Welke zorgverzekering?

07-12-2016 20:39 5 berichten
Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Ik zit eigenlijk al mijn hele leven bij het Zilveren Kruis. Door een fout van hun kant die ze weigerden te erkennen is er een hele tijd de zorgpremie direct van mijn salaris gehaald. Inmiddels is dit niet meer zo. Wel betaal ik mijn eigen risico maandelijks af.



Ik heb dus het afgelopen jaar bepaalde zorg die ik nodig heb zoals fysiotherapie, niet kunnen ondergaan. Ik loop al tijden met ischias achtige klachten maar kan er dus niks mee verder omdat ik weet dat het niet vergoed ging worden.



Nu wil ik dus graag een verzekering met aanvulling voor onder andere fysiotherapie. Omdat ik inmiddels vreselijk ben afgeknapt op het Zilveren Kruis wil ik dus graag naar een andere maatschappij.



Maar, wat is nou een echt goede, niet duur en toch een goede dekking?



Ik hoop dat jullie tips hebben. Ik wil het graag goed geregeld hebben en geen akelige verrassingen achteraf.



Alvast bedankt!
Er is een algemeen zorgverzekering topic. Stel daar je vraag even.
Door de topics ook niet
Heb je al een fysiotherapeut op het oog? Informeer daar eens naar de ervaringen met zorgverzekeraars.

Uiteraard moet je daar alleen je keuze niet vanaf laten hangen, maar als fysiotherapie zo'n belangrijke component is voor jou op dit moment dan kan het handig zijn om de mening van die behandelaar mee te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Dit topic is gesloten. Zie het Algemeen 'zorgverzekering' topic



Met vriendelijke groet,

Moderator viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven