Mode & Beauty alle pijlers

Hoeveel ben jij kwijt bij de kapper?

25-11-2016 16:10 163 berichten
Als ik het alleen laat knippen 40 euro, knippen en kleuren was 93 euro. Dit bij Kinki Kappers. En jullie?
Alle reacties Link kopieren
19.50 bij een goeie herenkapper. De kapster aan huis rekent 12.50 ofzo.
Alle reacties Link kopieren
13.50



Edit; in een kapsalon dus niet aan huis.
Ik zou ook wel zelf alles willen doen, maar ik kleur mijn haar graag en daarvoor moet het ontkleurd worden. Weet iemand een goed middel om het thuis te kunnen ontkleuren (dus niet blondeerspul, echt ontkleurspul)? Welk merk (en eventueel type) en vooral: bij wie kan ik dat kopen? Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ben een beetje bekomen nu van de kapperhorror.



Ik ben nogal aan het switchen geweest want ik kon gewoon geen fijne kapper vinden die het naar mijn zin deed. De laatste paar keer was het doffe ellende. Ik zat sinds een jaar bij een kapster en de eerste 2 keer had ze me geweldig geknipt. Maar ik vond haar erg duur, 31 euro voor knippen en dan verfde ik het zelf, anders was ik veel meer kwijt. Toen een goedkopere kapper geprobeerd, was ik 40 euro kwijt voor knippen en kleuren maar toen was de achterkant scheef geknipt. Is wel weer hersteld maar ik had gelijk zoiets van, dan toch maar weer terug naar mijn eigen kapper, de duurdere. 3 weken geleden ben ik bij haar geweest en heeft ze mijn haar wel zo verknipt. Ik liep gewoon voor paal. Toen ben ik teruggegaan en ze heeft er bijna niets afgehaald, nou het zat nog voor geen meter. Ik heb het 2 weken volgehouden en ben toen naar een voor mij onbekende kapsalon gegaan en daar heb ik het opnieuw laten knippen en kleuren. Daar was ik 69 euro kwijt maar dat heb ik er wel voor over. Het is zo mooi geknipt, krijg van iedereen complimenten dat het er zo mooi uit ziet. Ik ben zo blij dat het nu wel mooi is en hoop dat deze kapper een blijvertje wordt.
110 euro knippen en highlighten bij Kinki.
Alle reacties Link kopieren
23,50 voor knippen. Meer heb ik niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
18 euro knippen elk 3 maanden, kleuren rond 100€ maar dat doe ik niet altijd (eens per jaar en dan de uitgroei bijwerken rond 40€)
Girls compete with each other, women empower one another
57,50 voor wassen, knippen en drogen. Alleen uitgroei bijwerken 55 euro. Uitgroei en highlights ongeveer 70 euro. Bij Sjenkels.

Vind het eigenlijk té duur. Vooral omdat knippen om de 6 weken moet en uitgroei bijwerken om de 4 weken....

Ben op zoek naar een net zo goede kapper die goedkoper is

Tips? Omgeving Den Haag, Zoetermeer?
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week nog 175 afgerekend voor alleen verven

En ik ga elke 3/4 maanden
Ik ga naar verschillende kappers. Voor knippen betaal ik 30 euro en voor verven 132 euro bij Salon B.
anoniem_204346 wijzigde dit bericht op 04-12-2016 20:07
Reden: Stomme autocorrect
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga 2x per jaar naar kinki en betaal dan 40 euro. Tussendoor hier in dorp wel eens naar brainwash voor 17.50 alleen die knippen niet zo goed. Bij kinki blijft model veel langer zitten
150,00 voor alles en ga 3 a 4 keer per jaar. Haar en kleur altijd perfect.
quote:lux. schreef op 25 november 2016 @ 17:56:

Ik win! 50 euro voor wassen en knippen. Die kapper's van €17,50 enzo knippen m'n haar altijd scheef. Daar ga ik niet mee lopen, en dat vind ik zonde van m'n geld ook want als ik het scheef wilde knipte ik 't zelf wel.



Als ik highlights erbij laat zetten zit ik zo rond de €120. Zelfde verhaal. Als ik 't goedkoper laat doen vind ik de kleuren niet mooi en vloeien ze niet over, ziet er onnatuurlijk uit. Dat kan ik zelf ook wel.Hier hetzelfde. Ik betaal 53 euro voor knippen en voor knippen + highlights 180 euro. Dan zit ik wel drie uur een stoel bezet te houden. En ik ben uit nijd ook wel eens naar een goedkopere kapper gegaan. Resultaat waardeloos, want geen asblond waar ik expliciet om vraag maar geelblond wat ik afschuwelijk vind. En lelijke overgangen. En dan betaal ik maar een paar tientjes minder. Dus, nu blijf ik voor eeuwig bij mijn veel te dure kapper waar ik zoooo blij mee ben.
Alle reacties Link kopieren
€57,50 voor wassen, knippen, verven en föhnen en ik ben altijd tevreden over het resultaat. Wil ook echt geen andere meer, niet iedere kapster/kapper kan krullend haar goed knippen/kleuren
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
21 euro knippen , kleuren doe ik nooit bij de kapper van dat geld kan ik 2-3 keer mijn haar laten knippen , dus kleuren doe ik zelf, als de kleur te geel word was ik gewoon iedere week met zilver shampoo, ik ben toch niet gek 180 euro om mijn haar te laten verfen , kan ik 3 jaar voor naar de kapper , 3 keer perjaar
Wees jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:made@kate schreef op 04 december 2016 @ 22:02:

[...]





Hier hetzelfde. Ik betaal 53 euro voor knippen en voor knippen + highlights 180 euro. Dan zit ik wel drie uur een stoel bezet te houden. En ik ben uit nijd ook wel eens naar een goedkopere kapper gegaan. Resultaat waardeloos, want geen asblond waar ik expliciet om vraag maar geelblond wat ik afschuwelijk vind. En lelijke overgangen. En dan betaal ik maar een paar tientjes minder. Dus, nu blijf ik voor eeuwig bij mijn veel te dure kapper waar ik zoooo blij mee ben.Wat een absurd bedrag, 53 euro voor alleen maar knippen. Hoe lang zit je dan in de stoel?
quote:vivamien schreef op 04 december 2016 @ 23:23:

[...]



Wat een absurd bedrag, 53 euro voor alleen maar knippen. Hoe lang zit je dan in de stoel?Is wel wassen-knippen-föhnen. Volgens mij rekenen ze 45 minuten per klant. En je zit niet gelijk bij de wasbak maar eerst wordt er naar je (nog droge) haar gekeken, overlegd en bepaald wat er gaat gebeuren. Dat vind ik ook erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
12.50 euro voor alleen knippen (kapster aan huis). En dat eens per drie tot vier maanden. Dat is ruim voldoende voor mijn lange haar. Mijn haren was ik zelf. Ik ben zeer tevreden met haar. En nee dat slaat dus niet bepaald een gat in mijn budget :-)
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer Kinki was mijn slappe muizenhaar ontzettend goed geknipt en het viel prima. Keer daarna iets minder, de kapster van de eerste knipbeurt was met zwangerschapsverlof. Ben nog een keer of 3 geweest, die ene goede kapster niet teruggezien. De laatste keer Kinki is kapsel volledig verprutst, hoefde niet te betalen toen. Toen overgestapt naar Brainwash, wilde niet teveel geld uitgeven zolang haar weer naar model aan het groeien was. Intussen jaar of vijf verder, mijn haar heeft al weer paar jaar één lengte en die (verknipte) lagen zijn niet meer te zien. Ik kleur mijn haar niet. En ik ga nog steeds naar Brainwash, prima kapper voor bijpunten zonder krullen, kleuren etc.
Alle reacties Link kopieren
30 euro voor wassen, knippen en stylen. Voor dat bedrag maakt hij zelfs mijn haar steil en zo steil als hij het doet, is het nog nooit geweest. Hier een dikke bos krullen en dit is de eerste kapper in jaren die mijn haar fatsoenlijk knipt. Neemt de tijd en kon mij de eerste keer dat ik kwam precies vertellen hoe mijn haar vorige keer was geknipt, hoe lang geleden ik het had geverft etc. Nooit meer een andere kapper aan mijn haar...
anoniem_203421 wijzigde dit bericht op 05-12-2016 00:13
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Eigen belang is groot belang
quote:Ambition- schreef op 25 november 2016 @ 16:14:

Wat een ongelooflijk dure kapper... Ik betaal meestal 20 euro voor knippen. Kleuren doe ik niet meer.



Dit. Tussen 15 en 20 euro. Heb eindelijk weer 2 goede kapsters gevonden in mijn nieuwe regio. Jammer dat de eerste nieuwe hier (en duurste!! 32 euro alleen knippen en föhnen) waar ik heen ging, mijn haar zodanig heeft verknipt dat het pas een jaar later weer oke zit. De (goede) nieuwe kapster zei me dat ze wss jaloers was.

Die bestaan dus blijkbaar: jaloerse kapsters. Weer wat geleerd
Alle reacties Link kopieren
Tussen de 15 en 20 euro, eens per 2, 3 maanden ofzo.





Die doen het net zo goed en vaak zelfs beter dan kappers waar ik dik over de 100 heb betaald, wegggegooid geld. Doe ik nooit meer. Heb steil, fijn haar en het enige wat je daarmee moet doen is knippen. Niet snijden, plukken, uitdunnen, in lagen scheuren enzovoort. Stylen,verven, cremespoelingen en haarmaskers doe ik lekker zelf, met liefst zo natuurlijk mogelijke producten. Ik heb wel een absurd dure Mason Pearson borstel en die doet meer voor mijn haar dan welke dure kapper ook. (veel minder haaruitval en mooie glans.)
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag €98, wassen knippen kleuren en steil drogen.
Hebben ze bij Brainwash ook gekke kleurtjes net als bij Kinki?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Bij brainwash alleen de redelijk normale kleuren.

Let er wel op dat de gekke kleuren vaak bij gekeurd moeten worden omdat die erg snel vervagen. Neefje heeft blauwe pluk in zijn haar en moet 1x in de 2 weken zeker bijgewerkt worden omdat het anders steeds valer wordt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven