Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Jerry en Leen, dat is het hem. zonder hem er op aan te vallen, zo open kan of wil hij er niet over spreken. Hij vindt het inderdaad allemaal maar best zo. En dat knaagt, en zal blijven knagen.

Ik wilde dat beeld ook doorbreken door dit bespreekbaar te gaan maken, het beeld dat jij schetste Leen.

Hij was echt stellig hierin en de toon weerhoudt mij om het verder bespreekbaar te maken, sowieso iets op dit gebied bespreken, ik heb geen zin in die botte reactie..



Niet elke fantasie hoeft werkelijkheid te worden natuurlijk, jammer vind ik het wel.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Soms moeten zulke dingen ook een beetje groeien Zozoe.

Je hebt het nu aangekaart, over een tijdje eens een opmerking over maken en misschien gaat hij zich er dan toch onbewust eens overheen zetten.



Niet iedereen trekt het, niet iedereen is zo. Maar vaak is het qua opvoeding ingegeven en dan duurt het even voor iemand zich daar over heen kan zetten.



Dus wie weet dat hij over een tijdje wat opener zal worden.



In een goede relatie zou dat ook zo moeten zijn denk ik, het geven en nemen.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Hij kijkt simpelweg anders tegen seks aan dan ik heb ik gemerkt.

Ik parkeer de wens ook even, misschien heb je wel gelijk dat hiermee het ijs een beetje gebroken is.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 ...

2 weken geleden was onze eerste ervaring in een parenclub en zijn we buiten gestapt met een pak nieuwe vragen na die avond.

Na ons eerste bezoek hebben we als koppel enorm veel gepraat met elkaar, met als resultaat dat we al snel doorhadden dat we graag nog eens zouden terug gaan om een "antwoord" te krijgen op deze vragen.

We besloten dan maar om vorige zaterdag een tweede keer richting parenclub te rijden.

Deze keer waren een heel pak minder zenuwachtig dan onze eerste keer aangezien we ondertussen al wisten hoe het er aan toe ging en wat we konden verwachten. We vroegen ons wel af of de tweede keer even leuk ging zijn dan de eerste keer.

Toegekomen hebben we eerst een aperitief gedronken, hebben we lekker gegeten en al snel was het uur aangebroken om de uitgaanskledij om te wisselen in iets leukers. Het viel ons op dat er bitter weinig volk was tegenover ons eerste bezoek maar waarschijnlijk zat het vriesweer er wel voor iets tussen.

Na wat rond te hebben gekeken, van de muziek te hebben genoten en nog iets te hebben gedronken vroeg men partner of we even naar de speelruimtes konden gaan. Zo gezegd zo gedaan en wat de eerst niet lukte, lukte deze keer wel. We hebben een plekje gevonden in een van de ruimtes en hebben genoten van elkaar. Dat ze ons konden zien, stoorde ons totaal niet waardoor we al snel antwoorden kregen op een aantal openstaande vragen

Nadien hebben we ons terug aan de bar gezet om iets te drinken, wat na te genieten en na te praten.

Plots kwam er een koppel naast ons zitten, en de beide dames raakten aan de praat. Na een tijdje kwam de man van het koppel achter zijn partner staan en plots was er een "verloren" hand bij mijn partner. Ze was een beetje geschrokken maar vond het ook niet beangstigend en liet deze nieuwe ervaring over zich heen gaan. Door geschrokken te zijn, is ze niet ingegaan op de avances waardoor het andere koppel andere oorden ging opzoeken. Ook al wisten we dat dit kon gebeuren, we waren er niet (voldoende) op voorbereid. Hierdoor zijn er weer andere vragen bij ons naar bovengekomen zoals hoe reageren, hoe geven we elkaar signalen of we er wel of niet op ingaan, wat als een van ons het niet ziet zitten, hoe spreek je met de anderen af wat kan en niet kan, ...

We hebben ons er niet laten door afschrikken en zijn nogmaals als koppel naar de speelruimtes gegaan en hebben we een tweede keer volop genoten. Daarna hebben we ons rustig omgekleed om richting huis te rijden met antwoorden op de vorige vragen en met tal van nieuwe vragen. We hebben het er nog over gehad en al snel bleek dat het ander koppel ons al in de smiezen had van toen we aan het eten waren in het begin van de avond en ook tijdens ons eerste bezoek aan de erotische ruimtes.

De komende weken gaan we uitzoeken hoe we signalen kunnen geven, hoe we dit aan gaan pakken en of we die volgende stap kunnen en willen nemen. Eens we voldoende antwoorden hebben op deze vragen, keren we nog eens terug naar een club, maar dat zal waarschijnlijk ergens in 2017 zijn, tenzij we er sneller uit zijn.

Opnieuw hadden we het er over en werd opnieuw bevestigd dat onze relatie op alle vlakken een boost heeft gekregen en daar genieten we als koppel voor de volle 200% van op het moment.
Alle reacties Link kopieren
quote:zozoe schreef op 05 december 2016 @ 09:39:

Hij kijkt simpelweg anders tegen seks aan dan ik heb ik gemerkt.

Ik parkeer de wens ook even, misschien heb je wel gelijk dat hiermee het ijs een beetje gebroken is.Een beetje doseren kan helpen, maar eigenlijk ken je hem na 15 jaar huwelijk denk ik wel goed genoeg om te weten dat er niet heel veel kans in zit dat hij echt vlot mee gaat in jouw fantasie.
Alle reacties Link kopieren
quote:zozoe schreef op 05 december 2016 @ 09:39:

Hij kijkt simpelweg anders tegen seks aan dan ik heb ik gemerkt.

Ik parkeer de wens ook even, misschien heb je wel gelijk dat hiermee het ijs een beetje gebroken is.Een beetje doseren kan helpen, maar eigenlijk ken je hem na 15 jaar huwelijk denk ik wel goed genoeg om te weten dat er niet heel veel kans in zit dat hij echt vlot mee gaat in jouw fantasie.
Alle reacties Link kopieren
Misschien had ik mijn fantasieën wellicht eerder kunnen delen. Je hebt wel een punt, ik heb alleen niet heel veel zin in dat dit dan een project gaat worden wat jaren gaat duren.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
quote:zozoe schreef op 05 december 2016 @ 11:32:

Misschien had ik mijn fantasieën wellicht eerder kunnen delen. Je hebt wel een punt, ik heb alleen niet heel veel zin in dat dit dan een project gaat worden wat jaren gaat duren.

Om je een idee te geven Zozoe, bij ons heeft het een 3-tal jaar geduurd tussen het eerste gesprek over een parenclub en het echte bezoek. Niet dat we het er wekelijks over hadden, maar regelmatig hebben we het er over gehad. Ook bij ons was het eerst "beter van niet" maar door er over te praten werd bij ons beide de nieuwsgierigheid meer en meer getriggerd. Voordeel door er (lang) over te praten, is dat je perfect weet waar de grenzen liggen voor beide.

Na ons eerste bezoek (nog niet zo lang geleden) hebben we al vaak tegen elkaar gezegd "hadden we deze stap al maar veel eerder gezet" ... ook de (cliché) vooroordelen over een parenclub werden volledig tegengesproken.

Ik hoop echt voor jullie dat de fantasie werkelijkheid kan en mag worden...
Alle reacties Link kopieren
Zo had ik het ook voor ogen. Rustig opbouwen, niets overhaast. Ik ben wel van mening dat hij zich er niet in gaat vinden en dat zal ik moeten respecteren.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Vraagje aan jullie: we bezoeken regelmatig de Fata en de Fun en ook feestjes als Bitch. Allemaal erg leuk maar we zijn benieuwd wat er nog meer is en of jullie nog aanraders hebben?

Nu kunnen we deze keer helaas niet naar Bitch en zoeken we een 'vervangend feestje'. Op 1 januari gaan we wel naar het Booming Sexy New Years vibe feestje in de Hemkade en 11 februari gaan we ook naar Little Sins...



Lees 't graag en bedankt alvast! xx Freelovin



@zozoe - wat lastig zeg... lijkt me moeilijk om dat echt helemaal los te laten als je die verlangens hebt...
LOVE is all you need...
Freelovin, wij gaan regelmatig naar Kinky Paradise, een kinky party in een parenclub (Party Players in Lelystad), en ik vind dat echt een aanrader.





Wij gaan binnenkort onze eerste thuisdate met een stel beleven, heb er zin in! Met dit stel hebben we kort geleden onze eerste echte clubdate gehad, en nu dus thuis verder. Lijkt me erg relaxt en heerlijk.
Freelovin



Kinky on the beach! Een aanrader. Kinkyparadise is ook erg leuk, maar als je normaliter naar bitch gaat, dan kan kp wel tegenvallen. Het is veel kleiner en minder massaal. Maar de sfeer is super, en die sfeer heb je ook bij kotb. Wij vinden kotb intussen het leukste feest, en dan komt kp op een goede 2e plaats.



Wat ook een voordeel is, het is een all in concept en elke maand. Kluisjes zijn gratis en het parkeren ook,
Alle reacties Link kopieren
2 weken geleden vertelde ik hier kort dat we dat weekend een thuisdate zouden hebben, helaas was er iemand ziek en werd het een weekje verschoven. Helemaal niet erg want afgelopen zaterdag hebben we meer dan genoten.

Wij zijn blij dat we onze relatie op deze manier kunnen ''aanvullen''. De dagen ervoor komen wij al helemaal in de stemming en kijken we uit naar een gezellige lekkere avond en ook deze keer was het weer geslaagd. toch vind ik vaak de overgang van gezellig babbelen naar het intiem zijn met elkaar nog wel eens lastig, voor deze keer hadden we een seksfilm aangezet. Ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken?
Alle reacties Link kopieren
Hallo prachtlelie!



Je kunt op verschillende manieren het ijs breken. Afgelopen weekend werd ons gevraagd om een sexy suprise te maken. Vrouw voor de man en andersom. Met een soort van kwis moest men opdrachten uitvoeren of een vraag goed beantwoorden om een suprise te mogen uitpakken. Dat was wel lachen!! Hier heb je wel iemand bij nodig die het leuk brengt en met wat humor is het veel leuker dan het in eerste instantie klinkt.

Wel leuk om te doen wanneer er meerder stellen zijn. Het is wel lastiger als je maar met zijn viertjes bent. Er zal dan toch iemand het initiatief moeten nemen en ja,soms is het lastig om af te tasten of er wel een klik is.

Uiteindelijk vind ik nog altijd het beste werken wanneer je dit ook zegt of vraagt. Juist dan kan het ijs breken.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Freeloving, ik laat het niet los, ik parkeer het even.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een hele leuke app; Dirty Game. Dit is een soort van truth or dare.. Dat zorgt voor veel spanning en vele opdrachten waar iedereen lekker opgewonden van wordt..
quote:Steluitgouda schreef op 06 december 2016 @ 09:58:

Je hebt een hele leuke app; Dirty Game. Dit is een soort van truth or dare.. Dat zorgt voor veel spanning en vele opdrachten waar iedereen lekker opgewonden van wordt..



Wat kost die app?

En wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

Zit je met zijn allen met de GSM in de hand? ( lijkt me ook niet geil)

Ik hou zelf ontzettend van gezelschapsspellen.

Ik was al aan het zoeken naar een goed erotisch bordspel voor de feestdagen..



Tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 04 december 2016 @ 23:20:

Prima toch? One step after the other....wie weet! Er is nog heel veel leuks te ontdekken.Absoluut ! Maar soms word ik gewoon nieuwsgierig gemaakt door verhalen van anderen. Maar het is inderdaad prima zo en we zien wel waar we uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even in de app store van google gekeken, daar is een gratis TruthOrDare spel te vinden als je zoekt op dirty game. Ik heb het nooit gespeeld trouwens. Ik heb wel eens gehoord van een bordspel dat PartnerLink heet ofzo, ook nooit gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk idee met die surprise Leen. Wij zijn inderdaad met zn viertjes nog "niet"met meerdere of andere stellen afgesproken. We kennen elkaar dus al beter en proberen elke keer ook wel wat anders te bedenken. Maar tips zijn altijd welkom. Ik zal de app ook eens opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Een iemand download het spel op een telefoon. Vervolgens krijg je een vraag (truth or dare) die de speler na jou moet beantwoorden/uitvoeren. Als dat gedaan is, geef je de telefoon door aan de volgende en elke keer opnieuw. Ik kan je zeggen, we werden er aardig geil van en de sex erna met ons vieren was super leuk en lekker.
Alle reacties Link kopieren
Wij willen morgen(vrijdag) een eerste keer naar een pc. We zijn beide begin 30. Wensen een avondje de kat uit de boom te kijken en we zien wel wat er gebeuren zal. We dachten aan mystique. Iemand die ons wat info kan geven aangaande de sfeer, volk, drukte en buffet? Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
haha dan zullen we de app de volgende keer uitproberen steluitgouda, zal wel volgend jaar worden dus moet nog even wachten.

wachten wordt beloond
Alle reacties Link kopieren
Wij willen morgen(vrijdag) een eerste keer naar een pc. We zijn beide begin 30. Wensen een avondje de kat uit de boom te kijken en we zien wel wat er gebeuren zal. We dachten aan mystique. Iemand die ons wat info kan geven aangaande de sfeer, volk, drukte en buffet? Alvast bedanktn.. ........
Alle reacties Link kopieren
Juan, het is me niet geheel duidelijk of jullie het stel zagen zitten. Als je vrouw benadert wordt door de man en ze is ervan gediend kan ze dat laten weten door hem te laten begaan, even oogcontact te zoeken of haar hand ook even aan het werk te zetten. Is ze er niet van gediend dan is de hand weghalen met een glimlach en een "nee, dank je" genoeg.

Of jullie hier beiden oké mee zijn kun je op een later moment bespreken of je spreekt een soort teken af. Maar jij kunt de hand ook best van je partner af halen als het niet oké voelt dat zij bevoelt wordt, het kan allemaal subtiel maar het mag ook best ietsje minder subtiel. Als het maar begrepen wordt.



Kreeg je niet snel genoeg antwoord, KarenTom?

Ik vind Mystique een laagdrempelige club, niet heel sjiek maar de gedragsregels worden goed in acht genomen. Het is makkelijk om contact te krijgen met anderen, vooral het bubbelbad is the place to be. Volgens mij mogen er in het weekend geen single mannen naar binnen dus daar heb je geen last van.

Boven heb je 2 afsluitbare kamers, de rest is open. Onder de trap zit de sauna, die heb ik de eerste keren over het hoofd gezien. Het buffet is niet spectaculair, soep, pastasalades stokbroodje enz.

Als jullie gaan vanavond, have fun!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven