Beschrijf je laatste ban

01-12-2016 18:21 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten " beschrijf hier je laatste ( of raarste of eerste ban / waarschuwing . Mag op dit forum zijn, maar ook op andere fora.

Relevant is :



- wat had je gedaan

-wat ging er aan vooraf

-was het terecht

- wat heb je er van geleerd

- gaat het je nog een keer gebeuren





Shoot !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 december 2016 @ 21:08:

Over plaatjes gesproken: ik heb eens een waarschuwing gehad voor deze, in een ben ik zwanger topic.



[afbeelding]



De aanklacht was dat ze al langer merkten dat ik opruiend bezig was, en dat ik zorgde voor een slechte zweer op het forum. Op mijn vraag waarom ze dan niet eerder hadden gewaarschuwd vanwege mijn opruierij antwoordden ze dat het ze eigenlijk vandaag pas was opgevallen, maar toch was het zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 03 december 2016 @ 21:01:quote:Nu valt mij deze spelling op. En ik geloof wie je bedoelde.Als zelfs jij het snapt...! Ja, dat wil wat zeggen, haha!!
World of Warcraft: Legion
quote:Very__Cherry schreef op 04 december 2016 @ 11:01:

Een van mijn permabans berustte op deze; hij was gericht aan een beige bodembedekking.



[afbeelding]wat was de reden? Zweer?
quote:Very__Cherry schreef op 04 december 2016 @ 11:01:

Een van mijn permabans berustte op deze; hij was gericht aan een beige bodembedekking.



[afbeelding]



Fantastisch, ik heb 'm ook een paar keer voor mijn kiezen gehad als ik blijkbaar te lang dooremmerde over 't een of 't ander.

Daar lacht een leuk mens om, om zo'n gif.

Maar ja, daar moet je dan wel gevoel voor humor voor hebben.
Een waarschuwing wegens op de man naar een enorm irritante nog steeds aanwezige forummer die zelf regelmatig een ban krijgt. Haar posts zijn meestal bedoelt om te zuigen of te stangen en ging daar een keer op in. Geleerd; ze staat nu op de ignore bij me.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2016 @ 11:32:

[...]





Fantastisch, ik heb 'm ook een paar keer voor mijn kiezen gehad als ik blijkbaar te lang dooremmerde over 't een of 't ander.

Daar lacht een leuk mens om, om zo'n gif.

Maar ja, daar moet je dan wel gevoel voor humor voor hebben.En zelfspot
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dat ja.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog nooit een ban of een waarschuwing gehad.



Wel op een andere site. Vanwege het uitschelden van een mod. Na mijn volstrekt ongemeende excuses mocht ik weer meedoen
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
De voorlaatste was ook voor een spelfout verbeteren trouwens, van de mod. 'Te allen tijde'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En daar weer voor, lang geleden voor deze:



Forummer X: Heel herkenbaar. Ik ben dol op feestjes, maar ik ben een gastvrouw from hell, want ik vergeet gewoon iedereen van hapjes en drankjes te voorzien óf ik duw het ze zo ongeveer hun mond in.



Ik: Ah het blijft niet bij je mening alleen.



Mogen jullie raden wie X is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 04 december 2016 @ 15:35:

En daar weer voor, lang geleden voor deze:



Forummer X: Heel herkenbaar. Ik ben dol op feestjes, maar ik ben een gastvrouw from hell, want ik vergeet gewoon iedereen van hapjes en drankjes te voorzien óf ik duw het ze zo ongeveer hun mond in.



Ik: Ah het blijft niet bij je mening alleen.



Mogen jullie raden wie X is. Puntje van m'n tong!
Alle reacties Link kopieren
Is jouw tongpuntje ook blauw?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 04 december 2016 @ 15:35:

En daar weer voor, lang geleden voor deze:



Forummer X: Heel herkenbaar. Ik ben dol op feestjes, maar ik ben een gastvrouw from hell, want ik vergeet gewoon iedereen van hapjes en drankjes te voorzien óf ik duw het ze zo ongeveer hun mond in.



Ik: Ah het blijft niet bij je mening alleen.



Mogen jullie raden wie X is.



Wat is de eerste prijs?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 05 december 2016 @ 12:09:

[...]





Wat is de eerste prijs?Aeon heeft de sneerleverworst gewonnen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
- wat had je gedaan

Mijn banner in een handtekening (was jaren geleden hip) was te groot.

-wat ging er aan vooraf

Ik had mij aangemeld op een forum, was bezig met mijn avatar en handtekening. Daarna besloot ik mij voor te stellen in het introductie gedeelte en ben gaan slapen. Volgende dag vond ik een waarschuwing in mijn inbox en was mijn mooie banner vervangen door een tekst dat ik de regels had overtreden.

-was het terecht

Vast wel maar dat forum hanteerde kleinere afmetingen dan alle andere forums waar ik actief was en tja ik ga niet overal uitgebreid de huisregels lezen.

- wat heb je er van geleerd

Toch even na te kijken of er limiet is maar vergeet vaak maar banners zijn niet meer hip .

- gaat het je nog een keer gebeuren

Ja het is mij daarna nog eens overkomen maar toen was mijn avatar weer te groot, het is ook altijd wat



Was niet op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 18:43:

Niemand met een hele terechte ban wegens schelden, op de man, het plaatsen van NAW gegevens ? Wat een saaie, brave gevallen, zeg.ja, ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 06 december 2016 @ 09:27:

[...]

ja, ik!o, nee, toch niet. ik wil alleen maar interessant doen.
quote:Philae2 schreef op 01 december 2016 @ 18:37:

Misbruiken staffunctie en banaansmeren. Oh en blijkbaar zeggen dat iemand aan het dubbelnicken was.

Banaansmeren is ook goor: je kunt die beter in stukjes snijden!



Hier een keer een 24-uursban gehad: opmerken dat bepaalde militairen die seksen met minderjarigen niet oke is, is tegen een zere scheen schoppen blijkbaar.



En, tadaa, een keer een teruggedraaide perma, omdat ik felle kritiek uitte op het "Vivaforum-management" van toen. Mocht eerst niet, dan weer wel maar toen had ik het zinkend schip al verlaten. Dateert van het begin van de taboe-periode.
Ik heb slechts 1x een waarschuwing gehad, wegens op de man.

Een zeer aanwezige forummer, die ieder topic naar zichzelf toe trok met lange posts over zichzelf en haar vriend en al hun problemen, werd door mij doorverwezen naar dit topic: Omgaan met iemand die dwars door je heen praat ed

Kon ze niet waarderen, en het bleek dat meer mensen irritaties hadden laten merken en dat ze dus bezig was met alles wat tegen haar gericht was te staffen. Binnen een dag kreeg ze overigens een permaban.

Volgens mij is ze inmiddels wel terug, jammer dat perma's niet echt perma blijken te zijn.
O, bans op andere fora mag ook?



Een keer een 24-uursban gekregen op een forum (de enige ban ooit die daar is uitgedeeld!) omdat ik de oppermod te persoonlijk aanpakte. Tja, ze haalde het beste/slechtste in mij naar boven, ook offline, daar kon ik toch niets aan doen?

Is heel erg goed gekomen hoor, vele keren zelfs.
Alle reacties Link kopieren
Aaargh ik snap de beige bodembedekking niet! Help?



Ik ben ooit geband door een andere forummer een enorm kutwijf te noemen. Fair enough.

Sindsdien heb ik de kunst van om iemand heen forummen geperfectioneerd maar ik geloof dat ze sowieso een perma heeft inmiddels.
Op dit forum slechts 1 keer een waarschuwing, in 15 jaar tijd.
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 06-12-2016 16:08
Reden: Laat maar
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier nooit een ban of waarschuwing gehad.



Op een ander forum een waarschuwing. Je mocht er namelijk wel schrijven maar als je vrienden werd met andere forummers, werd dat een 'dingetje'. Tja hoe gaat dat op een forum, ik sprak een paar keer met een forumster af, zij hielp mij verhuizen, ik hielp haar verhuizen en we zijn nu beste vriendinnen. Zit wel een afstand tussen dus vaak als we elkaar zien is het meteen meerdere dagen. Er was al een regel dat je 'forum-dates' achter de schermen moest houden. Maarja je gaat er een heel weekend heen, je maakt wat mee in de trein, je bent bij een festival dat je allebei tof vindt... er belandt toch wel eens iets op het forum als je samen wat ondernomen hebt.

En toen volgde er een waarschuwing met het verzoek 'onze vriendschap niet te benoemen'. We zijn zelf maar vertrokken En wel nog vriendinnen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
En een keer op weer een ander forum een mod helemaal over de zeik dat ik mijn e-mailadres op het forum had gezet want 'dat moet je nooit doen en hoe kun je nou zo dom zijn'.

Was iets van Pieternel3@nogwat.nl ofzo, aangemaakt voor Viva in de tijd dat hier nog geen privéberichten verstuurd konden worden. Daar liet ik alle meuk op komen en uiteraard bevatte het niet mijn echte voor- of achternaam.



Dan denk ik ook, wie is hier nou dom?
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven