Grappige gadgets

02-12-2016 23:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor rare gadgets ben jij tegengekomen tijdens je zoektocht naar het perfecte cadeau?



Zo kan ik mijn vriend helpen om zijn nek te verlengen voor slechts $ 17,90 ! Niet duur voor meer nek. En je weet wat ze zeggen over mannen met een lange nek...



http://m.ebay.com/itm/252573028811
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
En je weet wat ze zeggen over mannen met een lange nek...??? snap hem niet wat dan?
"Goh, wat een lange nek heeft die man", denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 02 december 2016 @ 23:44:

"Goh, wat een lange nek heeft die man", denk ikJa zoiets wordt er meestal gezegd.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Lange nek, lange piemel? Misschien dan beter gewichtjes kopen voor aan zijn piemel? ;))
Zo jammer als een grap uitgelegd moet worden.



Enfin , ontopic:

De kinderen kom ik robots en 3d-pennen tegen. En de meest debiele bordspelen die na twee keer niet leuk meer zijn (taarten in gezicht-smijterij bv)
Alle reacties Link kopieren
Een heel bijzonder apparaat Didi, zou daar echt een markt voor zijn? (En ik snap 'm wel ).

Geen bijdrage maar ik lees mee.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Er is best veel speelgoed waarvan ik denk "hoe lang blijft dat leuk". Of spullen bij Solow of Action.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:Starshine-2 schreef op 03 december 2016 @ 06:26:

Zo jammer als een grap uitgelegd moet worden.



Enfin , ontopic:

De kinderen kom ik robots en 3d-pennen tegen. En de meest debiele bordspelen die na twee keer niet leuk meer zijn (taarten in gezicht-smijterij bv)Zo jammer als een grap nav een grap niet herkend wordt
Als je doelt op lange piemel (en dat is zo), dan is het voet of hand, niet de nek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven