Werk & Studie alle pijlers

Van top naar dal

05-12-2016 16:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
I.v.m. herkenheid verwijderd. Bedankt voor jullie reactie!
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet ergens anders solliciteren?
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet beter je energie steken in het zoeken van een andere baan?

is er geld?, kunnen ze je afkopen?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me typisch een situatie van : iedereen is bang voor zijn eigen hachje. Dus klemt zich figuurlijk vast aan de eigen bureaustoel. En dan nog zo'n indringster erbij van een andere afdeling: Nog grotere kans dat mijn plekje naar een ander gaat.Ik zou heel snel gaan solliciteren als ik jou was
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reactie!



Ik ben nu serieus bezig met solliciteren. Alleen ik had dit beter niet hardop moeten zeggen want nu wordt het allemaal tegen me gebruikt. Zij waren altijd aan het klagen dat ze onder het werk zitten en veel moeten doen en ineens krijg je dit.
Alle reacties Link kopieren
Beste Fa2012,

Je moet ook niet tegen je collega's zeggen dat je aan het solliciteren bent. Daar heeft niemand iets mee te maken. Gewoon jezelf van de domme houden, je werk doen en actief solliciteren.



Ik wil je wel een tip meegeven, aangezien je aan het solliciteren bent. Ik zie dat je heel veel fouten maakt. Dat kan, niemand is perfect. Maar laat alsjeblieft je brieven controleren voordat je ze verstuurt want anders wordt je niet aangenomen op basis van je vele fouten en dat zou jammer zijn.



Succes met alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:fa2012 schreef op 05 december 2016 @ 16:49:

Bedankt voor jullie reactie!



Ik ben nu serieus bezig met solliciteren. Alleen ik had dit beter niet hardop moeten zeggen want nu wordt het allemaal tegen me gebruikt. Zij waren altijd aan het klagen dat ze onder het werk zitten en veel moeten doen en ineens krijg je dit.Klagen is altijd makkelijk, en dan komt er ineens iemand bij van een andere afdeling, en die kan dan wel eens aan de leidinggevende gaan zeggen dat het helemaal niet zo druk is. Kun je er echt niet bij gebruiken, zo iemand
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:DientjeRozenknop schreef op 05 december 2016 @ 17:45:

Ik wil je wel een tip meegeven, aangezien je aan het solliciteren bent. Ik zie dat je heel veel fouten maakt. Dat kan, niemand is perfect. Maar laat alsjeblieft je brieven controleren voordat je ze verstuurt want anders wordt je niet aangenomen op basis van je vele fouten en dat zou jammer zijn.







To, leg dit bij je leidinggevende neer, die moet eens goed duidelijk maken wie de baas is. En iemand die minder dan 50% FTE werkt kan niet eisen dat 'haar plek' de overige dagen leeg blijft. Alsof een niet bezette werkplek de werkgever geen geld kost..
Alle reacties Link kopieren
Neem contact op met hrm als je leidinggevende nu niet bereikbaar is door vakantie. Dit kan natuurlijk niet zo. Dit gedrag hoef jij niet te belonen door meteen weg te gaan. Er zijn met jou afspraken gemaakt en dat mag jouw uitgangspunt zijn totdat iemand die geautoriseerd is iets anders beweert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven