Mijn laatst gekochte boek

18-06-2016 01:40 80 berichten
Welk boek kocht jij het laatst? Als je wilt vertellen waarom, is dat altijd leuk! Hoop dat het ook weer nieuwe leestips oplevert voor alle boekenwurmen.



Ik heb vandaag Verbroken van Karin Slaughter gekocht. Heb alle boeken van Karin Slaughter, dus deze mag natuurlijk niet ontbreken. Heb Karin Slaughter ook eens ontmoet en een lezing bijgewoond. Was erg boeiend. Superaardig mens ook, die uit zichzelf opsprong zodat we met haar op de foto konden. Dat zouden we zelf nooit gevraagd hebben. De door haar gesigneerde boeken, zijn me dierbaar.

Ik verheug me op de leesuurtjes vol spanning, waarbij ik mijn nieuwe boek nauwelijks weg kan leggen.
Serious Men van Manu Joseph. Erg leuke en grappige Indiase roman.
Judaskus van Linda Jansma heb ik ook gekocht! Inmiddels ook gelezen. Ik vind het echt fijn lezen, haar boeken.
quote:Kwebbeltje91 schreef op 23 juli 2016 @ 11:17:

Judaskus van Linda Jansma heb ik ook gekocht! Inmiddels ook gelezen. Ik vind het echt fijn lezen, haar boeken.



Goed te horen! Ik heb Judaskus nl. nog niet gelezen. Maar ze is één van mijn favoriete auteurs.

Wat is jouw favoriete boek? Die van mij nog altijd Tweestrijd.
Ja tweestrijd is inderdaad ook 1 van mijn favorieten! Samen met schuilplaats. Volgens mij heb ik schuilplaats als eerste gelezen.

Leuk dat jij ook haar boeken graag leest!!
jahoor, heb ik toch 2 van de boeken die voor de vakantie waren gekocht al uitgelezen... Dus nu moet ik toch nog ff wat bij bestellen! Hebben jullie nog pareltjes gelezen onlangs? (van thrillers houd ik niet zo)
Gisteren 2 boeken van Marelle Boersma gekocht. Enkele Reis en het Verborgen Kind
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag het boek van Jan Louch - Twee katten in de bibliotheek binnen gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 18 juni 2016 @ 09:42:

[...]





Wat vond je van Paaz? Ik heb 't een jaar terug tot de helft gelezen maar kom niet echt verder.Vraag was niet aan mij, maar ik vond paaz en up (vervolg) allebei mooie, boeiende en interessante boeken, heb ze zo uitgelezen. Wat zorgt ervoor dat je niet verder komt?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik nog niemand de serie 'Mijn Strijd' van Karl Over Knausgard zien noemen. Bij deze dan maar! Ontzettende aanrader. Je moet er wel even tijd voor nemen met ruim 600 pagina's per boek - en er zijn zes delen...



Ook alles van Haruki Murakami is geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Zolang er leven is van Hendrik Groen, leuk boek dat makkelijk wegleest.



Woesten van Kris van Steenberge. Al een aantal keer dit boek gepakt als ik in de boekenwinkel was en weer weggelegd, omdat de achterflap me niet aanspreekt. De laatste keer uiteindelijk toch gekocht en in 1 ruk uitgelezen. Mooi verhaal, goed opgebouwd en prachtig geschreven, wat mij betreft een echte aanrader.
Alle gelukkige gezinnen lijken op elkaar, elk ongelukkig gezin is ongelukkig op zijn eigen wijze.
Inkt en bloed van Lisa Unger

Thriller met mystieke trekjes.

Ik heb al heel wat boeken van haar gelezen.

Fantastische schrijfster!
Alle reacties Link kopieren
Man zit dit boek te lezen, en we praten er over



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:aikidoka schreef op 20 oktober 2016 @ 17:12:

[...]



Vraag was niet aan mij, maar ik vond paaz en up (vervolg) allebei mooie, boeiende en interessante boeken, heb ze zo uitgelezen. Wat zorgt ervoor dat je niet verder komt?



Zie dit nu pas.



Ik weet 't niet. ik kom er niet echt in. Ik had gedacht dat ik 't juist heel interessant zou vinden omdat ik er van dichtbij mee te maken heb gehad. Misschien hoopte ik op meer antwoorden ofzo.

Ik ga 't gewoon weer eens oppakken, misschien leest 't een tweede keer beter.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook Juliana te lezen.



Ik vind het erg helder geschreven tot nu toe en ik heb echt medelijden met de kleine Juliana.

Werd zo in een keurslijf gezet vanwege protocol.
Alle reacties Link kopieren
quote:CaptainJaneway schreef op 01 november 2016 @ 20:18:

Ik zit ook Juliana te lezen.



Ik vind het erg helder geschreven tot nu toe en ik heb echt medelijden met de kleine Juliana.

Werd zo in een keurslijf gezet vanwege protocol.





Ja hè ?

Man leest hier, en bespreekt dan dingen met mij......



Arme lieve Juliana
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vanavond gekocht:



* De meisjes van Emma Cline

* Helden van de grens van Dave Eggers
Alle reacties Link kopieren
Begonnen aan De Greppel van Koch, maar na 130 bladzijdes gestopt. Heb ik normaal nooit bij zijn boeken, maar wat vond ik het een ongelooflijk saai verhaal.



Nu bezig in HEX waar ik echt van geniet. Het beschrijven van de manier waarop mensen op angst reageren doet me erg aan Stephen King denken.



Helden van de grens vond ik overigens geen aanrader. Wel uitgelezen, maar het deed me weinig. Een traag voortkabbelend verhaal met weinig diepgang.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 01 november 2016 @ 20:22:

[...]





Ja hè ?

Man leest hier, en bespreekt dan dingen met mij......



Arme lieve Juliana



ik heb Juliana even aan de zijkant geschoven vanwege het boek van Astrid Holleeder.

gelijktijdig heb ik een boek gekocht van een man die geschreven heeft n.a.v. zijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostela.

Ik had Astrid uitgelezen en was begonnen aan dat pelgrimsverhaal toen ik me bedacht dat Juliana geduldig op het wachtbankje zat.

Is niets voor mij. Ik lees ieder boek uit voordat ik aan een ander begin. In principe dan want voor Astrid maakte ik een uitzondering.

En prompt maak ik de fout om aan die pelgrim te beginnen. Totaal niet meer aan Juliaantje gedacht.

Das toch wel erg.



In ieder geval, dat pelgrimboek is geschreven door Jaap Peperkamp en heet Te voet naar Santiago de Compostela. Ben nog aan het begin maar het is veelbelovend tot nu toe. Veel handige tips over het lopen zelf maar ook veel achtergrond informatie over de landen die hij gelopen heeft. En dan beschrijft hij nog wat hij persoonlijk dacht en voelde gedurende die reis.

Schijnt nog een hele onderneming te zijn die je als persoon doet groeien.

Heeft ook wel weer wat.



Daarna ga ik weer verder met Juliana.
Moordvrienden van Nele Neuhaus
Judas van Astrid Holleeder
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 03 december 2016 @ 19:22:

Judas van Astrid HolleederIk zit te twijfelen of ik hem zal kopen. Ben je er al in begonnen?
Het screenplay van Fantastic Beasts and where to find them van J.K Rowling

begin er morgen pas in, als ik de film heb gezien. Zogezegd nagenieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er in begonnen. Maar stop er steeds mee .dan heb ik er weer even genoeg in gelezen.

Het meeste weet je al van de t.v. Ik lees m wel uit.maar in etappes. Kan met dit boek, je pakt zo de draad weer op.

Normaliter lees ik thrillers .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Dark Matter van Blake Crouch.
Alle reacties Link kopieren
Judas

Astrid Holleeder .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven