Entertainment alle pijlers

Utopia, hemel of hel ??

17-03-2016 13:00 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 04 december 2016 @ 20:36:

[...]



Slettebakken die op het woonwagenkamp wonen. Of er zouden kunnen wonen.

Familie van de kampsjaken.Walgelijke opmerking is dit, echt bah.. Eenkennig en kleine wereld leef je in als dit je visie is over mensen afkomstig van een woonwagenkamp. Maar okee....
quote:YellowDiamond schreef op 04 december 2016 @ 22:47:

Hahahahaha

Billy: wil je met mij onder een dekentje op de bank zitten?

Boyd: Met jou? NEE

Boyd: Wil jij wel met mij onder een dekentje?

Billy: JAAA





.Ah, Billy bepaalt even haar uitgangspositie. 'Outlook not so good', maar daar heeft ze ook wel weer een trucendoos voor ergens. Ik geef het nog zes week en dan is Boyd om en wil hij nooit meer onder dat dekentje weg...
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 05 december 2016 @ 00:24:

[...]

Eenkennig en kleine wereld leef je in als dit je visie is over mensen afkomstig van een woonwagenkamp. Maar okee....Ze lokken dat zelf uit; heel goedkoop wonen zonder onroerend goedbelasting te betalen om daardoor in een dure auto kunnen rijden en hun vrouwen vol te hangen met juwelen en dure merkkleding om daarmee in het uitgaansleven zwaar de blits mee te maken. Dat is vaak het vooroordeel wat ook weer nergens op gebaseerd is......

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Rianne gaat naar huis.. Op zich snap ik het wel aangezien de groep haar de meeste stemmen heeft gegeven al was het natuurlijk leukere televisie geworden als Jessie of Rowena moest gaan.



Boyd was het er eigenlijk niet mee eens, vond het niet eerlijk dat iemand die zoveel voor de bv doet op de bank is gezet maar kon niet anders dan meegaan met de groep.



Ik mocht Rianne wel. En ze heeft een prachtige trofee gemaakt.
Ja Rianne was wel te verwachten al had ik gehoopt op Rowena.
Alle reacties Link kopieren
quote:smileklik schreef op 05 december 2016 @ 11:17:

Rianne gaat naar huis.. Op zich snap ik het wel aangezien de groep haar de meeste stemmen heeft gegeven al was het natuurlijk leukere televisie geworden als Jessie of Rowena moest gaan.



Boyd was het er eigenlijk niet mee eens, vond het niet eerlijk dat iemand die zoveel voor de bv doet op de bank is gezet maar kon niet anders dan meegaan met de groep.



Ik mocht Rianne wel. En ze heeft een prachtige trofee gemaakt.Heel erg sneu. Ik hoop dat ze naderhand de vele berichten leest waar mensen het voor haar opnemen. En dat de sfeer en meningen binnen Utopia heel anders zijn dan daarbuiten. Hoop dat het haar sterker maakt.
quote:smileklik schreef op 05 december 2016 @ 11:17:

Rianne gaat naar huis.. Op zich snap ik het wel aangezien de groep haar de meeste stemmen heeft gegeven al was het natuurlijk leukere televisie geworden als Jessie of Rowena moest gaan.



Boyd was het er eigenlijk niet mee eens, vond het niet eerlijk dat iemand die zoveel voor de bv doet op de bank is gezet maar kon niet anders dan meegaan met de groep.



Ik mocht Rianne wel. En ze heeft een prachtige trofee gemaakt.



Slappe hap van Boyd na zijn peptalk met Rianne en Ro en Jes vertellen dat ze respectievelijk wel klaar zijn in Utopia (Ro) en van hun voetstuk gevallen door het geklooi met Bil (Jes).

Zonde dat hij zijn onverschillige no nonsens houding toch heeft laten varen bij de beslissing wie er naar huis ging.

Jessie is nog wel handig qua boekhouding etc. maar Ro had echt al maanden terug naar huis gekund.



En nu moet de hardste werkster gaan omdat ze moeite hebben met haar 'anders zijn'.

Maar wel zo'n zuigstengel van een Kees een jaar in dat hok houden.



Erg jammer.
http://www.utopiatv.nl/ne ... 1/liveblog-exit-inwoner-4



Hebben jullie dit gelezen?

Nooit eerder ook maar een lichte brok in de keel gehad bij een exit maar nu schoot ik gewoon vol.

Wat een lieve, dappere schat is die Rianne.



Fijn dat ze naar haar geliefden gaat ook eigenlijk.

Wat er nu aan bewoners zit verdient de twee andere bankzitters ook gewoon.

Lekker daar blijven inderdaad, Ro met de randjes en jengelende Jessie.



Glas, plas, was én weer door.
Alle reacties Link kopieren
Wàt een misselijke keuze van Boyd. BAH



Juist die Row eruit knikkeren, en dan maar een chagerijnige Ruud, maar die heeft echt een deal gesloten , ik weet het zeker..... zich alles kunnen permitteren, niet werken , Billy erin, nee die heeft bescherming... 100 % (KOTS)



Jammer voor Rianne, maar beter voor het meisje.

Toch niet opgewassen tegen die hyena's.



Wat er Nu inzit heeft elkaar allemaal verdiend.

Wait and see.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De buren zijn ook niet blij,



"" Het vieze valse achterbakse nep Rappende kreng blijft.""""
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Slappe zak, die Boyd.



Als hij de keus om Rianne op de bank te zetten niet begrijpt, waarom haar dan naar huis sturen?

Hij had beter Jessie weg kunnen sturen, voor z'n eigen bescherming. Voordat vieze Billy zwanger van hem is en hij nooit meer van haar afkomt.

Rowena houdt hij er vast in om z'n pijlen op haar te richten. Dat zal lekker gaan clashen met Ruud. Oh joy!
Ik ben nu toch wel zeer benieuwd wie er de volgende keer uit vliegt......
quote:Eindeloos schreef op 05 december 2016 @ 12:47:

De buren zijn ook niet blij,



"" Het vieze valse achterbakse nep Rappende kreng blijft."""" Ja Rowena kreeg er flink van langs bij de buren,Do (doos) en Ramona (holle bolle krijs zoals ze daar genoemd wordt) ook.
quote:watdachtjehiervan schreef op 05 december 2016 @ 12:52:

Ik ben nu toch wel zeer benieuwd wie er de volgende keer uit vliegt......Ik ook,Boyd heeft gezegd dat hij bij de volgende nominatie zou stemmen op degene die het minst doet.
quote:atjuuh schreef op 05 december 2016 @ 12:50:

Slappe zak, die Boyd.



Als hij de keus om Rianne op de bank te zetten niet begrijpt, waarom haar dan naar huis sturen?

Hij had beter Jessie weg kunnen sturen, voor z'n eigen bescherming. Voordat vieze Billy zwanger van hem is en hij nooit meer van haar afkomt.

Rowena houdt hij er vast in om z'n pijlen op haar te richten. Dat zal lekker gaan clashen met Ruud. Oh joy!



Hij doet gewoon wat iedereen doet, degene met de meeste stemmen wegsturen.



Ergens is dat logisch omdat de groep democratisch probeert te zijn en de meeste stemmen gelden maar in dit geval had Boyd op zowel Jessie als Rowena behoorlijk wat aan te merken.



Tegen Ro zei hij letterlijk dat hij vond dat ze wel klaar was daar. En Jessie kreeg ook onderuit de zak van hem, terwijl Rianne lof toegezwaaid kreeg.



Het is weer duidelijk hoe sterk de kracht van zo'n groep is.

Ook hij durfde een controversiële beslissing niet aan en dat is grotendeels natuurlijk eigenbelang.
Bron:SBS6



In de badkamer troosten Kevin en Do elkaar. Ze vinden dat ze trots op zichzelf mag zijn. Het tweetal bespreekt de oneerlijkheid van de stemming. Volgens hen wordt Rianne ondergewaardeerd en niet eerlijk wordt behandeld. Daarom vindt Do het aan de ene kant ook wel fijn voor haar vriendin, dat ze weer naar huis kan gaan.



Zelf op Rianne stemmen en nu vinden dat ze ondergewaardeerd wordt.

Wát een hypocriet die Do.

Ongelooflijk. Nu is het ineens haar vriendin.

Bwûh.
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 03 december 2016 @ 16:38:

[...]





Vonden zij zelf ook niet. Helemaal omdat zij er financieel niets wijzer van werden. Integendeel zelfs. Maar dat is de benaming die vooral in Amsterdam gebruikt wordt en dan in het weekend met name rond het Rembrandtplein waar dat soort types, vaak uit Brabant, het straatbeeld bepalen.

Ja ik snap helemaal wat je hier probeert te generaliseren schetsen.

Beetje hetzelfde zie je toevallig ook andersom, hoe elk jaar weer de types uit de Randstad het altijd zo gezellige carnaval verzieken door kots-, knok-, mat- en zuippartijen, waarbij ze denken alles maar te kunnen roepen, doen en flikken omdat dat mag, met carnaval. En daarmee niet alleen het straatbeeld maar ook meteen de sfeer bepalen.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 05 december 2016 @ 13:10:

[...]



Ik ook,Boyd heeft gezegd dat hij bij de volgende nominatie zou stemmen op degene die het minst doet.Ik geloof Boyd niet meer, ook een meelopende geregisseerde kloothommel onaardige man
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De streams even uit hier, Gadverdamme, hoe misselijk en hypocriet kun je zijn.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 05 december 2016 @ 13:43:

[...]



Beetje hetzelfde zie je toevallig ook andersom, hoe elk jaar weer de types uit de Randstad het altijd zo gezellige carnaval verzieken Dat is maar 1 x per jaar en dat doen wij uit wraak , en niet zoals als hier ieder weekend en ieder JordaanFestival en iedere Koningsdag bij ons in de binnenstad. Maar even terug on topic, ik vind dat die Brabantse lesbo gewoon zichzelf had moeten blijven; ze deed ongemakkelijk haar best om er maar bij te horen, en de zogenaamde 'knappere' figuren gingen daardoor extra arrogant tegen haar doen. Die voelden daardoor ook de behoefte om haar op kleine puntjes te corrigeren en totaal niet naar haar te luisteren. Kloterig groepsgedrag waarvan zo'n eenling altijd de dupe is.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:KroegFilosoof schreef op 05 december 2016 @ 17:13:

[...]





Dat is maar 1 x per jaar en dat doen wij uit wraak , en niet zoals als hier ieder weekend en ieder JordaanFestival en iedere Koningsdag bij ons in de binnenstad. Maar even terug on topic, ik vind dat die Brabantse lesbo gewoon zichzelf had moeten blijven; ze deed ongemakkelijk haar best om er maar bij te horen, en de zogenaamde 'knappere' figuren gingen daardoor extra arrogant tegen haar doen. Die voelden daardoor ook de behoefte om haar op kleine puntjes te corrigeren en totaal niet naar haar te luisteren. Kloterig groepsgedrag waarvan zo'n eenling altijd de dupe is.



Hilarisch was de hypocrisie eigenlijk van die valse wijven toen Rianne wegging..

Knuffelen,janken om haar heen draaien toen ze haar spullen pakte man man man en normaal wilden ze haar met de kont nog nauwelijks aankijken.
Alle reacties Link kopieren
Oh oh wat laat Ruud zich kennen en wat voelt ie zich bedreigd door die Boyd. Zo zeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 05 december 2016 @ 19:51:

Oh oh wat laat Ruud zich kennen en wat voelt ie zich bedreigd door die Boyd. Zo zeg...

Nou, werkelijk! Je haalt me de woorden uit de mond!!

"Er is maar één koning in the jungle en dit is mijn land"... Pffff, wat denkt hij wel niet, zeg? En inderdaad, wat laat hij zich kennen! Het is gewoon een heel jaloers mannetje, meer niet. En dan dat haantjesgedrag over die Bender-truien. Och, wat vind die kwal zichzelf geweldig, omdat hij nou toevallig (eindelijk) eens een beetje geld binnenbrengt. Hij had overigens wel een punt toen hij zei dat die tattoo-spullen ook niet zomaar besteld hadden mogen worden, maar de enige reden dat hij zo pissed was, was volgens mij inderdaad omdat hij Boyd als één grote bedreiging ziet. Wat een zielig kereltje, die Ruud.
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 05 december 2016 @ 08:17:

[...]





Ze lokken dat zelf uit; heel goedkoop wonen zonder onroerend goedbelasting te betalen om daardoor in een dure auto kunnen rijden en hun vrouwen vol te hangen met juwelen en dure merkkleding om daarmee in het uitgaansleven zwaar de blits mee te maken. Dat is vaak het vooroordeel wat ook weer nergens op gebaseerd is......

Ik lok helemaal niks uit. En inderdaad, dat is nergens op gebaseerd;) daag!
quote:voel schreef op 05 december 2016 @ 20:04:

[...]





Ik lok helemaal niks uit. En inderdaad, dat is nergens op gebaseerd;) daag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven