Werk & Studie alle pijlers

Wie wil helpen met sollicitatiebrief?

05-12-2016 14:03 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik werk al meer dan 20 jaar bij hetzelfde bedrijf en heb van mijn leven nog geen sollicitatiebrief geschreven.

Nu is het zo dat ik ook een totaal andere kant op wil. Namelijk in de uitvaartbranche.

Ik heb nu onderstaande brief gemaakt maar het lijkt gewoon nergens op en ik kom er niet uit. Willen jullie mij wat tips geven? Ik heb wat zinnetjes vervangen door puntjes ivm herkenbaarheid. Alvast bedankt.



Geachte mevrouw ..........,





Na het zien van uw vacature op facebook besloot ik meteen te reageren.



Mijn hart en passie heeft altijd gelegen in de uitvaarbranche. De belangstelling die ik heb bij een uitvaart is overweldigend en voel sterk de behoefte om dit gevoel uit te breiden.

Ik wil er graag voor zorgen dat een overledene een zo’n mooi mogelijk afscheid krijgt en dat de nabestaanden hier tevreden over zijn, zodat ook zij op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

Ik ben me er van bewust dat je voor dit beroep sterk in je schoenen moet staan, maar weet zeker dat ik fysiek heel sterk ben en dit geen probleem zal zijn.



In mijn huidige functie werk ik als communicatiemedewerker bij ????.

Samen met 2 andere collega's zorgen wij er voor dat ..........

Ik benader en bezoek bedrijven en doe een ....... Hierdoor heb ik goede communicatieve vaardigheden ontwikkeld.

Dit werk doe ik al jaren met veel plezier, maar ben toe aan een andere uitdaging.

Het lijkt mij een enorme mooie uitdaging om bij u aan de slag te gaan.



Zoals u ziet, ben ik erg gemotiveerd om in uw uitvaartonderneming aan de slag te gaan.

En hoop dat u mij uit zult nodigen voor een sollicitatiegesprek, zodat ik mij aan u voor kan stellen en mijn passie verder toe kan lichten
facebook > Facebook

hart en passie heeft > hart en passie hebben

ik wil er graag voor zorgen > ik zorg er graag voor

er van > ervan