Van Samsung naar iphone

30-11-2016 12:26 104 berichten
Goedemiddag,

Mijn telefoonabonnement loopt bijna af.

En eigenlijk ben ik ook toe aan een nieuwe telefoon. Nu twijfel ik enorm tussen de Samsung a5 en iphone 5s. Ik heb nu een oudere Samsung. Ik heb altijd geroepen nooit apple te willen. Maar nu begin ik toch te twijfelen. Iemand ervaring die is overgestapt van Samsung naar Apple?
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 19:50:

[...]



Daarom. Al weet ik niet hoe dat moet! Gaat al deels vanzelf als je voor beide hetzelfde Apple ID gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anouscha schreef op 02 december 2016 @ 19:51:

[...]



Gaat al deels vanzelf als je voor beide hetzelfde Apple ID gebruikt.





En hoe krijg ik alle data van mijn Samsung daarheen????

Echt, ik ben een digibeet
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 19:57:

[...]







En hoe krijg ik alle data van mijn Samsung daarheen????

Echt, ik ben een digibeet

Kennelijk via die app.



Als het zover is, zou ik een eigen topic openen. Of hulp vragen in een Apple winkel, geweldige service!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 17:36:

[...]



Ík vind het allemaal zo lastig.

Ik heb eeb iPad, dus daarom wilde ik over naar iPhone.

Maar de Samsung bevalt me ook heel goed. En als ik nou gewoon zeker wist dat alle data met een eenvoudige handeling over gezet kunnen worden.....ik hoor veel verschillende verhalen.Ik heb geen Samsung aandelen maar als je een nieuwe Samsung koopt, krijg je er een stekkertje bij die ervoor zorgt dat je alles 1 op 1 overzet op je nieuwe telefoon tot aan je achtergrondafbeelding aan toe. Kind kan de was doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anouscha schreef op 02 december 2016 @ 20:00:

[...]



Kennelijk via die app.



Als het zover is, zou ik een eigen topic openen. Of hulp vragen in een Apple winkel, geweldige service!Ik woon in Enschede, de stad zonder Applestore
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:runningmonster schreef op 02 december 2016 @ 20:03:

[...]



Ik heb geen Samsung aandelen maar als je een nieuwe Samsung koopt, krijg je er een stekkertje bij die ervoor zorgt dat je alles 1 op 1 overzet op je nieuwe telefoon tot aan je achtergrondafbeelding aan toe. Kind kan de was doen.

Dat wist ik

Het gaat mij puur om het overzetten van Android naar Apple.

Mijn man is geen digibeet maar die wil er niet aan beginnen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Van Android naar Apple is sowieso makkelijker dan andersom zeiden ze bij de Vodafone winkel. Je kunt je contacten en foto's synchroniseren in je Google account en dan weer op je iPhone zetten. Apps zijn niet naadloos over te zetten omdat play store en itunes niet dezelfde apps aanbieden/verkopen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn, lees je over mij heen ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 02 december 2016 @ 20:15:

Yasmijn, lees je over mij heen ofzo Nee, ik moet alles op me laten inwerken
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 02 december 2016 @ 19:48:

Ik heb sinds kort een iPad en het synchroniseert als een tiet..... appeltje eitje.

het blijft een persoonlijke keuze.

Ik ben overgaan omdat IK Apple mooier vind en nu blijkt dat alles beter en langer werkt is een win-win voor mij.



Ben je iemand die zijn telefoon 100x per week laat vallen zal ik zeggen, ga voor goedkoop ipv duurkoop. Aan Apple zit nu eenmaal een prijskaartje en dat zou zonde zijn.

Ik laat nooit een telefoon vallen.

Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:runningmonster schreef op 02 december 2016 @ 20:13:

Van Android naar Apple is sowieso makkelijker dan andersom zeiden ze bij de Vodafone winkel. Je kunt je contacten en foto's synchroniseren in je Google account en dan weer op je iPhone zetten. Apps zijn niet naadloos over te zetten omdat play store en itunes niet dezelfde apps aanbieden/verkopen. Succes!

Dank je.



Ik ben helegaar de TO niet, ik heb dit topic kennelijk gekaapt
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 20:20:

[...]



Dank je.



Ik ben helegaar de TO niet, ik heb dit topic kennelijk gekaapt Haha had ik niet eens in de gaten maar jou "ken" ik vandaar dat ik op jou reageerde
Alle reacties Link kopieren
quote:runningmonster schreef op 02 december 2016 @ 20:26:

[...]





Haha had ik niet eens in de gaten maar jou "ken" ik vandaar dat ik op jou reageerde
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook van samsung naar iphone gegaan, ik vind het geweldig en nog iedere dag blij mee (mijn kinderen minder omdat je hem moet ontgrendelen via vingerafdruk )

Samsung telefoons werden bij mij toch na een jaar al een stuk langzamer, batterij die dan steeds uitviel etc. Enige wat ik jammer vind dat je bijvoorbeeld via zedge geen ringtones zelf kan instellen, mis mijn the walking dead deuntje als ik gebeld word maar dat is ook echt het enige nadeel die ik bedenken kan
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het mee in mijn overwegingen



Alles goedgedaan met overzetten?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Iertje94 schreef op 30 november 2016 @ 21:02:

Ik heb dan toch een iPhone gekocht. Juist omdat die vaak langer meegaan. Gelijk Mn contacten maar geüpdatet.Hij mag ook wel langer meegaan want hij is wel 4x zo duur als een android toestel die hetzelfde kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:mimami schreef op 03 december 2016 @ 22:40:

Ik ben ook van samsung naar iphone gegaan, ik vind het geweldig en nog iedere dag blij mee (mijn kinderen minder omdat je hem moet ontgrendelen via vingerafdruk )

Samsung telefoons werden bij mij toch na een jaar al een stuk langzamer, batterij die dan steeds uitviel etc. Enige wat ik jammer vind dat je bijvoorbeeld via zedge geen ringtones zelf kan instellen, mis mijn the walking dead deuntje als ik gebeld word maar dat is ook echt het enige nadeel die ik bedenken kanMaar je weet dat er zeker wel opties zijn om een eigen ringtone in te stellen? Zo zijn er apps die de ringtone voor je maken waarna je hem alleen via Itunes (onder tonen) hoeft te synchroniseren met je iphone. En er is een manier zonder app die wordt hier best oke uitgelegd: http://www.icreatemagazin ... op/liedje-ringtone-iphone Alleen hebben ze nu de maak AAC versie "verstopt" onder archief en converteer.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig gisteren overgestapt van Sony Experia naar de iPhone 6s en echt, het overstappen was kinderlijk eenvoudig met de app Move to iOS. Contactgegevens etc zijn ook allemaal overgekomen, ik miste enkel de app van de ABN AMRO volgens mij, alle overige geïnstalleerde apps stonden er dus gewoon gelijk op. Ik ben er tot nu toe blij mee, ik kan er zelfs mee bellen , met die Sony was ik volgens de andere kant van de lijn niet te verstaan dus daar moest ik altijd hard in schreeuwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben recent overgestapt van LG naar Iphone. Wat een verademing, dat had ik jaren eerder moeten doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:missfitz schreef op 15 december 2016 @ 18:12:

Toevallig gisteren overgestapt van Sony Experia naar de iPhone 6s en echt, het overstappen was kinderlijk eenvoudig met de app Move to iOS. Contactgegevens etc zijn ook allemaal overgekomen, ik miste enkel de app van de ABN AMRO volgens mij, alle overige geïnstalleerde apps stonden er dus gewoon gelijk op. Ik ben er tot nu toe blij mee, ik kan er zelfs mee bellen , met die Sony was ik volgens de andere kant van de lijn niet te verstaan dus daar moest ik altijd hard in schreeuwen.

Wat voor Xperia was dat dan? Die ervaring heb ik namelijk totaal niet......



Mijn ervaring is eerder dat de iPhone het op dat vlak minder goed doet..........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 15 december 2016 @ 19:58:

[...]



Wat voor Xperia was dat dan? Die ervaring heb ik namelijk totaal niet......



Mijn ervaring is eerder dat de iPhone het op dat vlak minder goed doet..........De Z2, echt waardeloos qua geluid. Foto's waren ook nooit scherp terwijl de Sony juist bekend stond als de telefoon met goede camera. Ik heb daarvoor een Z1 gehad, daar was niks mis mee, heel tevreden over. Misschien had ik gewoon pech maar werkelijk niemand kon me verstaan met die Z2.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de iPhone 7 besteld. De telefoonmeneer had hem niet op vooraad. En toen vroeg ik of hij ervaring had met het,overzetten van Android naar iOS. Zegt ie: maar dat doe ik voor u.



Ik:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 17 december 2016 @ 19:11:

Ik heb de iPhone 7 besteld. De telefoonmeneer had hem niet op vooraad. En toen vroeg ik of hij ervaring had met het,overzetten van Android naar iOS. Zegt ie: maar dat doe ik voor u.



Ik: Easy does it!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem sinds een uur. Foto's en contacten probleemloos overgezet door de aardige meneer in de telefoonwinkel. Facebook en whatsapp zit er ook weer op. Best wel wennen
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik ben overgestapt van Android naar Apple, geen moment spijt van gehad! Ik blijf lekker bij Apple.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven