Welke kleur keuken?

06-12-2016 19:00 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben me aan het oriënteren op een nieuwe keuken, maar ik kan niet goed kiezen welke kleur. Ik heb een antracietkleurig blad van Belgisch hardsteen uitgezocht en thuis ligt er een eikenhouten vloer in de keuken. Ik zit te denken aan two-tone: bovenkastjes wit, onder antraciet. Maar ik ben bang dat dat was massief wordt en helemaal wit vind ik zo saai. Overigens heb ik nu een appeltjesgroene en ik wil niet weer zo'n knalkleur.



Wat vinden jullie mooi? Als ik geen houten vloer had gehad, had ik voor hout gekozen maar dat is nu geen optie vind ik.
Ijsblauw misschien? Ik zou in elk geval geen wit doen, niet mee eens dat je daar minder snel op bent uitgekeken.



Alle reacties Link kopieren
Eens NYC ik ben ook heel snel uitgekeken op wit.

Maar goed dat is mijn persoonlijke smaak.

Ik ben gek op groen en mijn groene keuken heb ik nu een jaar of 6.

Ben er nog steeds hartstikke blij mee en zou weer deze kleur kiezen.



En stel dat ik er een keer op uitgekeken raak wat ik voorlopig niet zie gebeuren dan laat ik de frontjes over spuiten.



Maar dan heb ik in ieder geval heel veel jaren plezier gehad van mijn 1e keuze en niet van de meest veilige keuze omdat ik bang ben dat ik erop uitgekeken raak.
quote:Maar dan heb ik in ieder geval heel veel jaren plezier gehad van mijn 1e keuze en niet van de meest veilige keuze omdat ik bang ben dat ik erop uitgekeken raak.Dat is wat kort door de bocht. Mensen kiezen natuurlijk niet alleen maar voor wit omdat je het minder snel zat bent, maar het is wel een mooie bijkomstigheid. Wit is net zo goed mijn 1e keuze . Ik vind niet-witte keukens bijna nooit mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaryCrawley schreef op 07 december 2016 @ 23:47:

[...]



Dat is wat kort door de bocht. Mensen kiezen natuurlijk niet alleen maar voor wit omdat je het minder snel zat bent, maar het is wel een mooie bijkomstigheid. Wit is net zo goed mijn 1e keuze . Ik vind niet-witte keukens bijna nooit mooi.



Nee ik had het over in mijn geval.

Als je wit mooi vind is het ook prima toch!
Alle reacties Link kopieren
Wit hoeft niet saai te zijn, je hebt heel veel verschillende kleuren wit, je kunt Wit met een structuur doen, of frontjes met kaders, groeven of iets anders. En wat al eerder gezegd is, met een muurtje schilderen is kun je ook al veel doen en kun je makkelijk weer veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een ijsblauwe keuken, met een zwart granieten blad en een houten vloer. Prachtige combi vinden wij!
Alle reacties Link kopieren
De eerste keuken van de 2 voorbeelden, en dan het ijsblauwe gedeelte. Zie je meteen hoe de combi met hout is. :-)

https://www.mandemakers.nl/keukenopstellingen/l-keuken/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven