Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 03 december 2016 @ 13:59:

Deze post, elk jaar opnieuw:

Ach, het zal wel goedbedoeld zijn, maar ik vraag me toch altijd af: is het niet nuttiger om er gewoon voor te zorgen dat bepaalde mensen een uitnodiging hebben in plaats van dit te posten en je daardoor een mens te voelen dat deugt? Ja kom op zeg je laat jouw gezellige kerst toch niet vergallen door zo een treurwilg uit te nodigen als je dat je zo een goed mens bent de kerstgedachte ook kunt uitdragen door iets op facebook te delen. Wie gaat er nou echt moeite doen??
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren




"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:MwTheelepel schreef op 03 december 2016 @ 15:55:

[...]





Ja kom op zeg je laat jouw gezellige kerst toch niet vergallen door zo een treurwilg uit te nodigen als je dat je zo een goed mens bent de kerstgedachte ook kunt uitdragen door iets op facebook te delen. Wie gaat er nou echt moeite doen?? Niemand is mijn ervaring heb 1 jaar gehad dat ik nergens welkom was ondanks al die schijnheilige berichten. Dus sindsdien doe ik het lekker anders Maar mocht ik onder mijn vrienden een eenzame ziel tegen komen is die altijd welkom alleen post ik niet z`n braak bericht daar over.
Ik ga het op geven hoeveel sukkels er nu in dat piramide spel trappen is niet meer te tellen alleen al deze ochtend 3 van mijn vrienden die er aan mee gaan doen.

De link aan ze geven werk ook niet. Snap gewoon niet dat mensen daar in trappen
Ik heb dan allemaal zeer verstandige vrienden want ik heb hem nog niet gezien. Zelfs de mensen van wie ik het verwachtte delen hem niet.
Ik kom hem juist tegen van mensen van wie ik had verwacht dat ze wel beter zouden weten ik ben daar echt verbaasd over. Kom hem ook veel tegen in besloten groepen en snap niet dat het beheer van z`n groep zo iets gewoon laat staan ondanks dat inmiddels wel bekend is dat het een piramide spel is.

Juist de mensen van wie ik het verwacht ben ik nog niet tegen gekomen hoop dat ze de link op mijn time line lezen over het spel en er niet in gaan trappen.
Alle reacties Link kopieren
Hier is er maar 1 die ermee begon, en zelfs een antwoord van iemand anders: Nee ik doe niet mee want ik heb al 3 uitnodigingen, zet mensen niet aan het denken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik snap er echt niks van dat mensen zo goed glovig zijn dat ze denken met 1 ding te versturen ze er bergen voor terug krijgen.



1 voordeel je leert wel je facebook vrienden op een andere manier kennen weet gelijk wie er zo goed glovig zijn en er in trappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 04 december 2016 @ 16:35:

Ik snap er echt niks van dat mensen zo goed glovig zijn dat ze denken met 1 ding te versturen ze er bergen voor terug krijgen.



1 voordeel je leert wel je facebook vrienden op een andere manier kennen weet gelijk wie er zo goed glovig zijn en er in trappen.Ik snap vooral niet dat mensen dat na 30 jaar nog niet weten. Dit soort ongein bestond allang voor er internet was.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren




Deze werd gedeeld door een bekende die ik blijkbaar ten onrechte iets hoger had zitten..







Ondanks dat er duidelijk staat "alle bijstandsmoeders" moeten mensen die in de bijstand zitten het zich niet aantrekken want als ze geen suikeroom zoeken dan gaat het toch niet over hen? Mensen begrijpen niet wat "alle" betekend blijkbaar.







Blijkbaar is ze begonnen nu van alles en iedereen te beledigen. Ik snap niet dat er nog zoveel reacties op komen. Volgens mij heb je een rare kronkel als je denkt dat dit ok is. Dat snap ik nooit. Dat een iemand zo gek is om zulke dingen te bedenken en op internet te gooien ok dat kan, er lopen gekken rond. Maar dat er zich zoveel mensen bij aansluiten en het goedkeuren maakt me eigenlijk wel treurig.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Om het gezellig te houden een filmpje van een chimpansee die Ipad magic ziet.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 03 december 2016 @ 13:59:

Deze post, elk jaar opnieuw:

Ach, het zal wel goedbedoeld zijn, maar ik vraag me toch altijd af: is het niet nuttiger om er gewoon voor te zorgen dat bepaalde mensen een uitnodiging hebben in plaats van dit te posten en je daardoor een mens te voelen dat deugt?



Enkele gedachten voor deze tijd van feestdagen in december. Het is belangrijk om je te realiseren dat niet iedereen uitkijkt naar de feestdagen. Sommige mensen worden niet omringd door prachtige grote gezinnen. Sommigen van ons hebben verdriet en problemen tijdens deze periode en ervaren grote droefheid als zij denken aan de geliefden die nu niet bij hen kunnen zijn. Voor velen is het hun eerste feestdagen zonder een bepaalde geliefde en vele anderen verloren dierbaren tijdens deze periode. En veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overmand door eenzaamheid. We hebben nu allemaal zorgzame, liefdevolle gedachten nodig. Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd om de gezondheid, met problemen met werk of andere zorgen, om hen zo te laten weten dat iemand daar om geeft.

Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun. Xxx



Ik heb 'm ook al weer voorbij zien komen. Zie nu pas de laatste zinnen, zit ook met gezinsproblemen, dus misschien wordt ie wel voor mij gedeeld

Maar ik heb steeds de neiging eronder te zetten "des te meer reden te genieten van wat je hebt".. weet niet of dat goed valt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 04 december 2016 @ 16:01:

Ik heb dan allemaal zeer verstandige vrienden want ik heb hem nog niet gezien. Zelfs de mensen van wie ik het verwachtte delen hem niet.

Ik had hem ook heel lang niet, maar inmiddels zie ik hem voorbij komen. Onder andere doordat een vriendin van mij dit plaatje als commentaar heeft geplakt met de opmerking "Dat is een klassieke piramide." En daar heeft ze een hoop likes op gekregen. Misschien helpt dit wel om het te laten doordringen.



"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Bedankt voor het plaatje DG2015 ga hem gebruiken eens kijken of dit meer duidelijk is.
Gezellig hij is er weer



Tja je had maar niet moeten reageren op mijn status of deze moeten liken. Hahaha! Nu moet jij één van de volgende keuzes als jou status posten. Dit is het 2016 Breast Cancer Awareness game. Wees geen slechte verliezer. Kies gewoon een van de volgend statussen:

1. Ik vond net een eekhoorn in mijn auto!

2. Ik gebruikte net mijn kinderen als excuus om onderuit een snelheidsboete te geraken.

3. Hoe kan je van voetschimmel afgeraken?

4. Al mijn BH's zijn weg!

5. Ik denk dat ik net online ben ingegaan op een huwelijksaanzoek?!

6. Ik heb beslist geen ondergoed meer te dragen.

7. Net bevestigd: ik word (opnieuw) mama/papa!

8. Ik mag auditie gaan doen bij The Voice!

9. Ik mag meedoen in de nieuwe reeks van Master Chef.

10. Ik ga een aapje als huisdier nemen!

11. Ik deed het net in mijn broek!

12. Ik ben serieus kont implanten aan het overwegen!

13. Ik won net €500 met een krasbiljet!

14. Komende kerstperiode verhuizen wij definitief naar ... tijdens!

15. Mayonnaise op een boterham met pindakaas is zoooooo lekker!

16. Ik ga meedoen met Komen Eten! Whoop whoop.

Post geen uitleg. Sorry, ik ben er ook ingetuind. Ik kijk al uit naar jouw post. Don't let the secret out! En denk eraan: 't is voor de 2016 Breast Cancer Awareness." Go Pink!!
Alle reacties Link kopieren
2016 Breast Cancer Awareness game!!??
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Eentje van een Amerikaanse kennis...lief mens hoor en zo religieus als kan zijn. De begeleidende tekst is niet van haar, maar van de plaatjesmaker.:







Sometimes I struggle trusting God with my kids.

When my middle daughter chose her college, I wanted to give her a list a mile long on why she absolutely should not go to that school.

But God. He had a plan I never could have imagined.

He had a woman at the school praying for her. He had friends waiting to love her. He had small group leaders waiting to show her how to have a real relationship with Jesus. And He had a young man waiting to fall in love with her and make her a preacher’s wife.

He also had a powerful lesson for me. Planning out my children’s lives isn’t my job. My best job as a mom is to be obedient to God. God’s job is everything else.

Because God is good. And only God is good at being God.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Gisteren plaatje op mijn fb, geef dit kaarsje door want morgen is het wereldkankerdag. Heb gereageerd dat de tijd wel heel snel gaat, want is het morgen echt al weer 4 februari? (officiële datum) Kreeg ik als antwoord dat dat eigenlijk niet uitmaakte dat tegenwoordig iedere dag wereldkankerdag was/ zou moeten zijn. Heb maar heel verstandig mijn mond verder gehouden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:PimPom schreef op 06 december 2016 @ 16:12:

Eentje van een Amerikaanse kennis...lief mens hoor en zo religieus als kan zijn. De begeleidende tekst is niet van haar, maar van de plaatjesmaker.:



[afbeelding]



Sometimes I struggle trusting God with my kids.

When my middle daughter chose her college, I wanted to give her a list a mile long on why she absolutely should not go to that school.

But God. He had a plan I never could have imagined.

He had a woman at the school praying for her. He had friends waiting to love her. He had small group leaders waiting to show her how to have a real relationship with Jesus. And He had a young man waiting to fall in love with her and make her a preacher’s wife.

He also had a powerful lesson for me. Planning out my children’s lives isn’t my job. My best job as a mom is to be obedient to God. God’s job is everything else.

Because God is good. And only God is good at being God. Ik ben het wel erg eens dat je je kinderen los moet laten en vertrouwen dat ze hun weg vinden. God heeft daar voor mij dan weer niks mee te maken.
Iemand zijn jaaroverzicht op facebook al bekeken en gedeeld
Alle reacties Link kopieren
Wel bekeken, niet gedeeld.....al hebben een paar vrienden dat wel gedaan.



Je kunt gelijk zien wie deze 'feature' nog niet heeft, zij reageren namelijk met: mooi gedaan Pietje!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 03 december 2016 @ 13:59:

Deze post, elk jaar opnieuw:

Ach, het zal wel goedbedoeld zijn, maar ik vraag me toch altijd af: is het niet nuttiger om er gewoon voor te zorgen dat bepaalde mensen een uitnodiging hebben in plaats van dit te posten en je daardoor een mens te voelen dat deugt?



Enkele gedachten voor deze tijd van feestdagen in december. Het is belangrijk om je te realiseren dat niet iedereen uitkijkt naar de feestdagen. Sommige mensen worden niet omringd door prachtige grote gezinnen. Sommigen van ons hebben verdriet en problemen tijdens deze periode en ervaren grote droefheid als zij denken aan de geliefden die nu niet bij hen kunnen zijn. Voor velen is het hun eerste feestdagen zonder een bepaalde geliefde en vele anderen verloren dierbaren tijdens deze periode. En veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overmand door eenzaamheid. We hebben nu allemaal zorgzame, liefdevolle gedachten nodig. Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd om de gezondheid, met problemen met werk of andere zorgen, om hen zo te laten weten dat iemand daar om geeft.

Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun. XxxBehalve dat ik een hekel heb aan delen, kopiëren plakken enzo vraag ik me toch ernstig af WIE hier iets aan heeft? Die eenzame ziel die alleen zit mer kerst? Zie je het voor je? Oh wat voel ik me rot. Het is Kerst en iedereen zit met elkaar te vreten en ik zit alleen. Ik ga even op Facebook. Nee toch kijk nu toch eens. Wat een lieve fijne tekst. En wat hebben veel mensen het gedeeld en gekopiëerd en geplakt. Wat knap ik hier van op zeg. Mijn Kerst is weer goed. Ik leg mijn touw, scheermessen en slaappillen nu weg. Het leven is mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:ellenpellen schreef op 17 november 2016 @ 14:47:

Heb een kennis op Facebook die bij een verjaardag niet alleen de jarige feliciteert maar ook alle broers en zussen



Oh zo is de familie van mijn vriend ook, en helaas heb ik ze allemaal op facebook als ik weer een melding krijg dat er iemand jarig is daar zit ik eerst te godveren, en daarna ga ik maar netjes felicitaties uitdelen. Eerst deed ik dat nooit, maar omdat ze mij ook allemaal feliciteren met mijn vriend vind ik het lullig om het niet terug te doen..



Ik doe dat teouwens wel enkel als ze er zelf wat opzetten. Maar schijnbaar zijn verjaardagen daar wereldwonderen en zet de hele familie een persoonlijke felicitatie-status voor desbetreffende persoon op eigen facebookpagina.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik discussieer bijna nooit op fb omdat ik vind dat er vooral dom volk rondloopt en ik hou er ook niet van dat iedereen je naam ziet.

Anyway, toch vandaag de fout begaan iemand op een vergissing te wijzen (het is niet eens een discussie dus). En hup, meteen een giftige reactie terug. Stom volk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven