mensen op straat

02-12-2016 21:29 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonet ging ik even naar de AH om wat te halen (die is gewoon in het dorp dus ongeveer 5 minuutjes fietsen). En toen kwam ik een jongen en een meisje tegen en die denk ik rond de 19 waren ongeveer 2 koppen groter dan mij en die keken mij heel intimiderend aan en toen hoorde ik die jongen gewoon zeggen: 'pak jij haar dan pak ik haar fiets'. Ik wou nog wel terug fietsen om hun op hun bek te slaan maar gelukkig kon ik mezelf beheersen want ze waren natuurlijk wel echt 2 koppen groter dan mij en ik zit ook niet op vechtsport. Dat soort rare dingen over komen mij echt wel 3x per jaar op de fiets. Dit was dan echt wel het extreemste maar ik vraag mij gewoon af of ik de enige ben die dit overkomt.
I ain't nobody's bitch!!
Had je je zonnebril weer op? En hadden ze ook een hond bij zich die jou aanstaarde?
Alle reacties Link kopieren
quote:Theamuts schreef op 03 december 2016 @ 00:22:

Had je je zonnebril weer op? En hadden ze ook een hond bij zich die jou aanstaarde?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:DarylinaTWD schreef op 02 december 2016 @ 23:55:

[...]



heb ik, maar ik ben geen pussy die zich laat vernederen dus ik scheld altijd terug.Dan kan ik me voorstellen dat je ouders je naar een gastouder willen sturen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Loepje gebruiken is gewenst?
Mm. Wat vreemd. Dus je gaat scheldend en schreeuwend door het leven en dan zijn er mensen, die zomaar tegen je schreeuwen en schelden. Echt raar.



Ik vind schelden en schreeuwen een teken van zwakte, dat heb je helemaal niet nodig joh. Zet je mooiste glimlach op, ga dan over straat en merk het verschil.
quote:DarylinaTWD schreef op 02 december 2016 @ 23:55:

[...]





heb ik, maar ik ben geen pussy die zich laat vernederen dus ik scheld altijd terug.



Wow, echt klasse!



quote:doornroosje9 schreef op 02 december 2016 @ 23:11:

Dit topic komt me heel bekend voor.Doet wat denken aan de topics die zkr623 indertijd plaatste. Is dat iets nieuws in de Nederlandse cultuur, wildvreemden bedreigen op straat?
Alle reacties Link kopieren
In Rolde
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 december 2016 @ 07:13:

[...]





Dan kan ik me voorstellen dat je ouders je naar een gastouder willen sturen. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-12-2016 19:10
Reden: prooceren/op de man
% gewijzigd
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Theamuts schreef op 03 december 2016 @ 00:22:

Had je je zonnebril weer op? En hadden ze ook een hond bij zich die jou aanstaarde?wie draagt er nou een zonnebril in de winter
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:RegalPrinces schreef op 03 december 2016 @ 16:06:

[...]





Wow, echt klasse!



Jij voelt jezelf wel echt fk stoer he? Maar je durft niet je eigen naam er bij te zetten.
I ain't nobody's bitch!!
quote:DarylinaTWD schreef op 02 december 2016 @ 23:53:

dichtbij de stad he dan krijg je dat gedonderOh, hier in de stad hebben we het juist altijd over die aso's die het hier niet redden en in de marge blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 05 december 2016 @ 18:29:

[...]





Oh, hier in de stad hebben we het juist altijd over die aso's die het hier niet redden en in de marge blijven hangen.Ik snap echt niet wat je bedoelt
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:DarylinaTWD schreef op 05 december 2016 @ 18:29:

[...]

Jij voelt jezelf wel echt fk stoer he? Maar je durft niet je eigen naam er bij te zetten.



Jij wel he?



quote:OVER MIJ

Ik ben een fan van Dyral Dixon van The Walking Dead. Ik doe 5 havo. En ik hou van de Dolan twins.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:DarylinaTWD schreef op 05 december 2016 @ 18:32:

Ik snap echt niet wat je bedoeltDat verwachtte ik al.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 05 december 2016 @ 18:59:

[...]





Dat verwachtte ik al.Waarom zeg je het dan?
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 05 december 2016 @ 18:57:

[...]





Jij wel he?



quote:OVER MIJ

Ik ben een fan van Dyral Dixon van The Walking Dead. Ik doe 5 havo. En ik hou van de Dolan twins.Ik ben ook niet degene die stoer doet.
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 05 december 2016 @ 18:59:

[...]





Dat verwachtte ik al.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-12-2016 21:08
Reden: op de man/provoceren
% gewijzigd
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog nooit zoiets meegemaak.
quote:DarylinaTWD schreef op 05 december 2016 @ 20:12:

[...]

Want wat jij zegt slaat helemaal nergens op want marge is of hoeveel procent de wisselkoers mag afwijken van de spilkoers of het verschil tussen de ene waarde en de andere of het is de witte rand op een papier dus dan slaat het nergens op wat jij zegt.Ik reken het goed. :-)
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt eerder als Merle tot zo ver.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Nee Merle is niet knap, maar hij is wel een SAVAGE!!!!!!!
I ain't nobody's bitch!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven