Samen aan je doelen werken, Apeldoorn

30-04-2016 15:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel vrouwen die ik ken hebben, net als ikzelf, wel een uitdaging in hun leven. De een wil afvallen, de ander wil van haar schulden af, anderen stellen hun dromen uit. Zou het geen idee zijn om maandelijks een avond met een groepje vrouwen samen te komen, om elkaar te ondersteunen in het bereiken van onze aspiraties?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laduchesse,



Dat lijkt me best leuk en motiverend! Ik ben 30 jaar en mijn doel is om eindelijk eens die kilo's aan te pakken. Soms gaat het een paar weken goed om vervolgens weer terug te vallen. Ook woon ik sinds 1,5 jaar in Apeldoorn en lijkt het me best leuk om hier wat meer mensen te leren kennen. Wat is jou uitdaging?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet voor mijn werk, als ik verder wil komen, wat dingen gaan leren. Maar ik doe alles behalve dat. Ik zit maar op social media en speel spelletjes enzo. Dat is best wel een vervelende verslaving. er zijn een heleboel dingen die ik niet doe daardoor.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft trouwens je doel niet hier te noemen hoor! Als je er maar 1 hebt!
Alle reacties Link kopieren
Het zou tof zijn om een groepje van 4 tot 6 te hebben denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Even wachten op meer reacties
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laduchesse



Wat een goed idee en dat lijkt mij heel leuk.

Wil je een groepje met ongeveer dezelfde leeftijd?Deze vraag omdat Hello Happy Sprinkles 30jaar is en ik wel wat ouder ben.
overbruggen
Alle reacties Link kopieren
Hi brugetje,



Ik ben zelf 43, maar leeftijd zegt me persoonlijk niet zoveel.

Leuk dat je mee wilt doen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Hier ook een Apeldoornse die graag wil meedoen. Liever per app-groep dan openbaar forum. Is dat een optie?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij een idd een goede optie!
Alle reacties Link kopieren
Ja, wil ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ok, lets go! Ik stuur jullie allemaal een prive-bericht :-)
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog meer mee wil doen: stuur me een PB!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, nog meer Apeldoorn hier! Ik wil er ook nog wel bij! Of is de groep al vol? Ik kan jou geen pb sturen, laduchesse. Stuur je mij een pb?
Alle reacties Link kopieren
Aggaris, je hebt een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je nog mee wilt doen, stuur mij dan je nummer zodat ik je kan toevoegen aan de Achievers Apeldoorn Whattsapp groep
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie al gestart met de groep?
overbruggen
Alle reacties Link kopieren
We zitten nu nogmet zijn drieën in een whats-app groepje maar wachten eigenlijk nog op iets meer mensen die zin hebben om mee te doen! Dus als je zin hebt, ben je zeker welkom! Je kunt een privéberichtje sturen naar laduchesse!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik vorige week al gedaan HelloHappySprinkles.
overbruggen
Alle reacties Link kopieren
meh... mijn telefoon is stuk.. hopelijk doetie het vanmiddag weer...
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Voeg mij maar toe; lijkt me hartstikke leuk!

Ik ben 41 en moeder van twee zonen in de basisschool leeftijd.



Door enkele gebeurtenissen heb ik wel behoefte om te reflecteren met gelijkgestemden. (Niet te zwaar ...)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Mijn phone doet het nog steeds niet, maar als je een pb stuurt naar iemand anders van de groep dan kunnen ze je misschien toevoegen.
Hoi



Ik zou er ook graag bij willen.

Mama van twee kids en woon sinds drie maanden weer in Apeldoorn.



Groetjes Nathaly

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven