Zwanger proberen te worden van de eerste

05-10-2016 13:26 2748 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,



Ik ben nieuw bij dit forum, laat ik me even voorstellen. Ik ben Elle, 23 jaar, net 2,5 week getrouwd met mijn kersverse man. Samen zijn wij bezig om zwanger te worden. Ontzettend spannend!

7 september laatste pil, 11 september nog mijn onttrekkingsbloeding gehad. En gisteren en vandaag een positieve ovulatie test gehad!

Het lijkt me leuk om met vrouwen te kletsen in hetzelfde schuitje...





NaamLeeftijdLeeftijd partnerRondeNODBijzonderhedenelleanna723306Missed abortion 8+5 Korte LFVervivaen29311 UD: 17-07-17 het is een meisje!Happy-life24271UD 7-7-17Aussie86??3lange cyclus!CaptainKitten29346 UD 23-09-17 het is een meisje!groenogig_monster3240+2 Bliss_428316UD: 29-09-17Sinnieee25281 -Saar_8731292 -AG-S30348 UD: 17-09-17Knotje27268 UD 10-09-17Bibi30306 12 april-Dookster2730 Love22293258 april-
Alle reacties Link kopieren
Hey Sabine, fijn je weer even te zien
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Lief meis, komt vast ook wel goed. Is de onzekerheid denk ik. Fijn dat je nog mee leest! , en tot gauw!
Alle reacties Link kopieren
Wooow wat heb ik veel gemist haha. Heb net helemaal bijgelezen, sorry als ik vergeet op iemand te reageren!



Zie je nou anoniempje, een streep is een streep! Gefeliciteerd!!



Groenoog wat fijn dat je een hartje hebt gezien!



Aussie huh, je werd herkend als kinderen van je ouders maar je kent je ouders zelf niet? Of heb ik het nou verkeerd begrepen? En wat heb jij trouwens een engelengeduld zeg! Zo spannend... ben heel benieuwd wat de uitslag is van je test morgen!



Bibi welkom! Ik merkte eigenlijk nooit iets van m'n ovulatie, daarom vond ik ovulatietesten ideaal! Zelfs al mee begonnen voordat we begonnen met proberen haha (ongeduldig...). Ik had trouwens al 10 maanden ervoor mijn mirena spiraal eruit laten halen omdat ik van de hormonen af wilde, dus sinds die tijd deden we het met condoom. En toen inderdaad de eerste ronde raak, ben ik zo dankbaar voor!



Elle, super dat je eindelijk een positieve ovulatietest hebt! Ik dacht al dat het gewoon een kwestie was van geduld (blijft lastig voor ons allemaal!). Enne ik dacht ook dat het bij mij niet zomaar zou lukken, en je weet hoe snel het bij mij raak was... Dat gevoel wil dus niets zeggen!



Mila, jeeej je hebt een hartje gezien? Wat heerlijk!



Maus, jammer dat je ongesteld bent geworden! Wel fijn dat je duidelijkheid hebt.



Kopstoot, welkom! Die onzekerheid kennen we hier denk ik allemaal wel. Daarom is het juist fijn om lekker van je af te schrijven bij lotgenoten Maar inderdaad wel verstandig dat je er niet teveel mee bezig wilt zijn.



Sabina, fijn dat je het van je af hebt kunnen zetten! Hou dat vol



Bedankt voor het meeleven dames De dokter heeft me Emesafene voorgeschreven, die ik gisteren heb opgehaald, maar sinds gistermiddag is mijn misselijkheid ineens helemaal over (zonder medicijnen!), zelfs vanochtend had ik nergens last van. Heel fijn natuurlijk maar nu ga ik me weer zorgen maken dat het een slecht teken is... Het is ook nooit goed!
Alle reacties Link kopieren
He sabina fijn om weer even wat van je te horen

Ik hoop dat 2017 mooi voor jullie mag beginnen. En dit hoop ik ook voor de andere meiden!



Gelukkig vervivaen dat je misselijkheid minder is! Ach heb je nu wel medicatie achter de hand als het nog nodig gaat zijn, wat ik niet hoop voor je!

Bij mij blijft t gelukkig bij vlagen! Ene keer erger dan de andere keer. Ik heb een man die heel graag nog even komt kroelen voordat hij op moet staan. Normaal vind in dat ook heerlijk maar soms kan ik t nu even niet hebben. Echt zo sneu dan draait hij zich teleurgesteld om... maar als dat gebeurt komt hij wel altijd nog even gedag zeggen met een glas water en crackers, want dan weet hij dat ik misselijk ben.

Zo lief
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je een streepje hebt Elle, Is toch wel fijn om te weten dan alles goed doet!!



Fijn sabina dat je je weer wat beter voelt.



Leuk hè die kerels die willen kroellen hé happy. Die van mij wil dat ook. En wil ook graag seks, die zin is bij mij op het moment even helemaal weg



Ik was gister nog een beetje bang. Was uitgegleden in de douche. Gelukkig met een schijnbeweging/spagaat op me bips terecht gekomen. Dus alleen wat rugpijn, maar er schiet op zo'n moment van alles door je hoofd.



Hoe is het met jou Aussie???
Alle reacties Link kopieren
Happy wat ontzettend lief van je man, lijkt me een heel speciaal gevoel wat je samen hebt dan.



Jeetje Sinnie, dat is schrikken. Ik hoop voor je dat het goed gaat! En als je t niet vertrouwd gewoon even bellen.



Ik lig momenteel al een paar dagen op bed, met een flinke keel ontsteking en ontstoken amandelen. Zo veel zeer doet dat. Wil ook niet naar de dokter voor antibiotica omdat ik dan weer bang ben dat t zwanger worden niet lukt. Net dus de Kruidvat leeg gekocht en het daar maar even mee doen. Gaat wel weer over.
Alle reacties Link kopieren
Ook aan jezelf denken hé Elle!! Jouw gezondheid is ook heel belangrijk!! Waarschijnlijk had ik wel hetzelfde gedaan als jou hihihi. Beterschap!!!



En zojuist een antislip matje gekocht voor in de douche om de glijpartijen te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry meiden, ik lees alles mee maar reageer even wat minder en nu ook even een egopost. Ik ben vandaag weer ongesteld geworden en daarmee hoor ik definitief niet bij de groep vrouwen die binnen een half jaar zwanger is. En dat is lastig. Morgen gaat de knop vast weer om en ben ik weer vol goede moed voor de komende ronde, maar vandaag is het even kut.
Alle reacties Link kopieren
Knotje ! niet leuk, lief zijn voor jezelf. Even kut voelen is logisch. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Dag 46, negatieve test
Alle reacties Link kopieren
Ah nee Aussie, wat frustrerend! Dikke knuffel voor jou En ook voor jou Knotje, kan me voorstellen dat die grens symbolisch pijnlijk is. Maar 7 maanden kan natuurlijk net zo goed raak zijn



Beterschap Elle! Beter dat je dit nu hebt dan wanneer je zwanger bent. Maar blijft supervervelend natuurlijk



Happy uit al die schattige verhalen van jou is het zo duidelijk hoeveel jij en je man van elkaar houden Heerlijk!



Sinnie, dat is even schrikken! Goed dat je meteen een antislip matje hebt gekocht



Net weer een uurtje flink misselijk geweest, dus ik denk dat ik me voor niks zorgen heb gemaakt. Sorry dat ik hier heb lopen zeuren om niks Nu mag de misselijkheid voorlopig wel weer even wegblijven
Alle reacties Link kopieren
voor Knot en Aussie. Wat een klotezooi.
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Dikke kus voor knotje en Aussie.

Ik doe zelf altijd de testen met ochtendurine omdat ik overdag veel water drinken.
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor knotje en Aussie!! niet leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Aussie, pfff wat frustrerend. Mss toch maar even bloed laten na kijken?



Ik ben al vanaf 4:00 vannacht op, zo veel pijn. Net toch maar even naar de huisarts geweest. En de boel is goed ontstoken. Nu pijnstilling gekregen. Wordt er bij de huisarts en de apotheker nog even gevraagd of ik zwanger ben. (Onze wens staat daar in t systeem), uhh nee zit op het wachtbankje dacht ik. Nu maar hopen dat t allemaal geen invloed heeft, want we hebben zo ons best gedaan deze keer.
Alle reacties Link kopieren
Knotje wat naar



Aussie vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt... hopelijk komt dit wel gauw!



Elleanna komt vast goed je hebt je ovulatie toch pas net gehad? Ip duurd het nog even voor de innesteling plaatsvind en dan word er pas een placenta en navelstreng gevormd. Als het goed is moeten de medicijnen er nu geen invloed op hebben!

Beterschap
Alle reacties Link kopieren
Voor mij een aantal dagen geleden dat ik heb geschreven en eigenlijk geeft me dat wel wat rust. Ondanks ben ik wel met jullie mee blijven lezen.



Allereerst dikke knuffels voor Knotje en Aussie

Hopelijk snel duidelijkheid voor jou Aussie en Knotje, wees lief voor jezelf en doe rustig aan!



Gisterenochtend heb ik negatief getest zoals ik al dacht, kon bij mn collectie. Kort daarna voelde ik wat krampen opzetten en die werden stukje bij beetje erger. Het gekke is dat op het moment dat ik accepteerde dat ik ongesteld ging worden ik ook direct naar het toilet kon. Ik ben er stiekem wel blij mee, heel stom maar ik ken nu tenminste mijn cyclus en ik doe het nog. Mijn cyclus is dus 5 weken en mijn nieuwe NOD komt dan op 5 januari. Wil je dat in de tabel zetten Elle?



Beterschap Elle, als het echt invloed had gehad neem ik aan dat ze dat wel met je hadden besproken toch..
Alle reacties Link kopieren
pfff. sinniee... wat gevaarlijk. goed dat je gelijk actie hebt ondernomen... hopelijk heb je niet al teveel pijn.

arme Elle. heel veel beterschap!!

Aussie, wat blijft het gek. ga je nu naar de huisarts denk je voor een bloedtest?

knotje, echt balen. het hoeft helemaal niks te betekenen over de kansen in de volgende maanden. maar herken me wel in je gevoel. gewoon door blijven gaan!

Kan me zo goed voorstellen Vervivaen dat je telkens aan het switchen bent tussen het willen voelen dat je zwanger bent en het niet willen voelen dat je zwanger bent. we zijn niet snel tevreden he?! haha

Goed zo Kells, op naar de volgende ronde. je lijf werkt!



ik heb niet echt nieuws. we zijn gelukkig toch goed gebruik aan t maken van mn vruchtbare week. tenminste, denk dat dit mn vruchtbare week is, want ik weet niet zeker wanneer mn eisprong is. Gisteren voelde ik wel een paar keer wat steekjes links onderin mn buik. maar geen idee of dat de eisprong was. heb ook nog geen ovulatie testen of zo gedaan. heb t wel besproken met mn man. maar hij ziet daar niet de meerwaarde van in. ik zei dat ik het dan fijn vind om te weten dat dat deel iig werkt. maar hij weet dan niet wat je met die info kan doen. je kunt dan nog steeds niet meer doen dan gewoon seks hebben. haha. ik denk wel dat ik het de volgende ronde of de ronde daarna ga proberen. ik wil t toch wel eens weten.

had gisteren nog een goed bericht van t bevolkingsonderzoek. ben dit jaar 30 geworden dus dan word je uitgenodigd voor een uitstrijkje. en ze hadden bij mij niks gevonden. niet dat ik er heel bang voor was, maar t is toch fijn
Alle reacties Link kopieren
Had gisteren echt in baaldag, 's avonds zelf maar een drankje genomen. Leven als een zwangere zonder dd bevestiging dat je zwangerschap bent vond ik even niet zo leuk.



Vandaag dag 47 en nog geen nieuws.

Ik snap de verzekeringspapieren niet zo goed, dus probeer er achter te komen of dat vergoed zou worden. Maar volgens zuslief kan ik beter nog een week wachten. In dd meeste gevallen komtver dan wel weef een menstrustie.

Manlief doet zn best om ne op te vrolijken, maar ik basl er echt stevig van! Wat als de volgende ronde dan ook zo lang duurt?

Bah.



Herkenbaar AGS, ook hier was er toch wel wat opluchting na dat nieuws.



Ojeesinnie, een ongeluk zit in een klein hoekje



elle wat naar, beterschap!



kelss je lijf werkt en je kunt met goede op naar de volgende ronde, succes!



knotje wat K! Logisch dat je daar flink van baalt! Waarom hoor jij dan bet bij de kleinste groep, bah. Wens je veel succes de komende ronde! Houdt moed



Hahaverivean ook tijdens je zwangerschap houdt het lijf je nog voor de gek. Probeer dr maar van te genieten
Alle reacties Link kopieren
Kom op Aussie houd moet!

Het komt vanzelf goed!

Wees lief voor jezelf

Trakteer jezelf op wat je fijn vind
Alle reacties Link kopieren
@ Aussie: ik zou je verzekeraar gewoon even bellen. Kost wat belminuten, maar dan weet je het gelijk.



Huisarts vinden: gewoon vragen aan hostelreceptioniste/voorbijganger/cassiere van de supermarkt. Daar informeren naar de mogelijkheden en kosten. Dan kun je besluiten of het jou het geld waard is indien het niet in je verzekering past.



Als je bijvoorbeeld weet dat het 100 euro kost, is het makkelijker te beslissen of je dat er voor over hebt of niet. Maar dan maak je een bewuste keuze, ipv je zo machteloos te voelen.



Ik zou er wel wat voor over hebben. Alleen al omdat het anders nog een week van je reis kost. Duidelijkheid lucht op, wat de uitkomst ook is.



Succes en sterkte.
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel lieve meiden! het gaat weer prima met me. Vriendlief vroeg al wanneer ik niet meer ongesteld was. Hij had alweer zin in de volgende ronde dus vol goede moed gaan we die weer aan en wie weet op de valreep van 2016 nog een positieve test over een paar weken. Daar gaan we voor! Tabel: ronde 8, NOD 27 dec



Aussie, wat ontzettend vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent! misschien een stomme vraag maar zou je eisprong ook (veel) later kunnen zijn geweest dan je dacht? Of heb je getest? Wat hierboven ook al wordt gezegd, misschien rondvragen wat een huisartsbezoek kost of even met je verzekering bellen. Dikke knuffel!



Kells, fijn dat je bevestiging hebt dat je lijf werkt! Nu op naar de volgende ronde



AG-S, ik dacht ook dat ik duidelijk kon voelen en aan m'n slijm kon zien wanneer m'n eisprong is, maar met de ovulatietesten kwam ik erachter dat het toch een paar dagen later was en daardoor dus ook m'n luteale fase wat korter dan gemiddeld. Dat vond ik wel fijn om te weten. Aan de andere kant heb ik wel gemerkt dat de dag van een positieve test wel wat meer druk legt op "moeten" seksen, maar daar konden we gelukkig achteraf wel weer om lachen. Je moet doen wat voor jou goed voelt. Ik wil ze deze ronde wel weer gebruiken. Daarna zijn ze op en dan zie ik wel of ik ze nog opnieuw wil bestellen.



Beterschap, Elleanna!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Bibi.



Ben ermee bezig groenogig, wacht op antwoord verzekering en zal maandav op zoek naar een praktijk. Precies wat je zegt, al kost het $100, dan weet ik wel waar ik aan toe ben. Wordt vervolgt.



Knitje, eisprong zou later geweest kunnen zijn. Doe geen ovulatietesten, maar afscheiding paste wel in het rauwe eiwit plaatje rond die tijd.



Hoe is het verder met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Toen ik vanmorgen tegen mn man zei: heb je zin om met me te vrijen? Zei hij(na eerst wat te hebben gefronst):nee, ik ga zo boodschappen doen...

Maakte me verdrietig.dus toen was ik even niet zo spraakzaam. Wat hij natuurlijk verkeerd opvatte. Waardoor hij weg is gegaan zonder wat tegen me te zeggen. Wat ik raar vond dus ben even achter em aangegaan. En nu hebben we weer ruzie. Pfff...ik word er zo moe van. Ik vind het belachelijk dat hij me afwijst. Hij vindt t belachelijk dat ik dat belachelijk vind. Dus totaal onbegrip voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor deze egoïste post. Maar kan er niet echt met iemand over praten maar t is wel fijn om even te spuien. Dus jullie zijn mn slachtoffers. Sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven