Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic







Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:

Pokemon Go voor beginners



Pokemon Go wiki



how to beat



Global nest atlas
Alle reacties Link kopieren
He bah balen zeg, spellengek!
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 04 december 2016 @ 22:11:

* Durft het niet te hard te zeggen* Maar volgens mij heb ik de oude sightings terug!Dat had ik gister ook even. In een gebied waar geen pokestop in de buurt was. Heel even maar, toen weer de nieuwe...
Alle reacties Link kopieren
Ja hier uiteindelijk ook Lylli..
Alle reacties Link kopieren
Volgens de inhoud van de gelekte email start Niantic een samenwerking met Starbucks en wordt 7 december als releasedatum van Pokémon Go Gen 2 bevestigd.



Gen 2??



Zou het dan eindelijk?
Alle reacties Link kopieren
Squirtle uit mijn 2 km ei! Kan tegenwoordig ook regelmatig een Mankey vangen, dat spaart zo wel een stuk leuker. Van het weekend ook weer eens een Charmander in het wild kunnen vangen.



Ik hoop dat Gen2 eraan komt, het is nu soms wel erg lastig om bepaalde pokémon te krijgen. Ook is het wel jammer van de pokémon die je in Nederland niet kunt krijgen.
Vandaag Ditto #3 gevangen

Tijd om weer eens een gym over te gaan nemen!
Alle reacties Link kopieren
Clefairy uit een vijfkilometer ei. Die hadden we nog niet.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 05 december 2016 @ 17:31:

Clefairy uit een vijfkilometer ei. Die hadden we nog niet.

Die komt toch uit een 2 km ei?
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk een Snorlax, uit een ei! Nu is Aerodactyl de laatste die uit een ei kan komen, die ik nog niet heb.

En nog 685 km wandelen om Venusaur, Charmander, Omastar en Dragonair bij elkaar te krijgen.

Ik hoop dat het binnen kort ook mogelijk wordt om te ruilen, ben al mijn Mr. Mimes aan het sparen om eventueel te ruilen tegen een andere regiogebonden pokemon.

En ik hoop natuurlijk op de 2e generatie en een leuk kerst evenement.

Verder geen wensen hoor
Alle reacties Link kopieren
Jaloers op je Snorlax! Uit mijn laatste drie 10km eieren kwamen pinsirs. Als die ooit nog belangrijk worden, zit ik goed met mijn 100 pinsircandy...
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog drie uit een ei: Lapras, Porygon en Aerodactyl. Of vangen natuurlijk, maar dat zie ik niet zomaar gebeuren.



Die nieuwe sightings zijn best handig als ik onderweg ben, maar ik vang nu thuis alleen nog maar pidgeys, rattata's, weedles en caterpies. Sinds de update niks anders meer :(



Is de update nog vaker bevestigd dan de uitgelekte starbucksmail?
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn huis in de buurt zaten vanavond 3 porygon, Oranje, dus kom op visite





Alle geruchten over de update gaan terug op die ene mail, volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit niet zo te wachten op die Gen 2, in die zin, Niantic heeft heel duidelijk een beleid van waar ze hun Pokémon loslaten. Ze kunnen dat heel makkelijk aanpassen, dat zag je bij de events. Maar ze kiezen er voor om bepaalde gebieden te overladen met Pokémon en andere gebieden niet.



Voor mij zijn de Pokémon uit gen 2 dus waarschijnlijk gewoon nog meer Pokémon die ik nooit zie of vang.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gavia schreef op 06 december 2016 @ 07:04:

Ik zit niet zo te wachten op die Gen 2, in die zin, Niantic heeft heel duidelijk een beleid van waar ze hun Pokémon loslaten. Ze kunnen dat heel makkelijk aanpassen, dat zag je bij de events. Maar ze kiezen er voor om bepaalde gebieden te overladen met Pokémon en andere gebieden niet.



Voor mij zijn de Pokémon uit gen 2 dus waarschijnlijk gewoon nog meer Pokémon die ik nooit zie of vang.Dit gevoel heb ik ook een beetje. Bij events kan ik leuk vangen, maar verder, zoals nu, is het alleen ratje vangen.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 05 december 2016 @ 23:32:

Bij mijn huis in de buurt zaten vanavond 3 porygon, Oranje, dus kom op visite





Alle geruchten over de update gaan terug op die ene mail, volgens mij...Drie Porygon! Ik spring nu in de auto!
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 06 december 2016 @ 09:44:

[...]



Drie Porygon! Ik spring nu in de auto!



Mag ik mee? Ik heb Porygon nog niet.



Vanochtend nadat ik de kinderen naar school had gebracht een vrij hoge Electabuzz gevangen. (Oké....Dankzij de sightings. Net zoals gisteren Machop en Exeggcute) Dus dat is op zich wel positief. Alleen thuis zie ik maar zelden iets.



Ik heb Bulbasaur als maatje. We hebben nu genoeg candies om hem te evolueren naar Ivysaur. En uit mijn 5 km-ei kwam Rhyhorn, die kan ik nu evolueren naar Rhydon.
Alle reacties Link kopieren
De koffie staat klaar, al zie ik er nu even geen. Ik heb wel nog (alweer) een Electabuzz nest om de hoek in de aanbieding. Daar hebben de laatste tijd magmar, pinsir en electabuzz gezeten. Ik hoop voor de volgende migratie op Snorlax
Alle reacties Link kopieren
Zes pidgeys, twee weedles en een rattata in de nearby. Jippie!

Ze zijn wel allemaal echt nearby, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Dat is bij mij rondom huis niet anders Tale.

Maar als ik de kinderen naar school breng dan ben ik redelijk dicht bij het dorp en daar zitten veel pokestops.
Alle reacties Link kopieren
In een opwelling vorige week de pokemon go plus besteld als sinterklaas cadeau voor mezelf , vandaag binnen gekregen, ben benieuwd of dat bevalt. Wilde hem vooral gebruiken op de fiets om dan pokestops af te gaan terwijl ik mijn telefoon in mijn tas kan laten en geen koude handen krijg.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem hier in NL besteld? Ik had me op de wachtlijst laten zetten bij intertoys, maar niets van gehoord.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 06 december 2016 @ 15:03:

Dat is bij mij rondom huis niet anders Tale.

Maar als ik de kinderen naar school breng dan ben ik redelijk dicht bij het dorp en daar zitten veel pokestops.Pokestops genoeg bij mijn huis - maar met een boel ongedierte, dus
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 06 december 2016 @ 19:17:

Heb je hem hier in NL besteld? Ik had me op de wachtlijst laten zetten bij intertoys, maar niets van gehoord.Ik heb hem bij Amazon.de besteld, met een kortingscode van 10 euro die alle nederlandse klanten kunnen gebruiken (Welkom) dus hij was maar 35 euro. Donderdagavond besteld, vandaag in huis
Alle reacties Link kopieren
Porygon is er weer!
Alle reacties Link kopieren
Bulbasaur uit een ei, eindelijk mijn tweede.

Ponyta, Diglett, Geodude, Voltorb, eindelijk weer wat te vangen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven