Smerige taal tijdens sex

20-09-2016 15:06 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem, maar gewoon 's een vraag. Met mijn vriend ben ik nu een jaartje samen en ons sexleven is nog steeds in ontwikkeling. Nu we elkaar beter kennen in bed en de sex echt lekker is heb ik de neiging om 'smerig' tegen hem te praten, terwijl dat helemaal niet zo in mijn aard ligt. Nu ik dat smerig praten aan het opbouwen ben merk ik dat de sex nog prikkelender wordt, voor hem en mij. Ben alleen nog op zoek naar de grens, maar die ontdek ik wel. Wie van jullie slaat ook vieze taal uit? En... (snap dat dat persoonlijk is) wat zeggen of horen jullie zoal?
Geil blondje vind ik een sterk voorbeeld van sekswoordjes die koosnaampjes zijn. Ik hoor het mezelf zeker zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 05 december 2016 @ 16:34:

[...]



Oh, hij mag mij (zo hard hij wil) op mijn billen slaan hoor en hij mag ook mijn keel pakken. Hij geeft ook altijd opdrachten.



Het hoeft echt niet altijd lief/soft/vriendelijk te zijn. Juist niet.



Maar ik ben gewoon geen slet/hoer. Dus zo noemt hij me gelukkig ook nooit.



Edit: hij noemt me trouwens wel vaak 'zijn geile blondje'. Maar ik ben echt blond dus dat vind ik geen belediging. Dus ik sta het toe. Hier houd ik dan weer niet van. Het idee van wurgen, om het leven komen door te stikken ofzo vind ik niet geil.
Die hand op haar keel heeft voor mij niets met wurgen oid te maken. Het is dwang. Zoals haar hoofd achterover trekken aan haar haar.
quote:Desime schreef op 05 december 2016 @ 16:54:

[...]





Hier houd ik dan weer niet van. Het idee van wurgen, om het leven komen door te stikken ofzo vind ik niet geil.Hij wurgt me niet.
quote:max72 schreef op 05 december 2016 @ 17:01:

Die hand op haar keel heeft voor mij niets met wurgen oid te maken. Het is dwang. Zoals haar hoofd achterover trekken aan haar haar.Juist.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet om wurgen, het gaat over het onder bedwang houden van haar lijf, met 1 hand, op een 'gevoelige' plek.
Ik leg dreiging in mijn stem als ik bepaalde opdrachten geef: "Op je knieën." Ook die dreiging is dwang. Ik geniet van de tweestrijd in haar ogen. Het moet schuren: ze wil het niet maar ze wil het wel. Misschien val ik daarom over het algemeen op vrouwen met een sterk karakter
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel een extra kick geven om het voor elkaar te krijgen bij iemand met een sterk karakter.

Anders is het teveel 'like taking candy from a baby'.



Zij erkent jouw dominantie en besluit om zich aan je over te geven. Heel anders dan iemand die dat besluit niet maakt of kan maken.



Dirty talk is lekker. Alhoewel het wellicht in de fantasie lekkerder is dan in het echt.
Het geeft me inderdaad een kick. Er is zeker een relatie tussen vrouwen met een sterk karakter en een hang naar dominante seks. Dat is mijn ervaring althans.



Hoe bedoel je dat het in fantasie lekkerder is dan in het echt?
Alle reacties Link kopieren
Dirty talk? Graag!

Dominantie? Erg graag! Maar dan moet je me wel aan kunnen.



Die hand op mijn keel is idd het gevoel van de touwtjes uit handen geven. Je overgeven aan de wil van een ander. Heerlijk.



Maar je zult zelf wel ontdekken waar je grens ligt.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Is het makkelijker om je te laten gaan als je de touwtjes uit handen geeft? Of omdat je daartoe opdracht krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Als ik de touwtjes niet los laat kun je me opdrachten geven wat je wil. Dat werkt niet.



Maar goed, to is nog niet zo heel lang samen. Ben benieuwd waar haar grens ligt.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Volgens mij is dat een interessante vraag voor iedereen hier op dit topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 05 december 2016 @ 19:33:

Als ik de touwtjes niet los laat kun je me opdrachten geven wat je wil. Dat werkt niet.



Maar goed, to is nog niet zo heel lang samen. Ben benieuwd waar haar grens ligt.eens.



Hele dunne lijn tussen erg geil of ontzettende afknapper.

"Je bent van míj en ik doe met je wat ík wil!" Is óf heel lekker, of echt ontzettend fout/lachwekkend.
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 05 december 2016 @ 14:11:

Ik ben een beetje laat met mijn reactie. Mijn laatste bezoek aan het forum is dan ook even geleden. Mijn eerste bezoek begon met een topic dat Grof taalgebruik in bed heette. Dat werd na enige tijd een redelijk hot item.

Ik heb een stukje van dat oude topic gelezen. Grappig ook dat de serie Californication genoemd werd, die ben ik sinds een paar weken aan het kijken op netflix. Daar komt ook aardig wat aan bod
Echt jammer dat die serie afgelopen is. Het laatste seizoen was een beetje een afknapper ook. Dat doet me er aan denken dat ik echt nog eens naar Californië moet verhuizen!



Volgens mij kwam Spartacus ook nog voorbij. Ook een fijne serie.
quote:s-a-r-kast schreef op 06 december 2016 @ 09:49:

[...]



Ik heb een stukje van dat oude topic gelezen. Grappig ook dat de serie Californication genoemd werd, die ben ik sinds een paar weken aan het kijken op netflix. Daar komt ook aardig wat aan bod Heb je ook iets in dat oude topic gelezen wat je aansprak?
Alle reacties Link kopieren
Absoluut!

Veel herkenning ook over wat sommige (vrouwen) daar schreven.



Het 'probleem' met dirty talk in mijn/ons geval is dat de vrijpartij dan veel te snel voorbij is omdat het bijna te stimulerend werkt. In mijn hoofd gaat het er ruiger aan toe dan in het echt
Dan ben ik benieuwd wat je herkende natuurlijk.



Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat de woorden een manier zijn om de anticipatie groter te maken om de ander nog meer te laten verlangen naar iets voordat je het gaat doen. Verlangen aanwakkeren en het dan steeds uitstellen. Uitstellen kan net zo'n grote vorm van dwang zijn als fysieke dwang. Het is meer een psychologisch spel. Geen sexorgaan dan the brain tenslotte ????
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik wil niet teveel online zetten Max.
Je bent net zo lekker bezig, s-a-r-kast.
Alle reacties Link kopieren
Ha Amand

Vertel jij eens over jouw nieuwgevonden dominantie in bed
Die had ik aan moeten zien komen, natuurlijk. Me and my big mouth.
quote:Amand schreef op 06 december 2016 @ 15:57:

Die had ik aan moeten zien komen, natuurlijk. Me and my big mouth.Ik ben ook nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Ah kom op!

Show some balls (niet letterlijk natuurlijk :D )



Heb je haar al op het aanrecht gezet, tussen haar benen gestaan, etc? (ik ben de details vergeten)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven