Entertainment alle pijlers

Baby te huur

25-10-2016 20:37 375 berichten
Wie kijkt er mee naar 'Baby te huur' (BNN)?



Stellen wonen tijdelijk in een appartement en doorlopen in een aantal weken de fases van zwangerschap en de zorg hebben voor een baby, peuter, kleuter en uiteindelijk opa/oma.



Hoe gaan ze dit ervaren? En wat voor een effect gaat dit hebben op hun relatie?
quote:Lavendel_Madelief schreef op 07 december 2016 @ 09:27:

Ik heb toch wel een slecht gevoel over het feit dat BNN lekker scoort over de rug van Mel. Hoe moet zij nou ooit nog aan werk komen?Ik vraag mij echt af waarom Mel en Phil zichzelf hebben opgegeven voor dit programma. Volgens mij wil Mel helemaal nooit kinderen want ze vind echt niks leuk aan kinderen lijkt het. Phil, tja hij vind er ook niet veel aan. Soms denk ik van die hebben zich opgegeven puur om eens op tv te komen maar waarom dan juist dit programma?!
quote:closednote schreef op 07 december 2016 @ 18:10:

[...]





Ik vraag mij echt af waarom Mel en Phil zichzelf hebben opgegeven voor dit programma. Volgens mij wil Mel helemaal nooit kinderen want ze vind echt niks leuk aan kinderen lijkt het. Phil, tja hij vind er ook niet veel aan. Soms denk ik van die hebben zich opgegeven puur om eens op tv te komen maar waarom dan juist dit programma?!Niet alleen heeft Mel niets met kinderen maar ook niet met ouderen, ze is eenmaal geen zorgzaam type. Hun deelname ontgaat me ook helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ach nog jong met de tijd komt dat wel
quote:Sophiever schreef op 07 december 2016 @ 18:45:

[...]

ze is eenmaal geen zorgzaam type. Inderdaad. De keuze voor haar opleiding tot stewardess vind ik ook bijzonder. Zij heeft toch helemaal geen zin om die mensen te helpen in een vliegtuig?
Heb het net terug gekeken en ik moest zo lachen om die praat opa

En Mel, neeeeeee!! Oma is net binnen, heeft haar koffer nog bij de deur staan en mevrouw gaat na wat ongemakkelijk zwijgen op de bank, gewoon een dutje doen????

En dan krijgt ze het met haar krokodillentranen ook nog voor elkaar dat iedereen haar weer vergeeft.

Pffffffff geen woorden voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook net teruggekeken, oh oh oh oh... Wat zijn die Mel en Phil dom zeg. Hoop echt dat die zich niet samen voortplanten, ai.



Die praatopa had ik weer naar huis gestuurd, om gek van te worden haha
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:Lavendel_Madelief schreef op 07 december 2016 @ 21:10:

[...]





Inderdaad. De keuze voor haar opleiding tot stewardess vind ik ook bijzonder. Zij heeft toch helemaal geen zin om die mensen te helpen in een vliegtuig?Dat deed hij dat deed zij toch niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens die Bart echt zo'n irritant mannetje Wel lief, maar zo'n vreselijke burgerlul. En dan die varkensneus en dat tuffende mondje... Bleh. Terwijl die Evie zo knap is, zij kan toch wel beter krijgen...
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:LaFolie schreef op 07 december 2016 @ 21:28:

Ik vind trouwens die Bart echt zo'n irritant mannetje Wel lief, maar zo'n vreselijke burgerlul. En dan die varkensneus en dat tuffende mondje... Bleh. Terwijl die Evie zo knap is, zij kan toch wel beter krijgen...Ik vind evie niet zo knap hoor. Maar Bart heeft inderdaad een varkensneus
quote:123love123 schreef op 07 december 2016 @ 21:09:

Ach nog jong met de tijd komt dat welIk hoop het maar ik vrees dat zij ook de basis mist.
quote:LaFolie schreef op 07 december 2016 @ 21:28:

Ik vind trouwens die Bart echt zo'n irritant mannetje Wel lief, maar zo'n vreselijke burgerlul. En dan die varkensneus en dat tuffende mondje... Bleh. Terwijl die Evie zo knap is, zij kan toch wel beter krijgen...Ik vind het een knap stelletje, Bart is ook absoluut niet lelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 07 december 2016 @ 21:29:

[...]



Ik vind evie niet zo knap hoor. Maar Bart heeft inderdaad een varkensneusOh nee? Ik vind haar heel mooi. Behalve de wenkbrauwen, die zijn supergek
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk terug nu ... Waarom zit in godsvredesnaam dat jochie bij Zoë en Dewy met een skateboard boven op het bed aan het springen? Vraag me af of hij dit ook thuis doet...
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFolie schreef op 07 december 2016 @ 21:28:

Ik vind trouwens die Bart echt zo'n irritant mannetje Wel lief, maar zo'n vreselijke burgerlul. En dan die varkensneus en dat tuffende mondje... Bleh. Terwijl die Evie zo knap is, zij kan toch wel beter krijgen...Hij zal wel heel lief zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
quote:LaFolie schreef op 07 december 2016 @ 21:28:

Ik vind trouwens die Bart echt zo'n irritant mannetje Wel lief, maar zo'n vreselijke burgerlul. En dan die varkensneus en dat tuffende mondje... Bleh. Terwijl die Evie zo knap is, zij kan toch wel beter krijgen...Echt? Een burgerlul? Ik vind hem heel lief, leuk en vlot om te zien ook. Ze passen juist wel bij elkaar denk ik.
Alle reacties Link kopieren
'En kijk, daar is Phil, terug van een lange stage dag... hij heeft nog geen idee dat hij een enorme heaumeau is, maar zijn buurmannen kunnen hem wel uit de droom helpen.. dat de oma weg is.
Dus.
Alle reacties Link kopieren
En toch hé, die Mel..



Ze is natuurlijk nóg maar zeventien. Dat is zeg maar niet echt heul oud, maar gewoon nog een regelrechte pubert.

Toen ze zo begon te huilen omdat oma terug was, en bij eht stukje dat ze alleen met de camera ploeg aan het praten was had ik het ook wel met haar te doen hoor.



T kind is nog maar zeventien.
Dus.
quote:boro_ schreef op 08 december 2016 @ 22:05:

En toch hé, die Mel..



Ze is natuurlijk nóg maar zeventien. Dat is zeg maar niet echt heul oud, maar gewoon nog een regelrechte pubert.

Toen ze zo begon te huilen omdat oma terug was, en bij eht stukje dat ze alleen met de camera ploeg aan het praten was had ik het ook wel met haar te doen hoor.



T kind is nog maar zeventien.Oh ja hoor,alles onder schuiven onder de heilige puberteit? Daar hoort ze al bijna uit te zijn. Ze is oud genoeg om te weten wat fatsoen is en oud genoeg om te weten dat als je een verantwoordelijkheid hebt dat je hiernaar moet handelen. Ze heeft zich notabene zelf opgegeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 08 december 2016 @ 22:16:

[...]

Oh ja hoor,alles onder schuiven onder de heilige puberteit? Daar hoort ze al bijna uit te zijn. Ze is oud genoeg om te weten wat fatsoen is en oud genoeg om te weten dat als je een verantwoordelijkheid hebt dat je hiernaar moet handelen. Ze heeft zich notabene zelf opgegeven.





Húh..



Ik schuif helemaal niet álles onder de puberteit.

Maar je ziet gewoon aan dit meisje dat ze echt breekt. En dat ze die oma alleen liet is niet goed te praten natuurlijk, maar dat ze er duidelijk spijt van heeft is wel helder lijkt me zo.

Bovendien gaat ze haar excuus aan oma aanbieden.



En, fyi, pas rond je 25ste zijn je hersenen klaar met ontwikkelen.

Het ene grijze brein ontwikkeld sneller dan het andere. En ik denk dat het wel veilig is om te zeggen dat het brein van Mel nog niet heul volwassen is.

Helemaal niet, zelfs.
Dus.
quote:boro_ schreef op 08 december 2016 @ 21:59:

'En kijk, daar is Phil, terug van een lange stage dag... hij heeft nog geen idee dat hij een enorme heaumeau is, maar zijn buurmannen kunnen hem wel uit de droom helpen.. dat de oma weg is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melissa0108 schreef op 08 december 2016 @ 12:49:

Ik kijk terug nu ... Waarom zit in godsvredesnaam dat jochie bij Zoë en Dewy met een skateboard boven op het bed aan het springen? Vraag me af of hij dit ook thuis doet...Waarschijnlijk niet, daarom doet hij het juist daar, ze zijn lekker buiten aan het roken, dus geef hem eens ongelijk
Effe laten zien dat Dewi en Zoet (schrijf je dat zo?), Alleen maar oog voor elkaar hebben en het prima vinden dat hij zichzelf maar moet vermaken. Hij pikt de ruimte die ze hem geven...ha..ha.. logisch op die leeftijd. Trouwens vindt ik Dewi echt gegroeid in zijn rol. Ook heel goed dat puber mee moet helpen. Moeten ze hier ook hoor! Jongen of meisje, ze kunnen allemaal zuigen, stoffen, sanitair schoonmaken, bed verschonen en koken, maar alleen strijken is hier nog puntje. Hoe moet het anders als ze op zichzelf zijn. Komen ouders dan ook opdraven?
Alle reacties Link kopieren
quote:grasklokje schreef op 09 december 2016 @ 09:21:

Effe laten zien dat Dewi en Zoet (schrijf je dat zo?), Alleen maar oog voor elkaar hebben en het prima vinden dat hij zichzelf maar moet vermaken. Hij pikt de ruimte die ze hem geven...ha..ha.. logisch op die leeftijd. Trouwens vindt ik Dewi echt gegroeid in zijn rol. Ook heel goed dat puber mee moet helpen. Moeten ze hier ook hoor! Jongen of meisje, ze kunnen allemaal zuigen, stoffen, sanitair schoonmaken, bed verschonen en koken, maar alleen strijken is hier nog puntje. Hoe moet het anders als ze op zichzelf zijn. Komen ouders dan ook opdraven?



1+ werd echt moe van Zoey, ben ook geen fan van bonte avondjes maar ja zou wel een beetje me best doen, zeurkous is het ook.

hahah die oudjes lekker kordaat



Mel & Phil hahaha Anita doet me aan me tante denken omg wat erg



Evy lijkt af en toe op een : deer in the head lights hahah die opa, wat erg



1+ Justin.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer
Go Anita!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven