Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Ingewikkelde douche?
Alle reacties Link kopieren
Puss, ik hoop dat je lekker kan slapen daar en veel succes voor morgen! Topper!
Ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag, Puss. Viel het mee voor je? En krijg je gelijk de uitslag te horen?



Ik vind je stoer hoor, wauw.
Haai, ik leef nog.



Lekgeprikt aan beide kanten en ik voelde me moe en jagerig maar na een lekker warm bad in mijn 4 sterren hotel gaat het weer Ik ben even de stad in gewandeld net en weer terug met een bak mango, geitenkaassalade, Rivella en iets te knerpen.

Morgen CT en nog wat dingen.
Oh en uitslag duurt een week of 3.



dit was vandaag:



Het onderzoek begint met een bloedafname.

Voor het onderzoek krijgt u eerst tien druppels van een jodiumoplossing te drinken, opgelost in bijvoorbeeld sinaasappelsap.

Dit krijgt u om te voorkomen dat de licht radioactieve vloeistof die nodig is voor het onderzoek door uw schildklier wordt opgenomen.

De doktersassistente van de nierfunctiekamer brengt in uw arm een infuus in. Dit infuus wordt aangesloten op een infuuspomp

waarin de licht radioactieve vloeistof zit. Deze pomp staat op het kastje naast uw stoel. De vloeistof wordt door uw nieren

uitgescheiden en de snelheid waarmee dit gebeurt is een maat voor uw nierfunctie. Om de snelheid te kunnen meten is het nodig om tijdens het onderzoek regelmatig uw bloed en urine te onderzoeken Er wordt een tweede infuus geplaatst. Hieruit wordt om het uur bloed afgenomen.



Het schema ziet er als volgt uit:

• 1,5 uur na aansluiten: bloedafname en uitplassen

• 2,5 uur na aansluiten: bloedafname

• 3,5 uur na aansluiten: bloedafname en uitplassen

• 4,5 uur na aansluiten: bloedafname

• 5,5 uur na aansluiten: bloedafname en uitplassen



Hierna wordt de dopamineoplossing aangesloten op het infuus. Dit medicijn zorgt ervoor dat uw nieren maximaal functioneren zodat de reservecapaciteit van uw nieren gemeten kan worden.

• 6,5 uur na aansluiten: bloedafname

• 7,5 uur na aansluiten: bloedafname en uitplassen



Om goed te kunnen uitplassen is het belangrijk dat u genoeg drinkt. Het is voor dit onderzoek van belang dat u alleen uitplast wanneer de doktersassistente u dit vraagt. U mag van uw stoel/bed af om goed uit te kunnen plassen, maar het is wel de bedoeling dat u gedurende het onderzoek in de stoel of het bed blijft zitten of liggen. Na de laatste keer uitplassen wordt het

infuus verwijderd en is het onderzoek afgelopen.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 01 december 2016 @ 19:57:

Haai, ik leef nog.



Lekgeprikt aan beide kanten en ik voelde me moe en jagerig maar na een lekker warm bad in mijn 4 sterren hotel gaat het weer Ik ben even de stad in gewandeld net en weer terug met een bak mango, geitenkaassalade, Rivella en iets te knerpen.

Morgen CT en nog wat dingen.

Dat klinkt in elk geval al goed. Lekker jezelf verwennen.

(was het bad minder ruzie-achtig?)
Poeh hee, wat een dag



Merk je daar iets van, die stoffen in je lijf?
Ik vermoed dat dat jagerige gevoel wat ik had toen ik weg mocht komt van de dopamine maar dat weet ik niet zeker. Verder weinig gevoeld.
En je geeft geen licht nu?
Ik zal het licht in de kamer zo even uitdoen om te kijken



Mijn urine blijft nog wel even knap chemisch zei de vpk. Heeeeel goed handen wassen enzo.
Raar idee zeg.

Dan is het wel fijn dat je nog in een hotel zit, geen gedoe met schoonmaken. Alleen je eigen handen dan.
Alle reacties Link kopieren
Best heftig allemaal Puss en spannend ook als straks de datum van de uitslagen dichterbij komt. Waarom je dit doet is heel duidelijk en begrijpelijk, maar het is toch wel een dingetje. Ben wel benieuwd of je nu glow in the dark kan spelen
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon je eigen zaklantaarn.

Zei je nou serieus dat je geen netflix kan kijken? Ook niet als je kwaliteit op minimaal zet van netflix? het schijnt dan niet heel veel mb's te kosten. kan het dan ook niet op je eigen data?

Ik vind het heel knap van je dat je dit doet.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Puss, ik had hier niks van meegekregen! Dit is voor MO uiteindelijk, maak ik hier uit op?

Hoe voel je je nu?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja voor MO.

Ik voel me prima, moe maar dat slaapt wel weer bij.



Gloei nog na van de bios. Wat een geweldige film. Eerst even lekker pizza gegeten en toen naar Fantastic Beasts. Wow!
Beter nagloeien van de bios, dan in de bios.

Straks lekker je eigen bedje in.

Wat vindt MO er eigenlijk van, dat je dit voor hem doet? Lijkt me wel heel mooi (maar toch ook best lastig) om te zien dat je lief dat allemaal voor je doet / ondergaat. Terwijl hij in de tussentijd lekker met de prinses ligt te vozen
Ik heb nu echt al voor de 12e keer (ofzo) de hik vandaag.
Gheghe.. met de prinses vozen.

Ja hij pikt alles in mijn kat, mijn nier.

Hij vindt het heel bijzonder en gaaf dat ik dit wil doen maar ik ga er geen big deal van maken.

Snee erin, ding eruit en weer door
quote:Splinter_ schreef op 02 december 2016 @ 23:49:

Ik heb nu echt al voor de 12e keer (ofzo) de hik vandaag. Oh naar. Dan is je middenrif zo pijnlijk en rauw zeker nu.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 december 2016 @ 23:51:

Snee erin, ding eruit en weer door

Hoeft niet, dat kun je beter aan anderen overlaten

Je kunt ook altijd nog overwegen om het uit te buiten naar MO hè. In een valse bui

quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 december 2016 @ 23:52:

[...]



Oh naar. Dan is je middenrif zo pijnlijk en rauw zeker nu.

Ja precies. Een moe middenrif.

Tijd om mijn middenrif maar eens naar bed te brengen
Je weet toch dat ik een puur en goed hart heb. Ik en uitbuiten





ik bedenk vanzelf een keer iets..
Jazeker. Zo ken ik je ook

Alle reacties Link kopieren
Oh, zitten jullie hiero! Ik had even gemist dat het afgestoft was.



Puss, fijn dat de onderzoeken achter de rug zijn. Je hebt er een mooi uitje van gemaakt iig. Goed bezig

En je bedenkt wel iets om MO uit te buiten



Splint, je zal de komende maand soïso veel moeten toeteren denk ik he? Leuk!



En TH de handstand... Ja, respect hoor. En met zoveel gemak. En dan ook nog een rondje rennen... ik voel me zo lui



Tonks! Gefeliciteerd!



En om op je vraag terug te komen Splint, sinds de inbraak slaap ik bij PM. Heb mijn kleding meegenomen en gewoon niet meer thuis gaan slapen. Vandaag heb ik een busje gehuurd, dus we gaan zo een uitschuifladder ophalen in mijn huis, en MIJN bank (ghehe), de droger, 2 kasten en nog wat dingetjes. Het bevalt zo goed van beiden kanten, dat ik wat sneller over kom dan (PM had) gepland.



Ik merk, sinds de week dat ik ziek was, een inbraak en operatie moeder, ik eindelijk weer wat rustiger begin te worden. Ik slaap nog steeds ruk maar nu ik mijn werktelefoon heb ingeleverd en weer een schone lei heb en enthousiaste nieuwe collega's, om 17u echt mijn werkhoofd 'uit' kan zetten. Inmiddels in een boek aan het lezen en dat is ook lekker. Gister bij een vriend eten die ook net naar G is verhuisd. Straks elke donderdag vrij en om de week op maandag. Luxe!



Jullie nog leuke weekendplannen?
quote:Pil0u schreef op 03 december 2016 @ 07:52:

Oh, zitten jullie hiero! Ik had even gemist dat het afgestoft was.



Ja joh, wat was jij dan de hele tijd aan het uitspoken? Hè?



Puss, fijn dat de onderzoeken achter de rug zijn. Je hebt er een mooi uitje van gemaakt iig. Goed bezig

En je bedenkt wel iets om MO uit te buiten



Splint, je zal de komende maand soïso veel moeten toeteren denk ik he? Leuk!



En TH de handstand... Ja, respect hoor. En met zoveel gemak. En dan ook nog een rondje rennen... ik voel me zo lui



Tonks! Gefeliciteerd!



En om op je vraag terug te komen Splint, sinds de inbraak slaap ik bij PM. Heb mijn kleding meegenomen en gewoon niet meer thuis gaan slapen. Dat had je inmiddels ook al live verteld Vandaag heb ik een busje gehuurd, dus we gaan zo een uitschuifladder ophalen in mijn huis, en MIJN bank (ghehe), de droger, 2 kasten en nog wat dingetjes. Het bevalt zo goed van beiden kanten, dat ik wat sneller over kom dan (PM had) gepland.



Ik merk, sinds de week dat ik ziek was, een inbraak en operatie moeder, ik eindelijk weer wat rustiger begin te worden. Ik slaap nog steeds ruk maar nu ik mijn werktelefoon heb ingeleverd en weer een schone lei heb en enthousiaste nieuwe collega's, om 17u echt mijn werkhoofd 'uit' kan zetten. Inmiddels in een boek aan het lezen en dat is ook lekker. Gister bij een vriend eten die ook net naar G is verhuisd. Straks elke donderdag vrij en om de week op maandag. Luxe!



Jullie nog leuke weekendplannen?Super! Dus lekker aan het verhuizen vandaag en vanavond is het jullie huis. En hou dat nu zo hè, dat je je werkhoofd uit zet om 17u en ook echt vrij bent op de dagen dat je vrij bent.

*ik ben ook vrij op donderdag *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven