Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn, heb je voor mij ook wat kerstigs?

Deze met een kerstmuts, of wellicht een stukje brie in kerstsferen?

Ik ben zelf zo inspiratieloos als maar zijn kan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 02 december 2016 @ 22:02:

[...]



[afbeelding]

Oeh deze is gaaf!



Ik heb een andere ava als vorig jaar, wil je mij ook weer laten glitteren voor de kerst?

Neem vooral de tijd. Ik verander hem pas als de goedheiligman weer op zijn bootje zit.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Je lijkt wel een Oosterse prinses.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zeg gerust als je het niks vindt hoor,dat liever.



Ohja en sla het bestand als een gif op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn, ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik ook een glittertje? Ik word nogal een blij ei van glitter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 03 december 2016 @ 01:18:

Enn, ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik ook een glittertje? Ik word nogal een blij ei van glitter.





Tuurlijk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tof!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Super! Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 03 december 2016 @ 01:16:

Je lijkt wel een Oosterse prinses.



[afbeelding]

Ik vind hem cool. Die kan nu wel gelijk . Even uitproberen of het via mobiel lukt. Thanks!



Edit: gelukt
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 03 december 2016 @ 00:00:

Enn, heb je voor mij ook wat kerstigs?

Deze met een kerstmuts, of wellicht een stukje brie in kerstsferen?

Ik ben zelf zo inspiratieloos als maar zijn kan...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 03 december 2016 @ 01:41:

[...]



Ik vind hem cool. Die kan nu wel gelijk . Even uitproberen of het via mobiel lukt. Thanks!



Edit: gelukt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 03 december 2016 @ 01:55:

[...]



[afbeelding] Dat stukje brie erbij
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Enn schreef op 01 december 2016 @ 23:06:

Geef maar aan wat je verder wil.

[img]https://www.mupload.nl/thumb/th_hdnxthh3uz7wd.png[/img]Enn, ik vind hem mooi zo! Die lichte achtergrond is een grote verbetering.
quote:Enn schreef op 03 december 2016 @ 01:55:

[...]



[img]https://www.mupload.nl/img/sesqmiwythisb.jpg[/img]Geweldig
Dank je wel!
Enn, ik wil ook een verglitterde ava! Maar ik wil het zelf kunnen maken. Waar/waarmee doe je dat?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon googelen op glitter generator online.

Dat doe ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoi Enn, ik heb een glittergenerator gevonden en dat werkt prima, maar volgens mij wordt mijn foto steeds te groot (qua mb). Is daar iets op te vinden?
https://www.glitterfoto.nl/tmp/img-velo ... 0759560463



Deze is dan niet zo gigantisch verfijnd, maar ik zou hem graag als avatar willen. Hij is echter veel te groot. Kan ik hem gewoon met imageshack ofzo verkleinen?
Alle reacties Link kopieren
Als je gaat glitteren is het verstandig om eerst de afbeelding op de juiste maat te maken. Pas daarna de glitter toevoegen. Een bestand dat te groot is met glitter verkleinen zorgt er veelal voor dat de glitter niet meer werkt. Dus eerst het juiste formaat en daarna glitteren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En Barbara jouw ava is ook nog eens rechthoekig. Je zult eerst het basisformat moeten aanpassen op formaat 150x150 want anders valt er een deel van het format weg door de mal die het forum biedt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het basisformat wel voor je aanpassen maar dan heb ik orginele plaatje zonder glitter van je nodig. Dan kan je daarna zelf glitteren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Heb het plaatje al gevonden en voor je aangepast.



Hierop kan je glitteren maar zorg ervoor dat als je geglitterd hebt dat je het opslaat als een gif bestand.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven