Citalopram opgehoogd maar .....

05-12-2016 14:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Begonnen met 20 mg citalopram en nu sinds 2.5 week opgehoogd naar 30 mg



Maar: voel me niet gelukkig, nergens zin in, down, heel moe..

Herkent iemand dat na de ophoging?
Alle reacties Link kopieren
Bijsluiter gelezen? Ik weet niet hoelang je het middel slikt maar bij mij heeft het ook een paar maanden geduurd voor het middel werkte . In begin zijn de klachten heel vaak erger.
Het kunnen de bijwerkingen zijn waardoor je je nu niet goed voelt, ook na een ophoging kunnen de bijwerkingen tijdelijk evenweer erger worden. Hoelang slik je de medicatie al? Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Dank je, ik hoop het want had zulke goede hoop hiermee.

Slik het nu bij elkaar 8 weken zoiets
Dat is al best een tijdje. Het zou misschien door de ophoging kunnen komen dat je je nu zo rot voelt weet niet hoelang dat geleden is? Wat zegt de psychiater ervan?
Het kan lang duren voor je iets merkt, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Na een ophoging kan je ook weer even flink last hebben van bijwerkingen, is mijn ervaring. Even doorzetten nog!
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe het kan dat je dan nog somberder en minder zin in dingen hebt als je er aan begint of ophoogt?
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 05 december 2016 @ 14:18:

Bijsluiter gelezen? Ik weet niet hoelang je het middel slikt maar bij mij heeft het ook een paar maanden geduurd voor het middel werkte . In begin zijn de klachten heel vaak erger.Dan weet je dus helemaal niet of je je zonder de medicatie ook beter had gevoeld , na een paar maanden. Zo n middels zou met een week of 6 wel wat moeten doen.
Ik ben toevallig gisteren met dit middel begonnen en heb idioot genoeg het gevoel dat het nu al helpt! Maar dat zal wel spychisch zijn dan...
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt psychisch ja haha maar goed als je je maar beter voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven