Samsung Galaxy S4 Mini gaat niet meer aan

07-12-2016 07:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn Samsung gaat niet meer aan. Als ik hem via een usb oplader aan mijn telefoon aansluit hoor ik nog wel een geluidje op mijn computer alsof die een apparaat herkent maar bij 'deze PC' krijg ik verder geen icoontje te zien. Ik wil heel graag foto's redden die ik met mijn telefoon heb genomen.



Wat kan ik doen?
Accu eruit. Even wachten, dan weer erin?
Alle reacties Link kopieren
Niet toevallig opgeslagen op photos Google. Dqn hoef je alleen maar in te loggen op je Google account op laptop via

Photos.google.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor over Samsung-telefoons niks anders dan dat ze kapot gaan. Het merk is de hoge bedragen die ervoor gevraagd worden absoluut niet waard.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Ik had dit laatst ook met de mijne :( Telefoonwinkel zei dat het waarschijnlijk een dood moederbord is, niks aan te doen. Gelukkig had ik mijn foto's grotendeels op een SD-kaartje staan.
Altijd Samsungs gehad. Power user (rooten, modden). Nooit problemen. Als de pc iets herkent dan is ie m.i. niet dood en lijkt het mij dat er ook een icoontje zichtbaar moet zijn. Missch gewoon van een drive ipv telefoon.

Hoe dan ook, wel handig als je ook reageert TO...
Alle reacties Link kopieren
quote:Magister schreef op 07 december 2016 @ 09:27:

Altijd Samsungs gehad. Power user (rooten, modden). Nooit problemen. Als de pc iets herkent dan is ie m.i. niet dood en lijkt het mij dat er ook een icoontje zichtbaar moet zijn. Missch gewoon van een drive ipv telefoon.

Hoe dan ook, wel handig als je ook reageert TO...Dan heb je veel geluk gehad.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
quote:Zorroo schreef op 07 december 2016 @ 09:42:

[...]





Dan heb je veel geluk gehad.Nope, ik weet waar ik mee te maken heb, hoe ermee te werken, en hoe het naar mijn hand te zetten.. Geen blinde volgeling dus. Gerichte keus...
Alle reacties Link kopieren
"Nope, ik weet waar ik mee te maken heb, hoe ermee te werken, en hoe het naar mijn hand te zetten.. Geen blinde volgeling dus. Gerichte keus..."



Onzin. Productiefouten als 'insane chips', slechte accu's en eeeeh, wat was er ook alweer aan de hand met die Samsung Note 7 (kuch) komen echt niet door verkeerd gebruik. Ik ben geen fan van Apple, maar iPhones gaan in elk geval langer dan twee jaar mee.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit 2x gehad met mijn S4 mini. De eerste keer na ongeveer 2 jaar. Ik heb het toen nog binnen de garantie laten repareren, en ze hebben toen het moederbord vervangen. De tweede keer was een paar maanden geleden, ook ongeveer 2 jaar na het eerste voorval. Ik heb hem nu vervangen



Ik kon overigens ook mijn foto's niet meer redden. Als ik hem in de pc plugde, gaf hij idd ook een geluidje, maar ik kreeg een of andere foutmelding.
quote:Zorroo schreef op 07 december 2016 @ 09:58:

"Nope, ik weet waar ik mee te maken heb, hoe ermee te werken, en hoe het naar mijn hand te zetten.. Geen blinde volgeling dus. Gerichte keus..."



Onzin. Productiefouten als 'insane chips', slechte accu's en eeeeh, wat was er ook alweer aan de hand met die Samsung Note 7 (kuch) komen echt niet door verkeerd gebruik. Ik ben geen fan van Apple, maar iPhones gaan in elk geval langer dan twee jaar mee.Onzin? Wat een belachelijke opmerking! Misschien iets minder insane chips eten? Anyway dit topic betreft niet jou maar een TO, die volgens mij zelf ook niet meer opstart...
Alle reacties Link kopieren
quote:Magister schreef op 07 december 2016 @ 17:55:

[...]



Onzin? Wat een belachelijke opmerking! Misschien iets minder insane chips eten? Anyway dit topic betreft niet jou maar een TO, die volgens mij zelf ook niet meer opstart...Je weet niet wat een insane chip is blijkbaar?
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Staan je foto's niet gewoon op je geheugenkaartje ?

Als de mijne vol is stop ik er een nieuwe in en de oude bewaar ik.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
je waarschijnlijk staan veel foto's inderdaad op mijn geheugenkaartje... toch jammer van die anderen..



de telefoon is ook al minstens 2.5 jaar oud....



iemand nog tips voor een nieuwe rond de 250 euro? Ik wil dit keer ook een degelijke camera
Alle reacties Link kopieren
Huawei P8 Lite (stuk goedkoper dan 250 euro)

Of de nieuwe P9 Lite (ietsje duurder dan 250)
Alle reacties Link kopieren
quote:Zorroo schreef op 07 december 2016 @ 08:52:

Ik hoor over Samsung-telefoons niks anders dan dat ze kapot gaan. Het merk is de hoge bedragen die ervoor gevraagd worden absoluut niet waard.Wat een onzin! ik heb de samsung A3(2016) Had een maand geleden een update gehad naar android 6.0 marshmallow, en krijg volgend jaar een update naar android 7.0 nougat, dat is bevestigd bij samsung.Mijn toestel is nu te koop voor 217euro, wat voor zo'n mooi en snel toestelletje niet duur is.Ik heb hem bij mijn abonnement gehad, en hij hoeft dus maar 2 jaar mee te gaan.Er zijn wel veel mensen die absoluut niet met een telefoon om kunnen gaan, en die kunnen beter een Iphone nemen.Je hebt natuurlijk wel cleanmaster nodig op je telefoon en cm security, anders loopt je telefoon vol, en loopt hij op een gegeven moment vast. Eenmaal een samsung altijd een samsung!
Alle reacties Link kopieren
quote:koekiedoekie schreef op 09 december 2016 @ 13:32:

[...]





Wat een onzin! ik heb de samsung A3(2016) Had een maand geleden een update gehad naar android 6.0 marshmallow, en krijg volgend jaar een update naar android 7.0 nougat, dat is bevestigd bij samsung.Mijn toestel is nu te koop voor 217euro, wat voor zo'n mooi en snel toestelletje niet duur is.Ik heb hem bij mijn abonnement gehad, en hij hoeft dus maar 2 jaar mee te gaan.Er zijn wel veel mensen die absoluut niet met een telefoon om kunnen gaan, en die kunnen beter een Iphone nemen.Je hebt natuurlijk wel cleanmaster nodig op je telefoon en cm security, anders loopt je telefoon vol, en loopt hij op een gegeven moment vast. Eenmaal een samsung altijd een samsung! Absoluut geen onzin. Ik heb inmiddels te veel om me heen gezien dat het mis gaat met Samsungs. Ook met de topmodellen. Het zal ook heus wel eens goed gaan. Maar als het mis gaat komt dat zeker niet alleen maar 'omdat men er niet mee om kan gaan'. Samsung lijkt niet geïnteresseerd in de duurzaamheid van hun producten. Liever koop je wat hen betreft na twee jaar weer een nieuwe lekker dure.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Snoezepubers prepaid Samsung Young 2 (introductieprijs 100 euro) is ruim twee jaar oud en mankeert nog niets, zelfs geen krasje op het scherm. Dit toestel vond ik mooi genoeg voor een brugpieper.



Mijn S4 mini is net zo oud en heeft ook nog geen krasje. Wel een nieuwe accu, maar dat is normaal, die gaan 1000 opladingen mee, dan is ruim twee jaar keurig.



Hij deed het nog wel, maar de indicator was onbetrouwbaar. Met de nieuwe accu (voor 20 euro) heb ik geen last meer van uitval. Een nieuwe telefoon zou me 330 euro gaan kosten, vanwege de specs die ik wil, dan is die accu toch een goedkopere oplossing.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 12 december 2016 @ 19:22:

Snoezepubers prepaid Samsung Young 2 (introductieprijs 100 euro) is ruim twee jaar oud en mankeert nog niets, zelfs geen krasje op het scherm. Dit toestel vond ik mooi genoeg voor een brugpieper.



Mijn S4 mini is net zo oud en heeft ook nog geen krasje. Wel een nieuwe accu, maar dat is normaal, die gaan 1000 opladingen mee, dan is ruim twee jaar keurig.



Hij deed het nog wel, maar de indicator was onbetrouwbaar. Met de nieuwe accu (voor 20 euro) heb ik geen last meer van uitval. Een nieuwe telefoon zou me 330 euro gaan kosten, vanwege de specs die ik wil, dan is die accu toch een goedkopere oplossing.Hoe wist jij dat het aan de accu lag? Voor 20 euro zou ik wel lekker snel klaar zijn namelijk.
Alle reacties Link kopieren
De telefoon knalde drie dagen achter elkaar van 72% naar 0%, toen was ik er klaar mee. Op internet naar de prijzen gezocht en de volgende dag bij een telefoonturk binnen gelopen. De prijs bleek daar hetzelfde.

Loopt weer als een zonnetje.



Een officiële accu kost 20 euro, een neppe 12 euro.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk wil de telefoonwinkelmedewerker wel even een batterij er in doen, om te zien of het daaraan ligt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven