Baby's maart/april 2016

17-04-2016 14:23 2831 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 weken terug ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ik heb al een zoon van 19 maanden.

Het lijkt me leuk om te schrijven met andere moeders over de eerste periode met je kind.



Ik zal beginnen. Dochter is een heerlijk kind dat nog lekker bij me wil zijn. Slapen in bed of box wil maar kort lukken, op mij kan ze uren slapen. Heel gezellig maar lastiger omdat ik al een kind heb rond lopen. Lang leve de draagdoek dus haha. Zoon heeft dit ook de eerste 11-12 weken gedaan dus hoop dat dit met haar ook tijdelijk is met het oog op de crèche. Verder drinkt ze goed aan de borst en komt 's nachts nog voor 2 voedingen.

Mijn zoon is super lief voor haar. Nog geen teken van jaloezie en hij wil steeds kusjes geven aan haar.



Lijkt me leuk ervaringen te delen!
Klinkt als een hele klus Despie, maar gelukkig ben je er erg blij mee



Hier heeft zoon een huilerig dagje, en het eerste tandje is door. Dat zou ook de oorzaak van het nachtelijke hoesten kunnen zijn (zich steeds verslikken in veel speeksel). Nouja, we zullen zien. Het is nu al zo lang onrustig, dat zelfs dat begint te wennen We zeggen iedere dag tegen elkaar dat we het pittig vinden, en weer door... we leven een beetje met de dag.
Wat fijn Fruzzle! Hopelijk is het blijvend!



Despie, lekker toch, een nieuwe wand? En voor je vriend vast ook fijn, een dagje met zijn meisje. Lekker vandaag de 'verloren' tijd inhalen.



Laura, ik ervaar het eerste jaar als een kwakkel jaar. Bij mijn oudste al en bij mijn jongste weer. Dat gaat zo hard met de fases, ontwikkeling, tandjes, eten en ziek zijn, er is eigenlijk weinig rust in het eerste jaar. Het is echt genieten, zo'n kleine hummel, maar ook zwaar. Ik vond het na de eerste verjaardag, en zeker na het leren lopen, een stuk fijner worden. Hoewel het nu ook fijn is hoor. Maar het is minder beladen en ze kunnen zich dan al veel beter uitdrukken.
Ja, ook dat kwakkelen went hoor Fleet. Het overgrote merendeel geniet ik me te pletter. Wel hadden man en ik gisteren ineens allebei ongelofelijke koudwatervrees voor een tweede. We willen het heel graag, maar denken ook: waar beginnen we aan? Toch afgesproken wel te beginnen, aangezien het bij zoon ook een jaar duurde. En mocht het meteen raak zijn, dan is zoon straks al 17 maanden als nummer 2 er is
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat alles zijn gangetje. Dochter is naar haar eigen kamer verhuisd. De nachten verlopen nu iets beter. Bij ons op de kamer legde ik dochter bij elke kik aan. Nu ze op haar kamer ligt haal ik haar niet meer bij elke kik eruit. Ze piept af en toe in de nacht maar zolang ze niet hysterisch is laat ik haar liggen. Ze krijgt in de late avond een voeding en in de nacht max 1 keer is nu de regel .

Verder doet ze het overdag prima. Slaapt goed, tijgert de hele kamer door, probeert te kruipen en is heerlijk vrolijk. Echt een makkelijk kind vooralsnog :-)!

Eten gaat ook super, alleen moet dochter niks van mijn hapjes hebben! Als ik mijn zelfgemaakte prakjes geef eet ze vrijwel niet, geef ik dan een potje dan eet ze het achter elkaar op! Raar kind, zo slecht kook ik ook niet .



Dochter is een permanente flesweigeraar dus ze krijgt de melk nu op een lepeltje en dat gaat prima. Half december ben ik echter 2 nachten niet thuis i.v.m. uitje van werk. In de nacht is het geven op een lepeltje niet echt handig dus vind het niet zo prettig om te gaan maar ja, het wordt ook wel eens tijd voor mezelf.... Hoop dus dat het geen fiasco wordt .



Hoe gaat het slapen nu Fleet?



Hoe is het met je vader Fruzzle?



Spannend Laura dat jullie voor een tweede gaan! Gaat de revalidatie van je paard goed?



Hoe gaat het met jou en je zus Bobo?
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat alles zijn gangetje. Dochter is naar haar eigen kamer verhuisd. De nachten verlopen nu iets beter. Bij ons op de kamer legde ik dochter bij elke kik aan. Nu ze op haar kamer ligt haal ik haar niet meer bij elke kik eruit. Ze piept af en toe in de nacht maar zolang ze niet hysterisch is laat ik haar liggen. Ze krijgt in de late avond een voeding en in de nacht max 1 keer is nu de regel .

Verder doet ze het overdag prima. Slaapt goed, tijgert de hele kamer door, probeert te kruipen en is heerlijk vrolijk. Echt een makkelijk kind vooralsnog :-)!

Eten gaat ook super, alleen moet dochter niks van mijn hapjes hebben! Als ik mijn zelfgemaakte prakjes geef eet ze vrijwel niet, geef ik dan een potje dan eet ze het achter elkaar op! Raar kind, zo slecht kook ik ook niet .



Dochter is een permanente flesweigeraar dus ze krijgt de melk nu op een lepeltje en dat gaat prima. Half december ben ik echter 2 nachten niet thuis i.v.m. uitje van werk. In de nacht is het geven op een lepeltje niet echt handig dus vind het niet zo prettig om te gaan maar ja, het wordt ook wel eens tijd voor mezelf.... Hoop dus dat het geen fiasco wordt .



Hoe gaat het slapen nu Fleet?



Hoe is het met je vader Fruzzle?



Spannend Laura dat jullie voor een tweede gaan! Gaat de revalidatie van je paard goed?



Hoe gaat het met jou en je zus Bobo?
Wat fijn dat het slapen beter gaat odsm! Haha, gek meisje, het potje lekkerder vinden. Zo zie je maar, ieder zijn smaak.



Het slapen gaat weer beter, weer twee dagen achter de rug waarin de nacht goed ging en geen flesje hebben hoeven te geven. Nu is het overdag iets lastiger, ik denk dat ze terug gaat naar minder slaap overdag. Mijn oudste was daar ook al zo vroeg mee.



Maar ze is nu ook verkouden, wij allemaal trouwens. Dus misschien dat het daarna weer beter gaat.



We hebben ook het badje uit de badkamer kunnen halen. Op een anti slipmatje zit ze nu met d'r zus in bad. Zo schattig. Ze heeft het dan enorm naar d'r zin. Is natuurlijk ook veel leuker dan wassen, dompelen en weer afdrogen. Nu kan ze lekker spelen. Scheelt ons ook weer sjouwen en badwater. Dus enorme win-win situatie en grote zus vind het ook erg gezellig. De zussenband is er weer enorm door versterkt!
Twee keer hoeft ook weer niet.
En drie keer ook niet.
Alle reacties Link kopieren
@fleet fijn dat het slapen weer wat beter gaat! Wat schattig samen in bad kan me voorstellen dat hierdoor de band versterkt word idd !



@odsm m'n vader heeft net weer een zware chemo achter de rug lief dat je het vraagt! Haha wat grappig dat ze niks van je zelf gemaakte maaltijden moet hebben ! Geloof dat zoon hier alles op eet wat we hem ook voorschotelen



Vandaag bij de kinderarts geweest en meneer is 74 cm en 9440 en exact 8 maanden ! Ze wil dat we hem op z'n eigen slaapkamer leggen.. Ze denkt dat hij een gewoonte heeft gemaakt van het wakker worden en dat wij te snel reageren op hem waardoor je alles herhaalt natuurlijk dus gaan het morgenavond proberen want ben vrijdag weer vrij !



@laura spannend voor een 2e ! Duurde bij ons 1,5 jaar maar wel 3 miskramen in die 1,5 jaar.. Als we nu ervoor gaan en het is over 1,5 jaar pas weer raak dan is zoon 3 en dat lijkt me ideaal ! Maar als het meteen raak is en goed gaat dan is hij anderhalf en dat vind ik wel te kort op elkaar dus ik denk dat we er voor gaan wanneer zoon 1,5 is
Alle reacties Link kopieren
Laura, knap hoe jullie erin staan! En spannend en leuk dat jullie voor een tweede gaan. Vriend en ik hebben het er nog niet echt over. Ik wil sowieso een tweede, vriend waarschijnlijk ook wel. Maar dan willen we eerst een half jaar verder zijn minimaal.



Fleet, is ook zo. Heb maandag inderdaad weer een fijne dag gehad met dochter.

Wat betreft je uitspraak over eerste jaar als kwakkeljaar ervaren: nu ik er zo middenin zit, vind ik dat wel meevallen. Dochter was tot nu toe nog maar 1 keer ziek geweest, twee weken geleden. Het gaat wel erg snel met de ontwikkeling inderdaad. En helaas is dochter nu sinds dinsdag aan het hoesten. Ook heeft ze vlekjes in haar gezicht. Gelukkig geen koorts. Even goed in de gaten houden. Misschien dat ik over een jaar ook wel terugkijk en het als heel pittig ervaar. Ze heeft tegen die tijd natuurlijk wel al twee operaties gehad.

Gelukkig slaapt je dochter weer wat beter! Wel balen van de verkoudheid bij jullie allemaal. En wat lief, zo samen in bad! Goede tip van het antislip matje in bad. Ga ik ook halen voor het grote bad. Ze glibbert net iets te makkelijk over de bodem



Odsm, super dat de nachten beter gaan nu dochter op haar eigen kamer ligt! Klinkt ook als een heerlijk meisje. Lekker van genieten! Grappig dat ze zo kieskeurig is met eten. Valt hier wel mee met dochter. We hadden laatst een potje pastinaak gegeven, dat ging er goed in!

Moeten sowieso even kijken of ze potjes lust, want we gaan volgende week acht dagen naar de Canarische eilanden. Zitten in een hotel, dus moeten daar maar potjes kopen.

En misschien wat van die knijpzakjes mee.

Wat een gedoe met de fles joh! Hopelijk gaat het uiteindelijk toch goed als je weg bent!



Fruzzle, hopelijk is dat het wat jullie gaat helpen! Kan natuurlijk zo zijn dat hij er gewend aan is geraakt. Het zal misschien de eerste nachten even lastig gaan op zijn eigen kamer, maar dat went vast snel! Hier sliep dochter meteen de eerste nacht prima op haar eigen kamer in haar nieuwe ledikant. Toen was ze zes maanden.



Hier dus een verkouden en hoestende dochter. Gelukkig geen verstopte neus. Is er nog iets waardoor we haar sneller van het hoesten kunnen afhelpen? Ze hoest pas als het echt vol zit in haar keel. Hoor met haar ademhaling dat ze vrij vol zit.

Ik ga straks sowieso met haar in bad.
Ik ben benieuwd wat het voor je zoon brengt Fruzzle. Hoe ging het slapen afgelopen nacht?



Doorgaans vind ik het ook meevallen hoor Despie, ik had bij mijn oudste pas een idee wat voor een jaar we er op hadden zitten toen ze een werd. Niet dat het een extreem jaar was, maar juist dat contrast dat het na het eerste jaar makkelijker ging viel wel op. In de tussentijd deal je er ook gewoon mee en zijn de ontwikkelingen ook heel bijzonder en leuk om mee te maken.
En beterschap voor je meisje Despie!
Alle reacties Link kopieren
@despie ik gebruikte voor het hoesten tissikind van vsm werkt goed !

Vannacht ging goed.. Inslapen niet zo meneer heeft door dat wij niet meer 1 met hem zijn en dus ook echt weg weg kunnen gaan maar ik hield vol, man gaf bijna toe

Uiteindelijk om 5u z'n tutje gegeven waar hij al heel wat uren zonder lag en om 6 bij me in bed gelegd want hij lag met grote ogen in de camera te kijken haha en nog 45 minuutjes geslapen, hij dan en ik niet



Kwakkelen qua gezondheid hier ja mwah ik denk gewoon dat het erbij hoort ook alle virussen die het lichaam eigen moet maken.. Zal vanzelf wel een keer ophouden haha
Alle reacties Link kopieren
Fruzzle, bij ons heeft het op de eigen kamer leggen wel geholpen. Ik gaf bij elke kik toe en legde haar aan. Nu ze op haar eigen kamer ligt ga ik er niet direct naar toe en slaapt ze gewoon verder. Ze wordt nog wel wakker hoor maar minder vaak!

Afgelopen nacht heeft ze van 18:45 uur tot 05:30 uur geslapen met alleen een voeding om 22:30 uur! Daarna tot 08:00 uur verder geslapen! Hopen dat dit doorzet pffff.



Slapen bij zoon is nu drama. Heeft ontdekt dat hij uit bed kan klimmen en doet dit nu steeds als hij naar bed moet (overdag gaat het vooralsnog goed). Leggen hem tig keer terug zonder iets te zeggen maar hij klimt stug door. Het enige wat uiteindelijk helpt is ernaast gaan liggen. Erg vervelend dus. Was zo'n perfecte slaper! Herkenbaar Sally en Fleet?!



Wat leuk vakantie Despie! Spannend hoor!
@fruzzle: zoon hier is net zo lang, die is alleen halve kilo lichter hier heeft het ook dus ruim jaar geduurd voor ik succesvol en blijvend zwanger was, vandaar dat we maar op tijd zijn begonnen. het is heel welkom als het meteen raak zou zijn, ik hoop juist dat we niet weer zoveel gedoe hebben



@despie: beterschap voor de kleine meid! ik moet zeggen dat ik het zelf wel pittig vind, maar wij hebben die reflux die er af en toe gewoon doorheen beukt en dat maakt het pittig. 90 procent van de tijd is het zo leuk! en het voordeel aan reflux is dat we ons wel heel bewust zijn van ritme en regelmaat, dus dat gedeelte zit hier wel snor. wanneer moet jullie meisje de volgende operatie?



@odsm: klinkt wel pittig, zo van je zoon. maar ja, zie je net dat de nachten bij de een beter gaan en dan krijg je dit



@fleet: hoe is het met je man? zo schattig dat ze samen in bad gaan hier kan zoon nog niet goed genoeg zitten daarvoor, hij is sowieso vrij lui (is nu 8 maanden en heeft misschien twee keer teruggerold, ook tijgeren doet hij nauwelijks, het boeit hem gewoon niet zo )
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer..

De vakantie (en de inhaalslag op het werk) zitten er weer op. Heerlijk genoten aan de andere kant van het land. Zoonlief maakte er een drukke bedoeling van tijdens de diverse babylessen. Laten we zeggen dat hij graag in het middelpunt van belangstelling staat, haha ha. Kleine charmeur!



Ondertussen kruipt hij en kan hij zelf gaan staan. De eerste schuifelstappen zijn ook al gezet. De nachten en dagen zijn weer iets rustiger geworden.



Straksjes op mijn gemak lezen en reageren op jullie berichten.
Sorry odsm, niet bekend! Dochter slaapt thuis sowieso overdag al een jaar niet meer. 's Ochtends wordt ze wakker en blijft ze netjes wachten tot iemand haar komt halen. Soms is ze al lekker aan het zingen.



Fijn dat je dochter wel doorslaapt nu.



Laura, spannend zeg! Hoop dat het snel mag lukken voor jullie.



Man is momenteel snotverkouden dus niet op zijn best, maar ik merk wel dat het toegeven van zijn probleem hem wel goed gedaan heeft. Hij lacht al weer meer en is weer naar mij toe aan het trekken. Hij moet nog naar de psycholoog maar moet eerst nog die verwijsbrief gaan halen.



Wij zouden gisteren naar het huis van Sinterklaas gaan, maar man heeft alleen kunnen gaan met onze oudste. Dochter had eergisteren al een dik oogje maar werd niet beter met schoonmaken. Gisteren had ze ineens een dik, rood wangetje dus toch maar even naar laten kijken. Bleek ontstoken en heeft nu een zalfje. Ze sliep onrustig rond middernacht en wilde niet dat ik weg ging, dus maar bij ons in bed gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Welke kleur is de muur eigenlijk geworden, Despie? Ik ga binnenkort een poging doen het toillet op te knappen.

En wat fijn een vakantie naar de zon!



Wat leuk dat er een aantal al bezig zijn/denken aan een tweede. Spannend ook! Vriendlief en ik hadden het er ook serieus over. Toen ik opperde er dan echt voor te gaan nu. Krabbelde hij wat terug en begon een heel verhaal over dat een lange tijd er tussen toch ook oke is. Jouw jongste zusje is toch ook zoveel jaar jonger. Dat schoot bij mij een beetje in het verkeerde keelgat. Afwachten dus..



Laura, ik hoop dat het snel raak is. En dat de weg ernaartoe soepeler gaat.



Osdm, wat fijn dat de nachten beter gaan. Een melkvoeding met een lepeltje geven lijkt me een hele klus. Hopelijk verandert er nog wat voordat je een paar dagen weggaat.

Grappig ook dat ze alleen potjes voeding wilt. Bij mijn kleine man merk ik dat hij steeds kritischer wordt. Sommige dingen wil hij opeens echt niet meer eten, andere dingen juist wel. Ook wil hij steeds meer zelf doen. Dus zelf het eten pakke, geen lepeltjes. In de vakantie is het een dag uitgelopen op een gigantische kliederboel. Vriendlief vind dat verschrikkelijk. Ik vind het altijd wel leuk.



Fleet, fijn dat het slapen weer beter gaat. Super balen van het oogje. Hopelijk werkt de zalf snel.

Leuk, samen in het grote bad. Op vakantie hebben we het ook geprobeert. Zoonlief vond het leuk, zelf vond ik het wat lastig.



Fruzzle, groot kereltje al. Ik dacht dat mijn zoontje al groot was. Althans dat krijg ik steeds te horen. Maar die was met 8 maanden en een beetje, 72 cm en net 9 kilo. Wel fijn dat de KA niets ernstigs heeft gevonden. Gaat het slapen op zijn eigen kamer al beter?

Heftig hoor voor je vader. Ik hoop dat hij snel een beetje bijkomt van deze chemo. Van mijn moeder weet ik nog dat het echt een uitputtingsslag is. Dan was ze net een beetje aangesterkt, kwam de volgende chemo alweer om de hoek kijken.
Pfff... hier nog steeds baby die rond 23:00 en 04:00 wakker wordt voor voeding (en dan gaat ook de hele fles leeg). Net geprobeerd weer speen terug te geven en hopen dat hij gaat slapen, maar na twintig minuten mopperen zet hij het vervolgens op een krijsen. Ik lees overal dat hij die voeding onmogelijk nodig kan hebben en dat het gewenning is, maar laten krijsen vind ik ook niet echt een optie.



Hij eet en slaapt overdag super, het maakt ook niet echt verschil of hij een toetje eet of rond 19:30 een papfles krijgt. Ik hoop dat hij gewoon eens uit zichzelf besluit dat hij best van 23:00-07:00 kan slapen. Na de fles gaat hij meteen weer slapen.
Misschien het even laten bedaren en later weer proberen Bobo. Wellicht wordt het wat concreet voor je vriend? Bij jullie was het nogal onverwacht, toch? Is hij niet bang dat het weer snel raak is?



Laura, de oudste heeft hier ook tot 1 jaar en 9 maanden nog een nachtvoeding gehad. Ondanks dat ze goed at overdag, had ze 's nachts toch een flink knorrende maag. Dus zolang ze dat nog had lieten we het maar zo. Tot ze zelf besloot dat het niet meer hoefde toen de jongste geboren was. Hij is nog zo klein en onderneemt veel op een dag, ik zou het nog even zo laten.



Wij zitten rond half vijf ook een flesje te geven hoor.



Ik denk dat ik morgen weer terug kan naar de HA. Oogje betert nog niet en dochter is ook koortsig en hangerig. Ze is daarbij ook weer flink verkouden. Arm poppetje. Dan krijgt ze een kuur. Hoop dat ze daar dan wel van opknapt.



De cadeautjes liggen beneden nu, het is nog wachten tot de oudste wakker wordt en gaan we Sinterklaas vieren. Heb echt enorm veel zin in dat enthousiaste snoetje. De jongste zal ook vast blij zijn met d'r speelgoed.
Alle reacties Link kopieren
@laura kan me voorstellen dat het lastig is

Hier werd zoon een tijd ook wakker snachts om te eten had dan ook echt een knorrend maagje

Sinds we op de 5 granen pyjama pap over zijn van Nestlé is dat niet meer ! Nu komt hij tussen 6 en 7 ervoor

Sommige kindjes hebben het echt nog nodig !

@fleet he wat vervelend dat het nog niet over is maar wel fijn dat je dan morgen een kuur krijgt daar knapt ze vast van op veel plezier met het uitpakken van de Kadootjes !



@bobo fijn he dat zelf doen haha ja hij is echt groot ! Het frustreert hem merk ik want hij wil veel meer dan dat hij kan

Slaapt sinds paar dagen op z'n eigen kamer en zelfs vannacht geen 1x gehoord en om 6 wakker ! Zo knap van m !

Wel is hij sinds hij op z'n eigen kamer slaapt aanhankelijker overdag.. We mogen niet weglopen e.d grappig dat t samen lijkt te hangen

Het is wel idd wat je zegt bobo is hij weer iets fitter komt de andere chemo er alweer aan.. Hij is er vooral erg misselijk van wat hem heel beroerd maakt

Nu is hij bijvoorbeeld heel verkouden en dat is dan zo pittig voor hem !
Alle reacties Link kopieren
Hebben we wel eens aan elkaar gevraagd waar iedereen woonachtig was/is?

Ikzelf woon in Brabant naast Breda
@fleet/fruzzle: ja, ik laat het maar zo. hij slaapt verder prima in z'n eigen bed en gaat ook meteen weer slapen erna.



@bobo: ik moet zeggen dat we hier ook wel wat miscommunicatie hadden hoor. man kreeg het ineens ook benauwd toen ik echt aan de slag wilde, en dat vond ik ook lastig. maar inmiddels is hij bijgedraaid. bij hem hangt het ook af van de dag. hebben we een gezellige dag met een schaterlachende zoon, dan wil hij meteen. heeft zoon een jengeldag, dan vindt hij het een heel eng idee om voor een tweede te gaan



Mijn paard lijkt goed te revalideren, ze hebben me daar alleen wel een loer gedraaid qua factuur (ineens onverklaarbare tweehonderd euro extra in rekening gebracht), dus ik ga hem wel begin januari naar ander adres brengen. Even kijken wat er mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Kan wel kloppen, Fleet. Vriendlief houdt niet zo van verandering en heeft altijd even nodig om dingen te laten bezinken. Ik ben wat ongeduldiger en wil direct datgene wat in mijn hoofd zit.

Laura wat jij schrijft is heel herkenbaar. Hier gaat het net zo. En ja, ik denk dat het meespeelt dat het de vorige keer zo vlug ging.



Laura, vervelend van de nachtvoeding. Maar ergens is het gewoon zoals het is. Ik zou me niet te druk maken om meningen van anderen. Vanacht heeft mijn uk ook een extra flesje gehad. Uit wanhoop dat wel, helaas heeft het niets geholpen.

Drama.

Zoonlief wil opeens niet slapen. De hele nacht gejammerd en gehuild. Vanmorgen idem dito, 10 min geslapen. Nu ligt hij weer op bed. Maar zodra hij in slaap is, schrikt hij wakker en begint het opnieuw.

Hij eet ook slechter dan normaal. Dus misschien zijn het nieuwe tanden, maar ik word er eventjes gek van.

Jipee, hij is 9 maanden.



Fruzzle, wat fijn dat slapen in zijn eigen kamer lijkt te helpen. Schattig ook dat hij overdag dan aanhankelijker is.

Ik woon in een stad tussen Den Haag en Gouda. Leuke vraag trouwens.



Zijn de cadeautjes goed ontvangen, Fleet? Wij hebben voor de uk een Nijntje geluidenboek gekocht. Verder vieren we geen Sinterklaas dit jaar. Misschien volgend jaar.

Ik zit ondertussen al te overwegen wat we met de kerstboom doe dit jaar. Normaal wil ik de grootst mogelijke, maar met een rondkruipende uk die een grote lampenfascinatie heeft lijkt dat me niet zo'n goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen nacht ging weer goed met dochter! Slechts 1 x wakker geworden! Zoon is gisteren ook niet uit bed geklommen dus hoop dat het gewoon een heel korte fase was haha.



Heftig voor je vader en jullie Fruzzle!! Wel fijn dat je zoon het goed doet!



Bobo, wat heftig dat zoon niet wilt slapen! Zal wel weer 1 van de fases zijn . Hopen dat het snel voorbij is! Wel spannend dat er plannen zijn voor een tweede! Bij mij zit er ook maar 19 maanden tussen en ik ervaar zo'n klein leeftijdsverschil als ideaal. Snap wel dat je vriend een beetje huiverig is dat het meteen raak kan zijn. Ik schrok ook erg dat ik zwanger was (dochter was niet zo snel gepland). Nu super gelukkig mee.



Fleet, hoe was sinterklaas? Vervelend van je jongste! Lijkt ze last te hebben?



Fijn van je paard Laura maar wat vervelend dat je op zoek moet naar een nieuwe plek. Lastig lijkt me dat.



Hier ook geen kerstboom dit jaar Bobo. Denk niet dat deze veilig is voor dochter haha. Die trekt hem zo naar beneden denk ik en anders doet zoon dat wel .



Ik woon trouwens in de buurt van Rotterdam/Den Haag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven