Bestel jij wel eens wat online?

02-12-2016 14:02 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op een site aan het neuzen en wil wat bestellen. Ik vraag me af, hoe komt dit aan? . Met heel groot de naam van het bedrijf erop.

Ik weet ongeveer welk product ik wil bestellen maar wat is er veel te koop!.

Bestellen jullie wel eens wat? .
Alle reacties Link kopieren
Nou dan forummen wij gewoon wat anders, ik kijk onder welke pijler het staat. Prima toch!
quote:Diddie_Boho schreef op 02 december 2016 @ 14:06:

Ja met stickers waar op staat "onmeunig dikke dildo"



Zelfde hier maar dan in Drents...

Jammer genoeg andere pakkrtbezorger...begon net wat te ontstaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:benmamma schreef op 02 december 2016 @ 15:10:

Zelfde hier maar dan in Drents...

Jammer genoeg andere pakkrtbezorger...begon net wat te ontstaan...Of in het Twents: "Doar he'j 't lingn. Red oe d'r met!"
World of Warcraft: Legion
quote:Froezel schreef op 02 december 2016 @ 14:55:

Nou dan forummen wij gewoon wat anders, ik kijk onder welke pijler het staat. Prima toch!Ik vind het ook niet duidelijk hoor. Hoeveel moeite was het om in je OP even een toelichting te geven over het soort site? Dat had een hoop verwarring gescheeld.
TO, verkopen ze het niet toevallig bij bol? Probleem opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Als je iets bij een (bekende) seksshop besteld komt het in neutrale verpakking.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 02 december 2016 @ 14:35:

Rijden ze voor met een opzichtig rood busje met de leus: "Dildo Wereld, voor het diepgaand plezier". Foto van webcammodel #717 in latex met een kerstmuts op.



Nee het wordt vaak echt wel discreet verstuurd.





Ik heb wel gereden met een auto waar levensgrote reclame voor een (duitse) condoom fabrikant op stond.



En dan de bible belt door, dat was best een dingetje, ik heb me kapot gelachen.

En ja, daar heb ik foto's van. maar die zet ik ivm herkenbaarheid niet hier neer.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Alle dozen die ik ontvang bewaar ik. Stuur zelf ook nog wel eens wat weg. Dus zelfs al weet de postmeneer van oh dat is een pabo doos. Ik heb die dan gevuld met lego. Ergo het maakt niet uit.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Alles koop ik on line, van Plasmatv, tot vlooiendruppels tot onderdelen voor mijn wasmachine
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Laat het afleveren bij een afhaalpunt. Doe ik altijd. Geen gedoe met pakketjes die in kliko's worden gelegd of bij buren worden afgegeven die dan net een weekendje weggaan zodat jij dagen op het pakket moet wachten. Nee gewoon een afhaalpunt in de stad. Ik doe het bij de Karwei of Gamma bij mij in de wijk. Altijd tot 21:00 uur open en nooit geen gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 02 december 2016 @ 16:09:

TO, verkopen ze het niet toevallig bij bol? Probleem opgelost.



Daar verkopen ze echt alles. Ook dat.

Al was ik toch wel een beetje verbaasd toen ik via een vibrator ook bij de afdeling levensechte sekspoppen aankwam

vraag me af hoe vaak die verkocht worden. Zijn toch minimaal 1000 euro. Een flashlight is goedkoper
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik koop veel online maar voor dat soort dingen loop ik toch liever zo'n zaak binnen. Het verschil in kwaliteit is groot en dat zie je niet op de plaatjes. Waarom ga je niet naar een winkel? Niemand weet wie je bent.
Alle reacties Link kopieren
Ali schrijft Sex Toy op de verpakking. Zelfs al zit dat er niet in.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 02 december 2016 @ 16:19:

Laat het afleveren bij een afhaalpunt. Doe ik altijd. Geen gedoe met pakketjes die in kliko's worden gelegd of bij buren worden afgegeven die dan net een weekendje weggaan zodat jij dagen op het pakket moet wachten. Nee gewoon een afhaalpunt in de stad. Ik doe het bij de Karwei of Gamma bij mij in de wijk. Altijd tot 21:00 uur open en nooit geen gedoe.Kleine pakketjes doe ik ook, dan heb ik geen zin er voor thuis te blijven..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 02 december 2016 @ 18:59:

Ali schrijft Sex Toy op de verpakking. Zelfs al zit dat er niet in.
Ooit wel eens speeltjes besteld was alleen niet thuis door spoedgeval en toen wilde de buurman weten wat ik had besteld het zat in z`n mooie doos Uhm........ Heb hem maar wijsgemaakt dat het iets voor mijn werk was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven