Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).











Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 07 december 2016 @ 20:05:

Ik ga vast naar de hel, dat ging ik al maar nu echt. ik ook hoor, gezellig
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 07 december 2016 @ 20:35:

[...]



ik ook hoor, gezellig
quote:-KING- schreef op 07 december 2016 @ 20:35:

[...]



ik ook hoor, gezellig Je hebt een kerstava
quote:dolfje schreef op 07 december 2016 @ 20:32:

Oh wat erg Ssssst, heb je er wat van gezegd?



Tegen vrienden kan ik wel eerlijk zijn en geen zin is bijvoorbeeld ook een goede reden. Maar bij mijn moeder is dat lastig.

Nee, niks van gezegd, ze had zich zelf natuurlijk al genoeg voor lul gezet.



Ik ga ook altijd voor een eerlijk verhaal, en gelukkig is geen zin hier ook meestal wel een geaccepteerd antwoord. Moeders en kerst is voor velen lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ach ik ben blij dat het nu geregeld is. Nu de schoonouders nog maar die zijn een stuk makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 07 december 2016 @ 20:37:

[...]



Je hebt een kerstava ja sexy toch, die glinsterende zwarte lippen!
very metal
Dochter is Zielig. Ze had gisteren gym (ja zelfs op het MBO schijn je daar nog niet vanaf te kunnen komen) en toen moest ze pushups en situps doen. Dochter houdt helemaal niet van overtollige lichaamsbeweging, maar ze wilde zich niet laten kennen dus deed ze elf pushups en negentien situps, allebei in 30 seconden. Ze wist niet dat ze het in zich had, en nu verrekt ze van de spierpijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 december 2016 @ 20:50:

Dochter is Zielig. Ze had gisteren gym (ja zelfs op het MBO schijn je daar nog niet vanaf te kunnen komen) en toen moest ze pushups en situps doen. Dochter houdt helemaal niet van overtollige lichaamsbeweging, maar ze wilde zich niet laten kennen dus deed ze elf pushups en negentien situps, allebei in 30 seconden. Ze wist niet dat ze het in zich had, en nu verrekt ze van de spierpijn
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 december 2016 @ 20:50:

Dochter is Zielig. Ze had gisteren gym (ja zelfs op het MBO schijn je daar nog niet vanaf te kunnen komen) en toen moest ze pushups en situps doen. Dochter houdt helemaal niet van overtollige lichaamsbeweging, maar ze wilde zich niet laten kennen dus deed ze elf pushups en negentien situps, allebei in 30 seconden. Ze wist niet dat ze het in zich had, en nu verrekt ze van de spierpijn sorry voor dochter LV
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu voor het eerst junior masterchef Australië en ik ben gewoon helemaal perplex wat die kinderen allemaal kunnen maken zeg!
Nee hoor, niks sorry. Ze kan er zelf ook prima om lachen
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar
Mijn kinderen kregen van de goede Sint een nieuw kaartspel en het is merkwaardig verslavend. Qwirkle, heet het. Ik voorzie een marathon in de kerstvakantie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 december 2016 @ 20:50:

Dochter is Zielig. Ze had gisteren gym (ja zelfs op het MBO schijn je daar nog niet vanaf te kunnen komen) en toen moest ze pushups en situps doen. Dochter houdt helemaal niet van overtollige lichaamsbeweging, maar ze wilde zich niet laten kennen dus deed ze elf pushups en negentien situps, allebei in 30 seconden. Ze wist niet dat ze het in zich had, en nu verrekt ze van de spierpijn
When they go low, we go high. (M.Obama)
Iemand zin in een glaasje glögg?



Heb je ook iets met cola?
quote:Philae2 schreef op 07 december 2016 @ 21:11:

Iemand zin in een glaasje glögg?



[afbeelding]Maar 1 glaasje?
quote:Phaedra_ schreef op 07 december 2016 @ 21:15:

[...]



Maar 1 glaasje?

Ik heb 5l dus je mag meer dan een glas natuurlijk



Er zit wel meer dan 30% alcohol in, dus pas daarmee op.
Alle reacties Link kopieren
wat voor geluid maak je als je dat drinkt, glögg glögg glögg?
very metal
O, dat kan ik wel hebben. Schenk maar!
quote:barbaracartland schreef op 07 december 2016 @ 21:13:

Heb je ook iets met cola?Ehmm. Moet ik even zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 07 december 2016 @ 21:06:

Ik kijk nu voor het eerst junior masterchef Australië en ik ben gewoon helemaal perplex wat die kinderen allemaal kunnen maken zeg!ik vind ze ook zo schattig, wil er een aantal adopteren, maar dat schijnt niet te kunnen volgens Kia
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier ook een jong (met ondergewicht) dat het altijd warm heeft en alleen af en toe iets meer aantrekt dan een T-shirt om even van het gezeur van zijn vader af te zijn. (grappig ook dat het werkt: gewoon 1x per week opvallend je vestje aan doen en pa is weer even stil. -en dat het achter zijn rug weer uit gaat heeft ie toch niet in de gaten-)



Vandaag mijn gezicht maar eens laten zien op de opleiding. 2 docenten maakten een dolletje dat het toch van de zotte was dat ze mij van mijn kunnen aan het overtuigen waren i.p.v. andersom. Ze hadden wel gelijk natuurlijk, het is ook te gek. Maar ik werk er aan. Tijd om van die irrationele angsten af te komen. Volgende week pitch ik hoofdstuk 1 voor het ene vak en lever ik alles in wat ik tot nu toe heb van het andere vak, ook al vind ik het nog niet goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 07 december 2016 @ 21:20:

[...]



ik vind ze ook zo schattig, wil er een aantal adopteren, maar dat schijnt niet te kunnen volgens Kia Stom!
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 07 december 2016 @ 21:18:

O, dat kan ik wel hebben. Schenk maar!ik zag volgens mij onze dochter laatst in een reclame, wordt ze filmster?
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven