Verliefd op de man van je dromen...

03-12-2016 13:03 270 berichten
Wie van jullie heeft het meegemaakt: je ontmoet je droom-partner...je wordt verliefd op hem en hij op jou en ondanks dat je al wel vaker verliefd was...voelt het dit keer anders, beter...just right.

En je weet dat je hem gevonden hebt...eindelijk...de man van je dromen.

Met deze man gaat het lukken, je voelt het gewoon en je merkt het aan alles.

Er is geen weerstand, alles lijkt als vanzelf te gaan...het is 1 grote verrijking en alles valt automatisch op zijn plek.



Ik heb het niet over de ervaring liefde op het eerste gezicht, maar van de herkenning en het absolute ja-gevoel...zonder enige twijfel, je weet het echt heel erg zeker: dit is de man...deze!



Ik heb dat nu...nooit eerder gehad. Ik heb relaties gehad, ben verschrikkelijk verliefd geweest en heb geloofd dat ik met 1 bepaalde man oud wilde worden, maar altijd was er al vanaf dag 1 een lichte twijfel. Heel subtiel natuurlijk, anders was ik nooit met die man in zee gegaan, maar wel een lichte twijfel, ondanks de verliefdheid.



Dit keer is het anders, er is absoluut geen enkele twijfel en dat heb ik dus nog nooit in mijn leven ervaren...wow!



Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 05 december 2016 @ 16:50:

[...]





Idd.Hysterisch en ondoordacht van de TO en haar "vriend" welteverstaan.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Weir schreef op 05 december 2016 @ 16:57:

[...]



Ik maak me niet druk hoor. Maar als je uitleg wilt omdat je het niet snapt, ze letten niet op papa die straalt. Wel op die vreemde mevrouw die ze niet kennen en die de aandacht van papa gaat krijgen op een avond dat het om de kinderen zou draaien.



Langzaam is inderdaad het toverwoord, goed geraden! Deze dame was een week geleden nog verliefd op iemand anders. Of die man verstandig bezig is kan ik je zo ook wel zeggen, nee dus.



En To al helemaal niet. Met d'r 'als de kinderen het niet leuk vinden ga ik weg'. Beetje lullig wel.

Hoe weet jij dat nou? Elk kind zit anders in elkaar. Gun een ander eens wat in plaats van meteen zo spastisch te doen.

De kinderen gaan hier echt niet dood van hoor, liefde hoort bij het leven en papa mag ook een leven hebben. Daar kunnen ze nu mooi aan wennen.
Alle reacties Link kopieren
Wennen ja, niet rücksichtslos na een week jezelf op de voorgrond pleuren.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 05 december 2016 @ 17:13:

Wennen ja, niet rücksichtslos na een week jezelf op de voorgrond pleuren.Ze kennen elkaar al een paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 05 december 2016 @ 17:14:

[...]



Ze kennen elkaar al een paar maanden.Vorige week had ze nog een ander.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Bblientje schreef op 05 december 2016 @ 17:14:

[...]



Ze kennen elkaar al een paar maanden.2 weken geleden zat ze nog in zak en as om een andere vent..
quote:SaveAngie schreef op 05 december 2016 @ 17:15:

[...]



Vorige week had ze nog een ander.Dus? Daar had ze niet dezelfde sterke gevoelens voor.
quote:Bblientje schreef op 05 december 2016 @ 17:16:

[...]

Dus? Daar had ze niet dezelfde sterke gevoelens voor.O jawel hoor alleen hij niet voor haar..
quote:YellowDiamond schreef op 05 december 2016 @ 17:17:

[...]



O jawel hoor alleen hij niet voor haar..Nu weet je dus ook al wat to voelt? Ondanks dat ze zelf aangeeft dit nog nooit eerder te hebben ervaren.
quote:SaveAngie schreef op 05 december 2016 @ 17:15:

[...]



Vorige week had ze nog een ander.Laat gaan, je reinste zuigwerk.
quote:Bblientje schreef op 05 december 2016 @ 17:20:

[...]

Nu weet je dus ook al wat to voelt? Ondanks dat ze zelf aangeeft dit nog nooit eerder te hebben ervaren.Misschien moet je deze to even loepen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 05 december 2016 @ 17:22:

[...]





Laat gaan, je reinste zuigwerk.Is ook zo, leuk je snor. Staat je goed
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 05 december 2016 @ 15:21:

[...]



Hij en zijn ex zijn al meer dan 4 jaar uit elkaar.



Ik snap dat het erg pijnlijk is als het nog maar 4 weken over/uit is.



Daardoor vind ik het toch een hele andere situatie.

Joh, daar gaat het toch helemaal niet om.

Waar het wel om gaat is dat jullie omgang nog zó pril is, dat er nog geen enkele bodem/bestendigheid is om nu al kennis te maken met zijn kinderen. Leer éérst sámen een relatie op te bouwen en dan komen de kinderen aan de orde. Niet andersom!



En waar het ook om gaat is dat pakjesavond totaal ongepast is als moment om zijn kinderen te leren kennen. Pakjesavond is een avond voor papa en kinderen samen. Intiem en vertrouwd. Daar hoort geen vreemde mevrouw bij die de schijn ophoudt dat ze 'gewoon een leuke vriendin' is, maar in werkelijkheid papa's nieuwe scharrel.



Dat jij dat niet snapt zegt al veel over jouw instelling/inlevingsvermogen.

En die van hem ook trouwens...
quote:Bblientje schreef op 05 december 2016 @ 17:20:

[...]

Nu weet je dus ook al wat to voelt? Ondanks dat ze zelf aangeeft dit nog nooit eerder te hebben ervaren.Even loepen.
quote:Elfje112 schreef op 05 december 2016 @ 17:24:

[...]



Even loepen.Ik kan niks raars vinden, tot 4 pagina's terug gelezen op mobiel.
MwTheelepel gaf eens het advies om binnen je therapie aandacht te besteden aan het relativeren van gevoelens. Misschien moet je dat advies eens opvolgen.
quote:Elfje112 schreef op 05 december 2016 @ 17:24:

[...]



Even loepen.Als je loept, verwacht ik wel dat je het goed/zelf doet...
quote:iemand_anders schreef op 05 december 2016 @ 17:24:

[...]



Joh, daar gaat het toch helemaal niet om.

Waar het wel om gaat is dat jullie omgang nog zó pril is, dat er nog geen enkele bodem/bestendigheid is om nu al kennis te maken met zijn kinderen. Leer éérst sámen een relatie op te bouwen en dan komen de kinderen aan de orde.

Niet andersom. Dat jij dat niet snapt zegt al veel over jouw instelling/inlevingsvermogen...



Vond mijn vader ook allemaal doodnormaal. Heb een kleine stoet met potentiële 'stiefs' voorbij zien schuiven die even zo snel weer verdwenen waren. Zit je dan als kind die dan alle mentale klappen weer mag opvangen omdat de 'relatie' ineens weer over bleek te zijn. Geweldig! Echt top voor een kind.

TO, ik vond je een paar dagen geleden al hyper overkomen, da's niet erg, maar hou het bij je nieuwe vriend en jezelf en laat de kinderen nog even. Het is hier al diverse keren gezegd, maar geef het alsjeblieft even de tijd voordat je die kinderen ergens halsoverkop instort terwijl je nog geen idee hebt hoe en óf zich dit wel gaat ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ja herkenbaar, maar dan voor een vrouw :P

Maar toch is dit ook verliefdheid en gaat dit gevoel van "ja" soms ook weer weg ook al zie je dat nu niet.

Al te vaak vrouwen ontmoet die hetzelfde als jou zeggen, maar later blijkt het toch niet meer zo te zijn.



Maar ik herken je gevoel hierin. Zelf heb ik ook altijd mijn twijfels in de zin van dat ik niet met die persoon oud wil worden. 1 of 2 keer mee gemaakt dat ik dacht van JA! Dit is haar, was dan ook wederzijds werd er gezegd.



Geniet er van! ;)
Alle reacties Link kopieren
aan het typen......
quote:iemand_anders schreef op 05 december 2016 @ 14:34:

[...]



Als ik op jouw topics al lees hoe de roze bril jouw wereld en waarneming verkleurt, dan denk ik niet dat je een heldere blik hebt om dit waar te nemen. Laat staan er naar handelen.





Nou dit dus. Eerst vertellen over je fijne wip in het topic van een vrouw met psychische issues die haar huis dreigt te verliezen, daarna post je een kinderliedje op het topic van iemand die een juridisch probleem heeft met haar werkgever, want daar wordt ze vast weer blij van.



Je weet het leuk te brengen met je bijna hysterische taalgebruik, maar je bent in de basis gewoon door en door op jezelf gericht. Helemaal prima, maar val daar andere mensen (zoals op dit topic) en vooral geen kleine kinderen mee lastig.
Alle reacties Link kopieren
Waar zit TO haar verstand? Oja in haar slipje!



Ik ik ik ik dat is het enige wat ik hoor van TO. Ze is niet eens geïnteresseerd in zijn kinderen maar wil zo dicht mogelijk bij die gast zijn omdat ZIJ zo verliefd is.



Mocht je, je verstand terug kunnen vinden in dat doorweekte slipje van je probeer je dan eens te verplaatsten in die kinderen.



Wat een egoïsme! Bah!
quote:shisha schreef op 05 december 2016 @ 17:46:

[...]



Als je loept, verwacht ik wel dat je het goed/zelf doet... Heb ik gedaan en ik kwam niet alleen bij dit topic uit.
Ik wil niet gemeen klinken maar als ik jou berichten lees (alleen op dit topic want heb niet geloept) vind ik je manisch klinken.

Ik mag geen diagnose geven! Dat weet ik. Ik zeg ook niet dat het zo MOET zijn maar wel dat IK het zo vind klinken.



En ik vind dat je te hard van stapel loopt.

Die kinderen... dat is echt te vroeg.

Je kunt niet na een weekje bij die kinderen aan komen.



Jij gaat zo hard heen en weer in je emoties dat ik denk dat je meer dan genoeg hebt aan jezelf.

Heb dan ook het idee dat zo hoog als je nu vliegt.. Zo hard ga je straks ook vallen.



Ik gun je natuurlijk de ware die van je houd en ik geloof ook dat deze bestaat en misschien is het zelfs deze man. Maar niet nu. En al is dat zo dan nog gaat het te snel en ben jij te hyper hier in. Je stuitert aan alle kanten.



Ik wil er wel even bij zeggen dat ik misschien hard klink zo. Maar ik bedoel het niet gemeen. Ik oordeel namelijk niet over jou als persoon en ook niet over wat je doet. Ik vind gewoon voor jou zelf en die kinderen dat het misschien wat te snel gaat.

En ik gun je sowieso het geluk. Met deze man of een andere of alleen.
Jij bent niet oprecht 39 toch sisha? Ik ben al die tijd in de veronderstelling dat ik het tegen een grietje van 20/21 heb......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven