderdaad niet zo, dat klopt. Ik kan me dat zelfs niet eens voorstellen. Maar ik snap het ook niet helemaal. Zo'n trofee ben ik namelijk ook niet Maar het blijft bij de meesten bij woorden en angst dat ik mijn interesse verlies. Als ze er nu eens naar zouden handelen en gewoon bruut een nieuwe afspraak zouden plannen.... ;)
Alle reacties Link kopieren
@Fushi jij hebt in elk geval mannen voorveen competitie. Ik ben al blij met één
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Fushi Leuk voor je :-)



@Moondream Ze zijn allemaal niet met een zekerheid aan regelmaat dus het afspreken is ook wisselend. Dan voelen aantallen anders op een of andere manier
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Dat wat subon zegt, geldt ook voor mij. Er is er slechts eentje die ik mogelijk regelmatig zie (we kennen elkaar nog maar net). Dus het klinkt meer dan dat het daadwerkelijk is.
Alle reacties Link kopieren
En die ene gaat dan weer voor op de rest als het nodig is.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Uiteraard wordt loyaliteit en gebrek aan wispelturigheid wel beloond.



Pfff. En zoals altijd na zo'n avond is het verlangen de volgende dag nog groter. Dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moondream schreef op 27 november 2016 @ 22:10:

Ik herken het Frika en Piratesse, in mijn relaties paste ik me ook steeds meer aan mijn partner aan naarmate een relatie langer duurt en mijn gevoelens dieper werden. Wat me bijna mezelf heeft gekost. Ik merk nu dat ik aanvoel als ik deze neiging weer krijg en dat helpt me om niet opnieuw in die valkuil te trappen, waardoor ik misschien mijn D af en toe "tegen de schenen trap", maar dat liever doe dan weer tegen mezelf in te gaan, ook al is het maar een klein beetje. Gelukkig kent hij mijn geschiedenis (en kan hij er zelfs beter mee om gaan dan ik zelf, denk ik soms)....



Weer even bijgelezen! Wat fijn dat mensen dit herkennen! Ik ben hier zelf nog keihard mee aan het werk en zoals je ziet gaat dit niet altijd even makkelijk.

Ik vind het voor nu gewoon fijn dat er herkenning is. Voel ik me toch niet zo heel alleen hierin
aan het typen......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven