Hoe vind ik een leuke man voor alleen sex

18-11-2016 08:53 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 48 met een, volgens mij, klassiek probleem. Ik heb een hele lieve man, leuke kinderen en een fijne baan. Kortom ik heb het goed voor elkaar. Alleen op sexgebied merk ik dat mijn behoeftes niet overeeenkomen met mijn man. Ik wil veel vaker sex dan hij. Ik wil mijn man absoluut niet kwijt, maar heb wel behoefte aan sex. Of beter gezegd een leuke man waarmee ik af en toe fijne sex kan hebben.



Ik heb op internet gezocht, maar meestal kom je dan op vage websites terecht waar je flink voor moet betalen. En waar ik ook niet weet in hoeverre ze betrouwbaar zijn.

Ik heb een tijdje Tinder geprobeerd maar dan ben ik mee gestopt omdat ik bang ben dat bekenden mij herkennen.



Wie heeft tips of ervaringen die mij kunnen helpen
Alle reacties Link kopieren
Haha nee ik ben geen Barend of Berend of Botje
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn veel reacties. Helaas niet veel nuttige tips. Ik stel een serieuze vraag en ik zit niet te wachten op hijgerige reacties van mannen. Nee, ik ben geen man. Ja, mijn man weet het
quote:Janneke_48 schreef op 18 november 2016 @ 09:59:

Dat zijn veel reacties. Helaas niet veel nuttige tips. Ik stel een serieuze vraag en ik zit niet te wachten op hijgerige reacties van mannen. Nee, ik ben geen man. Ja, mijn man weet hetMaar je weet nu in ieder geval wel hoe je aan een man komt voor alleen seks
Alle reacties Link kopieren
Oké, serieuze reactie dan.

Als man kan ik me niet voorstellen dat jouw man zich er prettig bij voelt als jij het bed deelt met een andere man.

Dat jij als vrouw er behoefte aan hebt kan ik me wel voorstellen, maar het past volgens mij niet in de relatie.
quote:Stuart1000 schreef op 18 november 2016 @ 10:02:

Oké, serieuze reactie dan.

Als man kan ik me niet voorstellen dat jouw man zich er prettig bij voelt als jij het bed deelt met een andere man.

Dat jij als vrouw er behoefte aan hebt kan ik me wel voorstellen, maar het past volgens mij niet in de relatie.Als haar man het prima vindt past het wel degelijk in hun relatie. Bemoei je er niet mee zeg.
quote:Stuart1000 schreef op 18 november 2016 @ 10:02:

Oké, serieuze reactie dan.

Als man kan ik me niet voorstellen dat jouw man zich er prettig bij voelt als jij het bed deelt met een andere man.

Dat jij als vrouw er behoefte aan hebt kan ik me wel voorstellen, maar het past volgens mij niet in de relatie.He??? Een half uur geleden piepte je wel anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 18 november 2016 @ 10:05:

[...]

Bemoei je er niet mee zeg.Dat gebeurt wel vaker op een forum
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik heb indertijd wel leuke contacten opgedaan via Secondlove. Op deze site stonden, toen ik actief was begin 2012, veel meer mannen dan vrouwen. Vrouwen kregen in die tijd een gratis account. Ik weet niet of dat nu ook zo is.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:zoetjerminder schreef op 18 november 2016 @ 10:07:

[...]





Dat gebeurt wel vaker op een forum Haha true! Ik bedoelde meer bemoei je niet hun relatie en het feit of deze wel/niet goed is.
quote:Janneke_48 schreef op 18 november 2016 @ 09:59:

Dat zijn veel reacties. Helaas niet veel nuttige tips. Ik stel een serieuze vraag en ik zit niet te wachten op hijgerige reacties van mannen. Nee, ik ben geen man. Ja, mijn man weet het



Maar je omgeving mag het niet weten? Want Tinder is toch wel het gemakkelijkst volgens mij..

Misschien is het minnaar topic iets voor je?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het een typisch klassiek probleem is.

Zelf herken ik het ook, ik (man van 45 jaar) zoek zelf enige tijd naar iemand voor alleen sex.

Veel sites zijn inderdaad onbetrouwbaar en de goede betaalsites zijn kostbaar.



Misschien is het een idee dat je eens gaat kijken of een sexclub/sexsauna iets voor je is.

Het is anoniem en je kunt er prima terecht om je behoeftes op sexgebied te ontplooien.
Neem het leven niet altijd serieus
quote:Janneke_48 schreef op 18 november 2016 @ 09:59:

Dat zijn veel reacties. Helaas niet veel nuttige tips. Ik stel een serieuze vraag en ik zit niet te wachten op hijgerige reacties van mannen. Nee, ik ben geen man. Ja, mijn man weet het



Huh?

Juist wél toch?



Een mán vinden voor seks, maar ze mogen niet hijgerig reageren, poeh, lastig.
Ik begrijp het ook niet hoor. Je zoekt een man voor sex maar je wilt geen hijgerige reacties.
Voor vrouwen zijn de meest bekende sites gratis en ze zijn prima betrouwbaar.
Alle reacties Link kopieren
Jochies die dit soort onzin neerzetten lijken me best irritant voor vrouwen die echt 48 zijn maar moeite hebben met zoeken naar seks en dit echt zouden vragen op internet omdat ze niet zo makkelijk meer meekomen in het uitgaan.

Scheiden of lang alleen blijven is niet echt bijzonder meer, en dit zouden echte vragen kunnen zijn, maar als ik een 48-jarige vrouw zou zijn met deze vraag zou ik of internet voor eeuwig afzweren of zeker nooit naar Viva gaan voor advies.

Het ontgaat me ook compleet waarom je dit soort dingen verzint, wat brengt het?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij, dat je als vrouw zijnde, toch wel vrij makkelijk via internet een leuke vent kan scoren. Je kan sowieso wat berichten met elkaar uitwisselen en daar haal je snel genoeg uit of de heer je aanstaat of niet. Mocht dat het geval zijn dan kan je eens afspreken om ergens even een bakkie te doen. Als het klikt dan zie je wel hoe het loopt. Spannend is het altijd!



Als man is het idd wel een stuk moeilijker. Ik heb op diverse sites berichten verstuurd, maar krijg zeer weinig reacties terug. Terwijl m'n profiel behoorlijk compleet is en ik zie er volgens mij ook niet onaantrekkelijk uit.



Dat je man het goed vind schat ik niet onmogelijk in. Mijn vrouw vind het nml. ook goed. Ik vond het erg belangrijk om haar openheid van mijn verlangens te geven, omdat het anders voor mij niet goed zou voelen.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Als vrouw zijnde kun je ook makkelijk buiten het internet om een man scoren. Dat kan overal waar ook mannen komen. Kwestie van wat flirten en durven, zowel vanuit de man als de vrouw. Ik heb zelf een open relatie en hier al best wat ervaring mee. Ik doe zelf ook niet aan Tinder of andere internetdating omdat ik geen zin heb in bekenden die mij daar kunnen zien. Ik loop niet met mijn open relatie te koop. Op een of andere manier haal ik de mannen die ervoor open staan er zo uit. En zij mij. Dus gewoon naar buiten/de bieb/supermarkt/markt/café/ en je komt ze vanzelf tegen.
Alle reacties Link kopieren
Beste Janneke, ik ben een man en ken dat probleem. Door medicatie en menopauze is mijn sex gezakt tot diep ondr nul. Ik ben zelf 56 en heb een enorme behoefte om opnieuw sex te herbeleven met een toffe vrouw, maar het enige wat ik vind zijn beteal,de datingsites met nepprofielen en credit verslinders, daar doe ik niet aan mee. Dus mijn vraag blijft waar kan je personen van het andere geslacht vinden (in mijn geval een vrouw) Ik zoek gewoon iemand die mij begrijpt en waarbij we elkaar wederzijds dit kunnen gven waarnaar we zo intens (her)verlangen. Heb jij ondtussen al iets gevonden. Alle hulp en voorstellen zijn welkom. Pieter
Alle reacties Link kopieren
Wat oudebaas zegt: secondlove is daar ideaal voor. Aan de slag zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2016 09:22
Reden: Hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 48 met een, volgens mij, klassiek probleem.



Wie heeft tips of ervaringen die mij kunnen helpen

Ja tip van de dag Ga even langs de dokter. Hormonen/overgang kunnen rare dingen doen. En naar de dokter voor advies en eventueel een middeltje, niet voor seks.
Jezus Nina, zeg dan niets. Hoe zuur kun je zijn?!
quote:oudebaas schreef op 18 november 2016 @ 10:32:

Ik heb indertijd wel leuke contacten opgedaan via Secondlove. Op deze site stonden, toen ik actief was begin 2012, veel meer mannen dan vrouwen. Vrouwen kregen in die tijd een gratis account. Ik weet niet of dat nu ook zo is.Beste tip tot nu toe. Vrouwen krijgen daar nog steeds een gratis account!
quote:nina1966 schreef op 03 december 2016 @ 01:46:

Ik ben een vrouw van 48 met een, volgens mij, klassiek probleem.



Wie heeft tips of ervaringen die mij kunnen helpen

Ja tip van de dag Ga even langs de dokter. Hormonen/overgang kunnen rare dingen doen. En naar de dokter voor advies en eventueel een middeltje, niet voor seks.
Ik begrijp je behoefte en lijkt me normaal dat je wel lekkere seks verdient. Als je man die niet kan geven, vind je vast elders. Ook veel jongere mannen willen graag hun energie delen met ervaren vrouw. Als je wat openstelt, tref je nog gelijkgezinde mannen die uit zijn op seks met je. En niet alleen via internet, ook in dagelijkse leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven