Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Hot Diggity Dog!

28-11-2016 17:30 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, alweer het zoveelste The Walking Dead topic! Wees welkom en huiver!



"I'm not in charge anymore. Negan is."

- Rick Grimes







En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:

Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Links

Comics

Het vorige topic
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Floflo je ava! Gaaf!
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
quote:Magneet schreef op 07 december 2016 @ 14:58:

Floflo je ava! Gaaf!



Dank je

Om er een beetje kerstsfeer in te krijgen
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Magneet schreef op 07 december 2016 @ 14:57:

[...]





Reactie: Ik ben Neganfan en ik vind dat helemaal niet leuk!!+100
Wow. I wish I could speak whale.
Ik ken JDM al zonder baard uit 2 seioenen Magic City (vette aanrader trouwens)

Het went wel, maar facial hair is sowieso altijd een plus voor mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:floflo schreef op 07 december 2016 @ 15:00:

[...]





Dank je

Om er een beetje kerstsfeer in te krijgen



Dat zou ik ook het liefste doen met kerst: koppen laten rollen!



*is niet zo'n kerstliefhebber
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ik haaaaaaat kerst! *



* denk stem moppersmurf erbij!
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik had ook niks met kerst (moest toch altijd werken met kerst), maar sinds we kids hebben, vind ik het toch wel gezellig om tradities te creëren.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar krijg ik, sinds lange tijd, voor het eerst weer een beetje zin in kerst. Nog niets neergezet ofzo hoor, maar ik begin lichtelijk zin te krijgen om de kerstboom te versieren.

De kerstdagen zelf heb ik weinig mee. Lekker hoor, extra vrije dagen, maar pffff.....je móét ook zoveel.

Wel stiekem meegeblerd met Mariah Scary in de auto
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gezeik er omheen zo vervelend: wanneer ga je naar wie, kadootjes of niet, moet je wat te eten maken of niet, die kan dan niet en die wil per se eerste kerstdag. Bah! En bij ons begint het al met Sinterklaas. Dat maakt al bij voorbaat dat ik er geen zin in heb. Terwijl als we ergens zijn, het meestal best gezellig is. Sinds de geboorte van ons kind proppen we alles in 1 dag, zodat we ook nog een dag voor onszelf hebben. Zeker met het werk van mijn man, die doordeweeks altijd weg is, is het wel fijn om een extra dag te hebben zonder verplichtingen. Maar van mij mag het wel weer januari zijn hoor.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Het gezeik erom heen inderdaad. Het gevoel van moeten.

Nu met mijn moeder geregeld dat we eerste kerstdag smiddags komen. Nu ergens kerstavond of eerste kerstdag savonds nog naar schoonouders en dan 2e kerstdag samen lekker vrij.
Alle reacties Link kopieren
Mariah scary...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Oh ik ben dol op kerst. Maar ik heb dan weer een grafhekel aan sinterklaas, dus dat is mooi in balans
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ook een nieuweling! En ook ik ben eindelijk bij, pfff ik was wel toe aan een figuur als Negan. Maar moet zeggen dat ik Glenn ergens wel mis..
Mermaid hair, don't care
Alle reacties Link kopieren
Gek genoeg mis ik de beide niet echt zou ook komen omdat we the family nog niet echt heel goed hebben gezien..

Elk keer was of negan er bij of die tijger..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel dol op kerstfilms
Alle reacties Link kopieren
Oh haha ik zie nu al dat mn vorige post wel goed was, excuses!
Mermaid hair, don't care
Welkom Renee!



Kerst vind ik wel okay zolang mensen me inderdaad geen verplichtingen op gaan leggen.

Maar lekker eten vind ik altijd wel fijn. Die opgelegde gezelligheid wat minder.
Alle reacties Link kopieren
Mis Glenn ook, hij had vast wat verstand aan degenen die nu op ramptoer zijn, bijgebracht.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
Nu het steeds donkerder wordt en ik me steeds meer terugtrek krijg ik wel meer zin in kerstlampjes en kerstgezelligheid. Het is elk jaar hetzelfde. Vooraf nooit zin in al dat gedoe met die lampjes (die dingen zitten altijd in de knoop) en als het dan lang genoeg donker blijft krijg ik vanzelf meer zin in lichtjes en lekker eten.
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:VivaFleur schreef op 07 december 2016 @ 21:19:

Mis Glenn ook, hij had vast wat verstand aan degenen die nu op ramptoer zijn, bijgebracht.



Dit.



Welkom Renee
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een week de boom staan en heel langzaam komt de stemming erin...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Dory_1 schreef op 07 december 2016 @ 20:02:

Ik vind het gezeik er omheen zo vervelend: wanneer ga je naar wie, kadootjes of niet, moet je wat te eten maken of niet, die kan dan niet en die wil per se eerste kerstdag. Bah! En bij ons begint het al met Sinterklaas. Dat maakt al bij voorbaat dat ik er geen zin in heb. Terwijl als we ergens zijn, het meestal best gezellig is. Sinds de geboorte van ons kind proppen we alles in 1 dag, zodat we ook nog een dag voor onszelf hebben. Zeker met het werk van mijn man, die doordeweeks altijd weg is, is het wel fijn om een extra dag te hebben zonder verplichtingen. Maar van mij mag het wel weer januari zijn hoor.Oh geen gezeur hier. 1e kd mijn ouders, 2e kd zijn ouders. Is al jaren zo. Kerststerretje mee en klaar. Sinterklaas met de familie proppen we ook in dezelfde dag als man zijn verjaardag. Oud en nieuw lekker thuis blijven zodat de kindjes mooi in hun eigen bed kunnen liggen.
Alle reacties Link kopieren
Hier een rare kerst, niks geen boom of versiersels want volgende week gaan we verhuizen... Week voor kerst vieren we bij mijn ouders het Grote Sinterkerstfeest, en op tweede kerstdag gaan we eten bij de schoonfamilie (en zitten we de halve dag dus in de auto). We gaan de dagen rond kerst en oud en nieuw vooral heel veel klussen, denk ik. Maar wel allemaal in ons nieuwe huis dus, ik heb er zin in!



Ik heb Glenn nog geen moment gemist eerlijk gezegd, sorry. Abraham wel.



Welkom Renee!
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kerst in het algemeen wel gezellig, alle lichtjes op straat en in huizen. Ik ga echter geen kerstboom opzetten, dat durf ik niet aan met deze katten

Daarnaast vind ik dat opgelegde van kerst ook wel minder, ik moet de ene dag naar die en de andere naar die. We moeten daar best wel veel voor reizen (OV). Het liefst blijf ik niet slapen dus dan moet je 's avonds ergens ook weer terug. Doordat ik best veel dingen niet kan eten, is eten voor mij ook een minder gezellige bezigheid, dus dat zorgt ook wel voor wat tegenzin.



Welkom Renee!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven