Raar verzoek man

21-11-2016 13:55 469 berichten
Hallo Dames,



Gisteren waren mijn man en ik aan het vrijen en opeens vroeg hij of ik het gebied tussen zijn balzak en bil wilde masseren terwijl hij boven op me lag. Hij reageerde hier wel heftig op maar toen ik te hard masseerde gaf hij aan dat ik het rustig aan moest doen. Ook legde hij mijn handen op zijn billen en probeerde ze richting zijn bilnaad te schuiven.



Hij heeft dit nog nooit aan mij gevraagd maar wat zit daar precies tussen zijn balzak en bil? En vraagt jullie man dit ook wel eens?
quote:lilalinda schreef op 29 november 2016 @ 08:21:

[...]



klopt hoor, en voor mijn man is het echt een uitlaatklep, ik heb een meer-ontspannen man thuis als we het vaker doen



Ik hoor (of eigenlijk lees)/zie het vaker.



Ik kan mij voorstellen dat mensen denken: moet ik mijn man omkopen met sex? Of iets in die trant. Zo moet je dat niet zien. Iedereen heeft van die dingen, knopjes waardoor ze beter functioneren, blijer zijn. Ik zie dat met sporten, lekker knutselen/romemelen, eten koken noem maar op. Mensen zitten dan beter in hun vel.



En voor mannen is dat vaak sex. Dit is echt zo
quote:Lovestar schreef op 29 november 2016 @ 13:46:

[...]





Ik hoor (of eigenlijk lees)/zie het vaker.



Ik kan mij voorstellen dat mensen denken: moet ik mijn man omkopen met sex? Of iets in die trant. Zo moet je dat niet zien. Iedereen heeft van die dingen, knopjes waardoor ze beter functioneren, blijer zijn. Ik zie dat met sporten, lekker knutselen/romemelen, eten koken noem maar op. Mensen zitten dan beter in hun vel.



En voor mannen is dat vaak sex. Dit is echt zo



Ik wordt ook blijer als ik lekker kan knutselen of rommelen en lekker kan koken.

Mijn man wordt alleen blij van bier, wijn, eten, sport kijken en veel seks ja.



Zouden er eigenlijk vrouwen zijn die hun man toestemming geven om buiten de deur te vrijen omdat ze niet meer kunnen voldoen aan zijn seksverlangen?
Ja hoor Annika, die zijn er.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 30 november 2016 @ 11:31:

[...]



Zouden er eigenlijk vrouwen zijn die hun man toestemming geven om buiten de deur te vrijen omdat ze niet meer kunnen voldoen aan zijn seksverlangen?

jazeker

maar vaker nog vrouwen die ´zin maken´ ipv ´zin hebben´.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 30 november 2016 @ 11:31:

[...]





Ik wordt ook blijer als ik lekker kan knutselen of rommelen en lekker kan koken.

Mijn man wordt alleen blij van bier, wijn, eten, sport kijken en veel seks ja.



Zouden er eigenlijk vrouwen zijn die hun man toestemming geven om buiten de deur te vrijen omdat ze niet meer kunnen voldoen aan zijn seksverlangen?



Wat traditioneel. Volgens mij verschillen mannen en vrouwen niet zoveel.

Het is meer een maatschappelijk idee wat al lang heerst. Vrouwen houden net zo veel van seks.
quote:lilalinda schreef op 30 november 2016 @ 11:50:

[...]



jazeker

maar vaker nog vrouwen die ´zin maken´ ipv ´zin hebben´.



Dit.

Ook omdat mannen qua biologie vaker en meer zin hebben dan vrouwen. Andersom zie je niet vaker....Die relaties gaan vaak stuk



Vrouwen worden blij wanneer man iets doet met de kinderen, klusjes doen in huis, gezellig hebben etc.
Dit weekend heb ik hem voor de eerst gevingerd. Dit was in bad leek me schoner.

Daarna heb ik voorgesteld om mijn vib te gebruiken en dat hebben we later dus ook gedaan.

Hij genoot er wel van maar is niet klaargekomen.



Hij zei dat hij de geilheid bij me miste toen ik het deed bij hem. Maar doe iets waar ik eigenlijk geen zin in heb maar doe het voor hem en dan verlangd hij ook dat ik hier heel erg opgewonden van moet raken?
Alle reacties Link kopieren
Annika

dit kan hij niet van jou verlangen (je doet het al met tegenzin)

Doordat jij er niet geil van wordt, is het voor hem toch een afknapper.



(ps ontsmet je fibrator, voordat jij hem weer gaat gebruiken.)

wederom er over praten.

Zeg hem , dat je het voor hem deed / hem tegemoed wilde komen en dat je er niet geil van wordt.
Raar zeg dat hij het fijner had gevonden als jij het ook leuk had gehad.

Wat een rotvent.



Maar goed, je hebt het in ieder geval geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste vind ik het heel knap dat je, je ondanks je eerste bezwaren.

Je was er eerst echt op tegen. En nu heb je het toch gedaan.

Je man mag blij zijn dat je dit voor hem doet.

Nu moet hij niet gaan muggeziften.

Ik vind dat jij een compliment verdiend!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Met Thanx eens.



Wat verwacht je man nou!!, dat je helemaal dolblij en supergeil hier op reageert.

Ik zou tegen hem zeggen; ' JOh je doet die praktijken maar lekker solo, as ik er niet bij ben.'
Ik dacht gewoon probeer het eens. Ook na alle reacties hier dat die handeling eigenlijk normaal is. Wat ik niet had verwacht is dat hij er uiteindelijk op afknapte dat ik er niet geil van wordt.

Het is zeker geen fijn gevoel kan ik je zeggen als je man op je afknapt zeker als je je best aan het doen bent voor hem.

Ik moest daarna ook huilen en vroeg hem of hij me niet meer aantrekkelijk vind..
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 05 december 2016 @ 09:58:

Ik dacht gewoon probeer het eens. Ook na alle reacties hier dat die handeling eigenlijk normaal is. Wat ik niet had verwacht is dat hij er uiteindelijk op afknapte dat ik er niet geil van wordt.

Het is zeker geen fijn gevoel kan ik je zeggen als je man op je afknapt zeker als je je best aan het doen bent voor hem.

Ik moest daarna ook huilen en vroeg hem of hij me niet meer aantrekkelijk vind..



Annika,

Het gaat in deze NIET om aantrekkelijk/niet meer houden van JOU.

Het gaat in deze om zijn beleving van jullie seks met het anaal vingeren erbij. of de fib.

In deze is hij teleurgesteld, omdat JIJ ER NIET GEIL VAN werd. Misschien vonden zijn vorige vriendinnen het namelijk wel erg geil en verwacht hij dat ook van jou. Maar jij bent jij en niet een van zijn exen.



Bijt eens een keer van je af, in plaatst van elke keer er om huilen, dat je in jouw ogen iets verkeerds doet.

JIJ doet niets verkeerd. Jij bent HEM tegemoed gekomen. Jij hebt je best gedaan.



IK snap uberhaubt niet, dat jouw man niet kan inzien dat het jouw ding niet is.
Hij wil gewoon dat ik dingen uit probeer hij zegt zo van als je het niet probeert dan zul je het ook nooit weten. Hij speelt ook beetje een mentaal spelletje met mij van jij wil geen anaal en dat accepteer ik en zal ik ook nooit meer van je vragen maar ik vind dat wel lekker en dan kun je dit doen om mij toch een beetje tegemoet te komen.



Hij wilde ook niet de schuld helemaal bij mij leggen want hij zei ook dat hij er minder van voelde omdat hij een paar flesjes zwaar bier gedronken had.
quote:Annika1986 schreef op 05 december 2016 @ 09:58:

Ik dacht gewoon probeer het eens. Ook na alle reacties hier dat die handeling eigenlijk normaal is. Wat ik niet had verwacht is dat hij er uiteindelijk op afknapte dat ik er niet geil van wordt.

Het is zeker geen fijn gevoel kan ik je zeggen als je man op je afknapt zeker als je je best aan het doen bent voor hem.

Ik moest daarna ook huilen en vroeg hem of hij me niet meer aantrekkelijk vind..



Ik vind het niet zo'n rare uitkomst. Niet dat jou iets te verwijten valt, maar de kans dat dit onbevredigd zou aflopen voor beiden was nogal groot.

Hij heeft een fantasie. Misschien zit er zelfs wat schaamte bij het delen daarvan, omdat hij gelijk merkte dat jij het eigenlijk maar een "raar verzoek" vindt zoals je het topic ook noemde. Jij bestempelt het dus als raar. Dat mag. Dat maakt het wel beladen.

Toch ga je je best voor hem doen. Super!

Alleen de geile fantasie van hem wordt het niet. Het gaat niet spontaan. Het gaat gepland, het moet in bad en er komen dus regeltjes bij.

Vervolgens zul jij vast heel behouden en met de nodige weerstand de handeling hebben uitgevoerd. Dat is begrijpelijk, voor jou is deze handeling raar.

Maar het wordt dan een beetje alsof je een dagje mee mag met de vee-arts en die ineens zegt 'trek jij het kalfje er maar uit. kom op, eerst de hand erin'.



Het is zou wel prettig zijn als hij nadien nog met je had gepraat om je te bedanken voor de poging, ook was het uiteindelijk geen geil spelletje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 05 december 2016 @ 10:28:

1. Hij wil gewoon dat ik dingen uit probeer hij zegt zo van als je het niet probeert dan zul je het ook nooit weten. 2. Hij speelt ook beetje een mentaal spelletje met mij van jij wil geen anaal en dat accepteer ik en zal ik ook nooit meer van je vragen maar ik vind dat wel lekker en dan kun je dit doen om mij toch een beetje tegemoet te komen.



1. tja, en als je iets probeert, kan het tegenvallen.

2. Mentale spelletjes spelen, past niet in een gezonde relatie
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 05 december 2016 @ 10:28:

Hij wil gewoon dat ik dingen uit probeer hij zegt zo van als je het niet probeert dan zul je het ook nooit weten. Hij speelt ook beetje een mentaal spelletje met mij van jij wil geen anaal en dat accepteer ik en zal ik ook nooit meer van je vragen maar ik vind dat wel lekker en dan kun je dit doen om mij toch een beetje tegemoet te komen.



Hij wilde ook niet de schuld helemaal bij mij leggen want hij zei ook dat hij er minder van voelde omdat hij een paar flesjes zwaar bier gedronken had.



ZAl er nog bij moeten komen !! Jouw de schuld geven!!.

Hij heeft wel gelijk dat je een heleboel dingen moet uit proberen om er achter te komen of het jullie ding is.



en nogmaals je moet niets.!!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat de man van TO nu doen om zijn fantasie te vervullen, vraag ik me wel af.
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 05 december 2016 @ 11:13:

Wat gaat de man van TO nu doen om zijn fantasie te vervullen, vraag ik me wel af.das aan hem en het is aan TO om te besluiten of ze hem leuk genoeg vindt om echt alles te pikken, wat hij flikt
quote:lilalinda schreef op 05 december 2016 @ 11:24:

[...]



das aan hem en het is aan TO om te besluiten of ze hem leuk genoeg vindt om echt alles te pikken, wat hij fliktIk hou van hem en hij van mij en gaan ook voor elkaar door het vuur maar dit gaat alleen over de seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annika1986 schreef op 05 december 2016 @ 11:36:

[...]





Ik hou van hem en hij van mij en gaan ook voor elkaar door het vuur maar dit gaat alleen over de seks.nee hoor, dit gaat over respect voor elkaars grenzen
quote:Annika1986 schreef op 05 december 2016 @ 09:58:

Ik dacht gewoon probeer het eens. Ook na alle reacties hier dat die handeling eigenlijk normaal is. Wat ik niet had verwacht is dat hij er uiteindelijk op afknapte dat ik er niet geil van wordt.

Het is zeker geen fijn gevoel kan ik je zeggen als je man op je afknapt zeker als je je best aan het doen bent voor hem.

Ik moest daarna ook huilen en vroeg hem of hij me niet meer aantrekkelijk vind..



Het is veel te veel een 'ding' geworden intussen.

Ik snap best dat hij het ook weer lastig vond om te genieten terwijl hij weet dat jij het niet zag zitten, hij wil dat het leuk is voor samen, op zich begrijp ik dat best.



Maar het afdwingen (of jou het gevoel geven dat je het wel bijna móet doen) heeft geen enkele zin, dat zal hij hopelijk inzien.

Seks is leuk voor allebei als het goed is en je partner een plezier doen kán heel aangenaam zijn, daar hoopte hij natuurlijk op.



Hoe reageerde hij op je verdriet?
Hij wil mij gewoon duidelijk maken dat hij meer wil en dat ik meer initiatief moet nemen in bed. Hij is nu mij grenzen duidelijk aan het testen en als ik ergens geen zin in heb dan respecteert hij dit vaak ook.



Hij is reageert vaak teleurgesteld en probeert de schuld bij hem te leggen als hij ziet dat ik verdrietig ben maar soms draait hij zich gewoon om en slaat hij niet meer een arm om me heen waar ik op dat moment behoefte aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij ook behoefte aan begrip of een arm om hem heen. Want zijn vrouw is niet geil geworden van hetgeen hij juist wel geil van wordt. En dan gaat ze huilen daarna, dus hij voelt zich vies, raar en schuldig en tegelijkertijd afgewezen.
quote:Annika1986 schreef op 05 december 2016 @ 11:53:

Hij wil mij gewoon duidelijk maken dat hij meer wil en dat ik meer initiatief moet nemen in bed. Hij is nu mij grenzen duidelijk aan het testen en als ik ergens geen zin in heb dan respecteert hij dit vaak ook.



Hij is reageert vaak teleurgesteld en probeert de schuld bij hem te leggen als hij ziet dat ik verdrietig ben maar soms draait hij zich gewoon om en slaat hij niet meer een arm om me heen waar ik op dat moment behoefte aan heb.



Nou ja, het is niemands schuld natuurlijk als je allebei iets anders hoopt en verlangd.



Kun je hem zeggen dat je die arm nodig hebt na zo'n gesprek?

Mensen zijn vaak super gevoelig als het om zaken in bed gaat.



Wat jij raar vindt is voor hem een (misschien wel langgekoesterd) verlangen.

Andersom zal hij jouw tegenzin bij sommige dingen misschien moeilijk vinden, want het raakt hém blijkbaar ook.



Is een keer rustig praten, buiten bed, een idee?

Kijken of jullie wat meer begrip voor elkaar kunnen krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven