Lijf & Lijn alle pijlers

biceps trainen

02-12-2016 22:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mijn biceps een beetje trainen, ze hoeven niet zichtbaar groter te worden. Hoe vaak moet je rust nemen? En als je dus bijvoorbeeld aan het opdrukken bent geweest en je houdt het niet meer vol is het dan de bedoeling dat je na 2 minuten weer verder gaat of ben je dan zeg maar 'klaar'? Ik kan btw niet naar de sportschool omdat ik geen baantje heb en mijn moeder het niet wil betalen omdat ik al een heel duur treinabonnement heb.
I ain't nobody's bitch!!
opdrukken doe je voor je borstspier en bovenrug. Biceps trainen (eigenlijk een totaal onbelangrijke spier, train je door je onderarm omhoog te heffen terwijl je elleboog tegen je zijflanken blijft staan
Alle reacties Link kopieren
Frisdrankflessen als gewicht en youtube filmpjes!

En eerst ontdekken hoe vaak/lang je de oefening volhoudt en de volgende keer dat je traint steeds ietsje langer of zwaarder gewicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 02 december 2016 @ 22:25:

opdrukken doe je voor je borstspier en bovenrug. Biceps trainen (eigenlijk een totaal onbelangrijke spier, train je door je onderarm omhoog te heffen terwijl je elleboog tegen je zijflanken blijft staanZo onbelangrijk is die biceps niet hoor. Hoe denk je anders dat je arm kan buigen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom alleen biceps?
Alle reacties Link kopieren
Een emmer water in je hand nemen en dan je arm buigen. 10 tot 20 keer achter elkaar moet lukken aangezien het een natuurlijke beweging is.



De emmer water kan je later vervangen door een gewicht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Tulpje25 schreef op 02 december 2016 @ 22:36:

[...]



Zo onbelangrijk is die biceps niet hoor. Hoe denk je anders dat je arm kan buigen?door je biceps en je triceps. het is een onbelangrijke spier in fitnessland. Te klein, te onbeduidend. Als je biceps goed ontwikkeld is ben niet je niet sterk hoor. je kan beter je schouders en je rug trainen daar word je sterker van.
biceps zijn showspieren
Alle reacties Link kopieren
Ow dus als je sterker wilt zijn (bijv als je ruzie hebt met je broer) dan kun je beter je schouders en rug trainen?
I ain't nobody's bitch!!
quote:DarylinaTWD schreef op 02 december 2016 @ 23:19:

Ow dus als je sterker wilt zijn (bijv als je ruzie hebt met je broer) dan kun je beter je schouders en rug trainen?Of je beenspieren (zodat je hard kan wegrennen)
Alle reacties Link kopieren
hahahahahahahhhaha ik been geen pussy!
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
Dan kan je beter op kickboksen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Een hele volle emmer water weegt 10 kg, ik zou beginnen met een halve of 3/4. Ik vind zelf een ladder leuk. 10x herhalen, andere arm 10x, 9x/9x, 8x/8x...tot 1. Dan je armen een paar minuten rust geven en nog een ladder doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Meds heeft wel een beetje gelijk. Zelfs je triceps zijn belangrijker dan biceps en trouwens ook een veel grotere spieren. Wanneer ik gewoon train (grote compound oefeningen en niet speciaal alleen armen) dan krijg ik al biceps. Ik hoef er verder niet zo veel voor te doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kralenketting83 schreef op 02 december 2016 @ 23:35:

Dan kan je beter op kickboksen gaan.Nee, ik wil niet tegen mn kop aangeslagen worden. Dan ga ik liever op judo.
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 03 december 2016 @ 09:21:

Een hele volle emmer water weegt 10 kg, ik zou beginnen met een halve of 3/4. Ik vind zelf een ladder leuk. 10x herhalen, andere arm 10x, 9x/9x, 8x/8x...tot 1. Dan je armen een paar minuten rust geven en nog een ladder doen.Ik heb geen zin in geknoei met water dus ik doe een paar boeken in mn schooltas en die til ik met elke arm 20 keer. Wat is een ladder? Gewoon een ladder waar je mee het dak op klimt?
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 03 december 2016 @ 09:23:

Meds heeft wel een beetje gelijk. Zelfs je triceps zijn belangrijker dan biceps en trouwens ook een veel grotere spieren. Wanneer ik gewoon train (grote compound oefeningen en niet speciaal alleen armen) dan krijg ik al biceps. Ik hoef er verder niet zo veel voor te doen.Wat kun je dan het beste doen om sterke armen te krijgen? Gewoon een tas boeken met elke arm 20 keer tillen?
I ain't nobody's bitch!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven