Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.



Schrijf gezellig mee!



NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!



Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Wat naar Lola...

Hoe kan je dat dan weten als je dat hebt?



Hé Sunny-side-up, wij mogen op dezelfde dag een echootje gaan maken van onze kleine boon

Spannend voor allemaal zeker hier :-)

We hebben bijna allemaal nog een eerste beeldje net voor het nieuwe jaar.
quote:lola88 schreef op 07 december 2016 @ 10:42:

Sorry dat ik over heel ander onderwerp heb maar moet het even van mij afschrijven.

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik zwangerschap diabetes gehad...nu houd ik dat in de gaten en ze zijn nu al niet goed :(



Vanmiddag naar zh voor mijn eerste echo en mijn vriend kan er niet bij aanwezig zijn :(

Morgen een test met suiker drankje en vrijdag al naar de gynaecoloog.

Afspraak en echo bij verloskundige blijft wel gewoon staan gelukkig.

En nu verlies ik ook wat bruin bloed...had ik vrijdag tot en met zondag ook al... kunnen ze gelijk maar kijken.





Succes! Ik hoop dat alles goed is gegaan bij de echo.

Dat suikerdrankje heb ik bij mijn eerste ook moeten drinken. Wat is dat vies!
Ik heb trouwens op 27 december de eerste afspraak bij de vk. Dan ben ik bijna 9 week. Ik mocht ook eerder ivm vorige mk, maar zit kwam man en mij beter uit.



Wij hebben het trouwens al aan onze ouders verteld afgelopen zondag met sinterklaas. Dit hebben we gedaan met een gedicht. Ieder een couplet en dan aan het eind de clou. Vooral tijdens het maken veel voorpret gehad met man.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Lola! Zwangerschapsdiabetes, he jakkes..dan zit je toch aan een heel straks dieet? Ik hoop echt dat alles goed was op de echo.
Ik heb net bezoek gehad van moeders voor moeders en ben begonnen! Een lekker dikke streep op de tester van mvm en een leuke inwkkeldoek en tijdschrift gekregen. Het eerste ding dat we in huis hebben voor ons kindje! Voelt weer iets echter
Alle reacties Link kopieren
nou het is een en al drama bij mij :(

Mijn suiker laten ze even voor wat het is...

Op de echo is niets te zien! HCG 305 dat duidt op een zwangerschap... maar niet in de baarmoeder... op rechter eierstok hebben ze wel iets gezien van 3 bij 2 cm. Grote kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vrijdag terug voor bloedprikken, echo en moet nuchter zijn voor eventuele operatie. En volgende week maandag ook waarschijnlijk weer herhalen als het vrijdag nog niet duidelijk is
Alle reacties Link kopieren
Wat erg Lola! Heel veel sterkte!



Vandaag artikel over extra vit D slikken geeft verminderder kans op autisme, nemen we dit allemaal ook? Bij mij zit het in de multivitamienen...
Jeetje lola! Sterkte



Hier de vitamine D ook in dr vitamine, ik slik de mama compleet van davitamon met omega 3.
Alle reacties Link kopieren
Pfff Lola, sterkte ermee...



Ik slik gravitamon, daar zit het ook in
Oh shit Lola! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Lola, heel veel sterkte



Ik heb foliumzuur in combi met vit. D en daarnaast slik ik nog tarwekiemolie. Ik geloof daar heilig in! Toen ik daar 2 jaar geleden aan begon na al die mks was ik heel snel en blijvend zwanger. En nu weer, ik slik het nu een kleine 2 mnd en weer zwanger en daarvoor steeds niet. Wij hadden begin dit jaar toen ons zoontje 6mnd was zo van we zien wel wat er gebeurt het mag nu komen maar over een jaar is ook prima. Ik wilde niet meer zo lang wachten met zoveel tegenslagen. Toch duurde het dus wel bijna heel 2016, maar ik zeg er wel bij dat ik tot mei borstvoeding heb gegeven en ook niet ongesteld werd, daarna even een break ivm ernstige rugklachten. Deze x heb ik er een esiprongtest bij gepakt omdat ik het nu wel leuk zou vinden. Weer een zomer kindje, 2 jaar verschil en hoppa raak Maar het blijft spannend, nog 9 dgn tot de echo....
Ach lola wat naar. Heel veel sterkte.
Ohnee Lola, wat naar! Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Lieve lola



Wat vreselijk voor je.. Heep veel sterkte gewenst.



Ik slik de multi zwanger van de etos. Bevalt prima. 2x per dag nemen.

De angst dat het mis kan gaan wordt steeds groter. Wat gaat er toch veel mis. Nog een weekje en dan de echo en dus meer duidelijkheid
Alle reacties Link kopieren
Knuffel v lola, wat vreselijk onzeker
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lola, heel veel sterkte in deze komende periode. Als je je verhaal kwijt wilt -> we hebben een heel lief en leuk forum met de meiden die een miskraam hebben gehad, je bent er meer dan welkom om mee te praten mocht je je hart willen luchten over wat dan ook en even niet tussen de vrolijke hormonen willen zitten.

Voor nu wel hoop houden <3



Meiden, na vanmorgen weer spugend boven een stations-afvalbak ben ik nu toch wel echt opzoek naar tips tegen de misselijkheid. Iemand?

De kop gemberthee werkt op zich wel goed maar kan moeilijk daarmee gaan sjouwen in de trein (of dan toch maar wel?)
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Na een paar dagen vol ongeloof, blijdschap en paniek, leek het me heel fijn om toch hier mee te gaan schrijven.

Afgelopen zondag had ik een postieve test en ik vind het vooral nog maar gek



Ik had mijn spiraal laten verwijderen maar we zijn niet bewust bezig begonnen met proberen, meer 'we zien wel hoe het loopt'. Dat bleek dus nogal snel te gaan; eerste keer raak. En nu heb ik de neiging er met iedereen over te praten, maar dat is toch niet zon goed idee. Vandaar dat hier mee schrijven me fijn lijkt.



Ik voel vanalles maar voel me wel goed, gelukkig niet misselijk of heel erg moe. Ik heb wel de neiging om elke dag een nieuwe test te doen om te kijken 'of het nog steeds zo is', maar dat las ik hier al meer terug.

Nou ja, fijn om te kunnen praten hier dus!



Mocht ik nog in de tabel passen:

Leeftijd: 29, partner: 29

NOD: 2 december

eerste kindje
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb op 2 januari een intake bij de verloskundige en dan maken we een afspraak voor de termijnecho. Geen vroege echo dus. Hebben jullie daar wel bewust voor gekozen? Ik heb de optie niet aangeboden gekregen dus twijfel nu of ik dat zou moeten willen....
Alle reacties Link kopieren
Welkom bellashopie gefeliciteerd met je zwangerschap!



Er zijn veel meiden overgekomen van het miskraam forum, ik denk dat dat veel te maken heeft met de vroege echo's. We hadden een hele vruchtbare maand daar ;)



Hey meiden, waar ik toch wel een beetje mee zit is dat je online veel geconfronteerd wordt met al het slechte nieuws rondom het zwanger zijn, de onzekerheden, miskramen de negatieve dingen enz. Ik merk toch dat ik daar persoonlijk wel last van heb. Je leest vaker de slechte dingen dan de goede (wat ook wel logisch is). Ik wil zo graag deze zwangerschap positief erin staan, en daar gaat ook vaak wel goed.. Maar toch mis ik soms de humor en blijschap. Ik wil me toch graag gaan inzetten op de positieve dingen! Daar worden we allemaal denk ik een stuk gelukkiger van en onze mini beebjes ook

Iemand met me mee?! (of kom ik nu met echt iets heel raars? Ik ben ook gewoon een chaoot.)
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor pistache, me 2! Wij weten inmiddels dat het ook anders kan gaan dan je wilt. Ben ook helemaal v positiviteit en probeer mij MK ook op achtergrond te houden
Wat naar Lola!! Heel veel sterkte.



Ik weet niet meer wie de tip gaf van de MagnesiumSpray maar THANKS! Super blij mee. Vannacht voor het eerst in ruim een week weer redelijk lekker/diep geslapen. Veel minder dromen/nadenken/angsten over dat het mis kan gaan. Weet niet of het toevallig was maar ik blijf het zeker gebruiken ;)
Alle reacties Link kopieren
Dat was ik Anoniempje87, wat fijn dat je goed hebt geslapen! Ik heb er tot nu toe geen last van gehad, 1e zwangerschap wel! Maar ja met een dreumes in huis wordt je zo geleefd dat je wel in slaap valt



Pistache@ je hebt helemaal gelijk, helemaal niet raar wat je zegt!! Zwanger zijn is superrrr leuk! Zo heb ik het de 1e zwangerschap ervaren en kan niet wachten tot ik van het voorjaar/zomer weer in mijn dikke buik op mijn slippers rondloope (joehoeeee, geen gedoe met knellende schoenen....want ja je voeten worden dik!)

Je kan gember ook gewoon in je water doen, evt. beetje munt/citroen erbij als je dat ook lekker vindt. Ik gooi het ook vaak door mijn sappies (die ik met de slowjuicer maak). Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap gember tabletten, maar dat waren mega capsules waarvan ik kotsneigingen kreeg als ik ze doorslikte.... vanillevla wil ook nog wel helpen. Belangrijk dat je steeds blijft eten, juist van en lege maag wordt je misselijk. Ik hoop dat je er niet te lang last van hebt.



Ik heb veel last van een droge keel, nog meer dames last van? Ik drink genoeg, zo'n 2 liter thee per dag.
Positivisme! Met ons druk maken kunnen we ook niks veranderen. Dus laten we nu gewoon genieten!



(Natuurlijk zijn er ook vervelende momenten hier, dat hoort er ook bij voor de dames die het niet makkelijk hebben nu)



Zijn er al meer dames begonnen met Moeders voor moeders?
Alle reacties Link kopieren
Ja, vandaag dame v MvM langs geweest. Test gedaan..wel weer spannend hoor hihi! Liep hij eerst amper op..ik toch btje in stress. Nou na paar minuten was het stuk duidelijker en niet te vermijden een streep. Hihi! Toch weer die bevestiging gekregen. Dit weekend op feest-weekend met werk. Vandaag maar gezegd dat ik "kuurtje" heb dus niet kan drinken.. Zag aan mijn manager, die weet v MK , dat hij niet geloofde.. maar gelukkig rest wel! Ben blij als we wat wkn verder zijn en onzekerheid minder is en ik het kan gaan vertellen aan iedereen .



Ben trouwens als ik thuis kom echt nix waard..na eten gaat het dan gelukkig weer. Geloof dat het echt ff doorzetten is komende wkn. Hoe ervaren jullie de eerste dgn/wkn?
Alle reacties Link kopieren
Morgen moet ik weet bloed prikken en echo..ik denk dat ze er naast zitten...ik blijf hoop houden. Denk dat het te vroeg was.



Magnesium spray kan dat ook bij kinderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven