Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Dat is zo wat he?

Je kan het vragen. Of gewoon niet doen en alleen vingerwerk doen. Je kan een beflap gebruiken ( heb ik nog nooit gezien, maar t kàn wel).

Ik ga er van uit dat een ieder in een club zich bewust is van de verantwoordelijkheid die ze hebben naar anderen. ( misschien erg naïef).
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
er zomaar van uit gaan dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt?



laat me je even vertellen wat wij ooit in de fun meegemaakt hebben met een stel. meneer deed net voor hij ging penetreren snel zijn condoom af. gelukkig zag mijn man het, ik weet niet of ik het gemerkt zou hebben. het enige wat deze debiel kon stamelen was dat hij dat altijd deed, want met een condoom om werd hij slap.



is overigens in al die jaren dus maar een keer bij ons gebeurd, maar de les is: eigen verantwoordelijkheid aannemen is leuk, maar zelf een oogje in het zeil houden ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik leidt heren bij doggy altijd zelf even naar binnen. Dan voel je wel of er nog een condoom omheen zit.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
En pijpen jullie dan ook met condoom? Of gewoon niet oraal bij anderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een hele tijd mee en een account aangemaakt omdat ik toch met iets zit.

Mijn man en ik zijn nu meer dan 15 jaar samen en hij is eigenlijk mijn eerste liefde alleen is het de laatste jaar toch wel een beetje saai.

Ik hou zielsveel van hem en zou hem nooit willen verlaten maar op bepaalde gebieden mag het echt wel wat spannender. Ik heb altijd een stille wens gehad om naar zo'n PC te gaan. Het lijkt mij enorm spannend om het een keer te ervaren. Ik wil wel eerst de kat uit de boom kijken of ik mij er ook echt in kan vinden, spannend vind ik het wel.



Hoe breng je dit subtiel ter sprake? Ik zit daar wel mee. Ik kan ook niet helemaal pijlen of hij het wel ziet zitten. Ik wil natuurlijk heel rustig hieraan beginnen, maar hoe breng je dit ter sprake?



Thnx alvast, Z.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ligt er helemaal aan hoe open jullie zijn over jullie wederzijdse fantasieën en hoe makkelijk je daar over praat. Je zou b.v. eens kunnen zeggen dat je wel eens van iemand gehoord hebt dat het clichébeeld van een parenclub niet klopt omdat daar klaarblijkelijk ook mensen komen die alleen rondkijken en verder niks doen, of alleen met hun eigen partner sex hebben. Onder het motto "wist je dat?" En wellicht als vervolgvraag of je partner zich daar iets bij kan voorstellen. Dan merk je denk ik al snel genoeg of je kunt doorvragen/praten of niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zeg je niet gewoon wat je zelf schrijft, dat het je spannend lijkt om eens naar een pc te gaan, de eerste keer alleen om rond te kijken en dan vragen wat hij daar van vind?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er zelf in een geil moment over beginnen.

Wij fantaseren wel eens en vertellen elkaar dat tijdens de sex. Vinden we lekker.

En daarbij geldt dat niet alle fantasieen werkelijk moeten worden ( sommige wil ik niet eens, maar us het puur het idee).

En zo is de pc ook bij ons ter sprake gekomen...



Of kijk een film waar dit in voor komt. Bv eyes wide shut. ( verder een saaie film trouwens, maar goed... je kunt er dan wel over beginnen.

Of kijk de serie nieuwe buren....



Succes!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 01 december 2016 @ 09:53:

er zomaar van uit gaan dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt?



laat me je even vertellen wat wij ooit in de fun meegemaakt hebben met een stel. meneer deed net voor hij ging penetreren snel zijn condoom af. gelukkig zag mijn man het, ik weet niet of ik het gemerkt zou hebben. het enige wat deze debiel kon stamelen was dat hij dat altijd deed, want met een condoom om werd hij slap.



is overigens in al die jaren dus maar een keer bij ons gebeurt, maar de les is: eigen verantwoordelijkheid aannemen is leuk, maar zelf een oogje in het zeil houden ook.Wat een verhaal zeg, en inderdaad wat een idioot. Zo zie maar weer dat je altijd moet blijven opletten.....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie inbreng. Ik denk dat ik het meeste angst heb om het op tafel te leggen. Eigenlijk meer zijn (wellicht afkeurende) reactie.



Thnx, natuurlijk hoeft niet elke fantasie werkelijkheid te worden, dat wil ik ook helemaal niet

Dit is toch wel een wens die redelijk laagdrempelig is.

Hij is erg conservatief terwijl ik redelijk open minded ben.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Waar halen jullie eigenlijk jullie PC-kleding?

Ik ken hier in de buurt (B Limburg) enkel een winkel in Hechtel met een uitgebreide collectie.

Online bestellen vind ik niet zo leuk.
Cool Cat Kwam er al jaren niet meer, voelde me te oud, maar kan er nu af en toe voor de club juist wel weer wat vinden. En anders online inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Kort vraagje aan alle ervaringsdeskundigen: eerste keer Fun, allebei 30, beter een vrijdag of zaterdagavond ?
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag!
Zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al inschatte. Het zal voorlopig een stille wens blijven.

Zo kom je er wel beetje achter dat op dit gebied wij ver uit elkaar liggen.

Hij is voor weinig in.



Ik zal het moeten accepteren en zal jullie verhalen met weemoed lezen.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer zozoe, hopelijk blijven er genoeg leuke dingen voor samen over. En in ieder geval wel duidelijkheid gekregen, dat is ook wat waard.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is het zeker Jerry, ik hou niet minder van hem hierom en het is absoluut iets waard, ik mis wel wat. Hij ziet dit niet zo zitten, veel op dit gebied en heb al vaker geprobeerd het wat meer op te leuken. Tevergeefs, zoals ik al schreef is hij erg conservatief hiermee.

Ik ben een stuk meer open minded dan hij is.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Dan hoop ik voor je dat je dit kunt accepteren en dat het niet te lang of te veel blijft knagen bij jou. Konden jullie er wel open over praten zonder dat hij jouw fantasie veroordeelde of heel raar vond ? Want dat is op zich ook al winst.
Alle reacties Link kopieren
Zozoe, heel jammer hoor! Het is gewoon dat dit iets is wat je allebei moet willen. Het kan wel zo zo zijn dat je man er een totaal verkeerd beeld van heeft. Misschien krijg je hem wel zo ver om hier meer over te lezen of eventueel hier te lezen. Is hij echt conservatief of is hij gewoon erg onzeker?? Heeft hij totaal geen nieuwsgierigheid op het gebied van seks en wil hij helemaal geen spannende spelletjes spelen met jou?? Het kan echt wel te maken hebben met zijn idee van dit kan totaal echt niet. Misschien maakt het voor hem verschil wanneer hij er achter komt dat swingers heel gewone mensen zijn met gewoon een baan, huisje, boompje, beestje etc.

Gewoon dat volk wat je tegenkomt in de supermarkt. Misschien op die manier het gesprek aangaan?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
We hebben een heerlijk weekend achter de rug. Twee avonden op een bungalowdate geweest. Dat houdt in dat er een huisje gehuurd wordt op een vakantiepark en dat we 2 avonden genoten hebben van heel leuke stellen. Ik vind dit veel intiemer dan een clubbezoek en ook veel leuker. Beide avonden was er tussen de stellen een goede klik wat inhoud dat je gaandeweg de avond gewoon gezellig aan het babbelen bent, op de matrasjes gaat genieten van elkaar maar daarna weer tussendoor samen bij kletst. Heerlijk! Dat is toch net iets anders als een club. Heerlijke spontane mensen ontmoet en we weten al dat we 2 stellen in februari nog een keer tegenkomen. Heel veel zin in!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Leen ! Wij hebben een beetje een dubbel gevoel bij zulke dates, we durven het (nog?) niet aan. Vooral mijn partner vindt het prettiger als het contact wat oppervlakkig blijft, dat vind ze wat minder bedreigend voor onze relatie. Maar aan de andere kant vinden we het wel weer het prettigst om met anderen verder te gaan in een wat intiemere setting b.v. in een rustig hoekje in de club, dus dat is een beetje tegenstrijdig.
Alle reacties Link kopieren
Jerry, wij vinden een club ook nog wel leuk. Zeker als afwisseling. Echter zo'n bungalowdate als vandaag is weer heel anders. Wanneer de klik gewoon erg goed is dan is het ook echt relaxed. Dan is het mogelijk dat een stel ergens druk bezig is in een hoekje en een ander stel even gewoon lekker samen een drankje doet . Ook dat het gewoon kan wisselen maar ook dat iemand zegt even geen zin te hebben. Niks moet maar veel kan. Gooi daar dan nog een dosis humor door heen en ja...dan heb je een top avond.

Contacten in een club zijn veel meer oppervlakkig. Contacten op zo'n avond zijn iets meer. Wanner je de volgende ochtend nog gezellig met elkaar kan ontbijten en na kletsen...heerlijk!

Maar goed. Wij zijn inmiddels al heel lang voorbij om zoiets als bedreigend te zien voor onze relatie. Het heeft voor ons echt niks te maken met verliefd zijn of iets in die richting. Hierin zijn wij voorzien dus maar om andere mensen leuk te vinden en dat te laten weten...och..deze dates zijn echt leuk!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad heel leuk, maar zelfs daten op sdc vind ze een eng dus dat doen we niet. Mijn lief is echt van de spontane actie dus daar houden we het nu maar bij.
Alle reacties Link kopieren
Prima toch? One step after the other....wie weet! Er is nog heel veel leuks te ontdekken.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven