Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2016/2017

08-09-2016 21:30 1049 berichten
Het is bijna zover, hoewel het weer het niet verraad, de herfst komt er aan.



Ik ben benieuwd naar wat de trends ons allemaal te bieden hebben en natuurlijk naar de juweeltjes die jullie er tussenuit pikken.

Ik wil deze herfst en winter als hippie door het leven en ik kan niet wachten tot die trend zich aandient op het net, zodat ik uitgebreid kan winkelen vanuit mijn luie stoel.

Wat zijn jullie must haves?
Alle reacties Link kopieren
heb wel zin aan een nieuw jurkje, doordat ik vrij snel 6 kg ben aangekomen zit alles eigenlijk net te strak. Ga ook wat dingen wegdoen. Mijn taille is geheel verdwenen en mijn heupen blijven smal, zo'n pencil dress staat mij helaas niet.

Deze gepast en die stond eigenlijk verrassend leuk, is ook iets heel anders, lengte viel ook mee, toch twijfel ik nog.



Wil in ieder geval geen zwart, heb al 3 zwarte jurken.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk! Fijn ook met die lange mouwen.
Vind hem leuk XLong.

Is inderdaad eens heel anders! Doen!
Oooooh, zie net deze in een banner.



http://s.tbdress.com/images/product/11/ ... 6298_1.jpg



Fleet, wat voor jou? Ik vind hem prachtig!
Xlong, ik vind het een heel sombere jurk.
Cateau, met jou kleur-smaak-papillen kan ik me dat voorstellen. Hahaha.
In alle bescheidenheid, kleursgewijs. Dan is dit toch een stuk vrolijker.





Qua kleur dan ja, omdat het lichter is. Echter die jurk van XLong is ook vrolijk op basis van motief, ondanks donkerdere kleurstelling. Dus ditmaal ben ik het niet zondermeer met je eens Cateau.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik de grijze minder mooi, ik hou niet zo van die kleur. En ik denk dat als je niet te bleek bent, die jurk van xlong heel mooi zal staan. Maar goed dat smaken verschillen, anders zagen we er allemaal hetzelfde uit
Gelukkig idd dat we er allemaal anders uit mogen zien. Stel je voor. Allemaal dezelfde mensen. Dat zou pas saai zijn. Hahaha.



Overigens ben ik stiekem eigenlijk ook geen fan van grijs op zich. Vind dat zo'n niet-kleur.

En toch heb ik recent wat grijs, weliswaar antraciet, gekocht en goed gecombineerd vind ik dat erg leuk.



Maar onze Cateau is een echt kleurenpalet, dus dat ze graag kleur ziet maakt Cateau de enige echte Cateau.






Het is waar, een variatie van smaken maakt het allemaal vanzelf kleurrijk.
Alle reacties Link kopieren
Die grijze welk merk /site? Mooi!
Die site...TBDresses......iemand daar ervaring mee??



Bericht had zich gekruisd....welke grijze bedoel je spuitekruid?
quote:spruitekruid schreef op 02 december 2016 @ 20:53:

Die grijze welk merk /site? Mooi!https://www.wehkamp.nl/da ... ate=%2f_%2fN-1xmr&IsSeg=0


Maxi is niet gevraagd en DiDi heeft dan weer ruimte over op de buik, maar aan de hals vind ik zoiets dan wel leuk. Maar...... pasvorm is wisselend. Ik heb een paar jurken van ze die goed zitten, maar is wisselend.

De klokkende modellen moet ik niet hebben. Zo'n v-hals vind ik dan weer mooier.

Ik heb deze voor de print geplakt en de halslijn als voorbeeld. Het is en blijft toch proberen.

Het is niet de stijl, maar DiDi is wel een van de merken die lekker afwijkt van de modekleuren. Is casuel en niet zo netjes. Maar ... er staan nog wat andere jurken. Hier hangen er ook nog wat in de winkel. Ze houden wel rekening met minder strak op de buik. Dit is een wikkeljurk. Het is maar net hoe het valt.

Maar is zomer.... Een zomerblouse onder een warme vest? Kan dat nog? Zoals deze?



Ja, in de herfst was het nog zo warm dat het warme weer nog niet uit de kop wil. Trieste kleuren heb ik geen zin in. Strijken ook niet... Gelukkig heb ik vorig jaar zoveel lekkere broeken gekocht dat ik daar geen zoeken heb.

Ik ga weer een leuke vest zoeken. De favoriete zijn eigenlijk al aan vervanging toe, maar kan er geen afstand van nemen. Gelukkig heb ik wel een aantal leuke broeken gevonden vorig jaar. Hoef ik me daar tenminste niet in te hijsen in de paskamers.

Dit is van de nieuwe collectie, maar fit-loose. De broek er onder vind ik wel leuk.



En wat je met een sjaal niet op kan halen qua kleur. Maaar, die heb ik zo NIET nodig... Er ligt nog een erg mooie. Zo mooi dat die er al 4 of 5 jaar ligt in de verpakking.

... plop ... en weg is teveel aan tekst.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 03-12-2016 10:31
Reden: MOOIE PLAATJES gevraagd aan de SINT. Dit is alleen maar een HINT.
% gewijzigd
Pumpje, mooie plaatjes!

Plaatje 2 met die casual broek, blouse en gilet en plaatje 4 met overkneelaarzen en rok en vest vind ik wauw!



Ben je thuis aan het klussen?
Ach, wat kleur niet kan doen in een combinatie. Gisteren een klein stukje van DWDD (de special over licht en kleuren gekeken en dat is dus een van de oorzaken voor het totaal anders uitkomen van een enkel kledingstuk. Ik heb een lelijke - maar o zo lekker warme vest gekocht. Die is donkergrijs, maar met bepaalde sjaal of coltrui staat die toch wel leuk.

Ik vind DiDi ook wel enkele leuke accessoires hebben, maar die vind je niet online. Het zijn er te weinig om er speciaal voor naar een winkel te gaan.

Ik heb nog een vest van Steps liggen. Prachtig materiaal, maar moeilijk te combineren.
Ik vind de maxijurk erg leuk Pumps, dat is wel wat voor mij. Hoewel ik geen zwart draag, komt deze jurk lekker licht over met al die bloemen en ik neem aan dat dat dan ook wel vrolijk staat, zeker met een paar spetterende laarzen eronder. Ik heb nog een paar tomatenrode laarzen staan, die zouden er fantastisch bij staan.
Ik ben geen fan van Didi. De stijl is vaak niet mijn ding, hoewel ik recent toch al een aantal dingen in de etalage zag die ik leuk vond. Misschien toch eens binnenwippen.



Ik vind de schoenen erg leuk ook trouwens.



De maxijurk vind ik ook mooi. Echter voor de winter lijkt het mij te koud. En moeilijk combineerbaar met een jas. In de zomer draag ik wel maxijurken. Heb geen zin om extra voor een maxijurk een lange winterjas te kopen.
Je kan toch ook een korte jas dragen bij een maxijurk?
http://www.nu.nl/cultuur- ... -zien-in-nieuwe-kerk.html

The seven year itch, maar dat is in de zomer. Ik val teveel op als ik zomerkleding ga dragen. Ik ben niet het type die alles kan dragen. Maar .. Ik zie zie nu een kleurrijke tuniek op tv van een mamma die zomers aandoet. Ze draagt er een vest over en iets onder en dat zou ik dus weer wel kunnen hebben.



Het is maar net hoe die staat. Door die "Zo moet en niet anders...." doe ik het zelf ook niet zo snel.

Het ligt ook aan hoe de stof valt. Ik heb een perfect afkledende ZWARTE jumpsuit gevonden, maar niet gekocht. Daar kon ik niet mee over straat. Ik ben blij dat ik die terug heb gestuurd en nu dus een maxi jurk heb gekocht. Ik bewaar hem voor het voorjaar, want is met korte mouwen. Ik heb een korte zomerjas en nu bedenk ik me pas dat de kleuren heel goed kunnen.

Dat ga ik proberen als ik er tijd voor heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven