Babyzwemmen, badpakje nodig?

02-12-2016 13:57 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie normaal om een babymeisje aan te trekken met babyzwemmen? Is het raar om alleen een zwemluiertje aan te doen?
Alle reacties Link kopieren
Poep!



En dan had ik al zo veel autocorrect wel gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik deed wel een badpakje, maar dat was voor de leuk. Ik had een badpakje dat je kon sluiten als een luier.



Van de zomer wilde dochter (3 jaar) haar zwembroek aan ipv badpak. Ook prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 02 december 2016 @ 14:07:

[...]

Het gaat niet om bloot, het gaat om schijten in het zwembad.[img]null[/img]

Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 02 december 2016 @ 14:07:

[...]



Het gaat niet om bloot, het gaat om schijten in het zwembad.Om die reden dus
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:2koffie schreef op 02 december 2016 @ 15:28:

Bij ons waren zwemluiers niet verplicht. Gewoon broekje of badpakje. Ik heb nog nooit een kind in het bad zien poepen al die tijd (2x bijna 4 jaar babyzwemmen).



Bikini's bij een baby of peuter zijn wel onzinnig, maar verder maakt het niks uit.



Die van mij waren daar een meester in... poepen in bad.

Lekker warm water, ontspannen en gaan met die... poep

Was thuis blij dat de wc naast de badkuip zat. Als ik snel genoeg was en de drol een beetje stevig kon ik die er snel uitvissen en in de wc mikken.

Anders zat er niets anders op dan het kind uit bad halen. Badwater weg laten lopen en bad opnieuw vullen... pffff

Ben zo blij dat die gasten groot zijn



Sorry, beetje vies praatje
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Precies, die van mij poept ook in het water/ zwembad. Niet altijd maar shit happens????

Ook een moeder bij het babyzwemmen zien worstelen met een zwemluierbroekje vol.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 14:09:

Als je niet wilt dat mensen zeggen " ach, wat een lekker ventje " , dan toch maar een badpakje of een broekje met ruches. Bij sommige baby's zie je echt niet of het een jongetje of een meisje is. Het is tegenwoordig maar wat ingewikkeld om een neutrale zwembroek te kopen. Of roze met ruches en een ijsprinses of donkerblauw met rode autootjes en heel groot Cars erop ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Destijds dobberden de meeste babies gewoon in een zwemluier, al dan niet met een of ander printje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Die van mij deed niet aan schijten in het water. Ik deed haar daarom alleen een broekje aan in het zwembad en in open water lekker bloot.
Alle reacties Link kopieren
Broekje/badpak er overheen zodat de zwemluier niet afzakt

En een badpakje aandoen is echt niet lastig, hoe klein ze ook zijn!



En niet poepen in het zwembad?? Die van ons heeft problemen met ontlasten, maar bija elke zwemles (al 3 jaar lang) poept ze, soms meerdere keren per les.

En Ook andere kinderen poepen. Met die van ons niet meegerekend poept er toch minstens 1x per maand 1 in het zwembad hoor...
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van nu bijna 5 maanden zwemt wekelijks in een badpakje met een zwemluier eronder. Een zwemluier is hier sowieso verplicht. Ik heb totaal geen moeite met het aantrekken van haar badpakje en ik vind het ook gewoon leuk staan.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje poepte wel in het zwembad. En soms gingen we zwemmen en dan deed ik z'n UV-pakje aan, dat komt op hetzelfde neer als een badpak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven