sushi bestellen voor twee personen

07-12-2016 20:56 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde voor zaterdag sushi bestellen. Maar geen idee hoeveel ik dan moet bestellen. Ik kan kiezen uit verschillende rolls, maar hoeveel stukjes zitten er dan in?



Echt geen idee.
Staat dat niet op de kaart? Hier gaan ze per een, twee of vier stuks, afhankelijk van de soort. Meestal bestel ik ca 16 stuks per persoon (niet zo grote eters).
quote:MinkeDeWit schreef op 07 december 2016 @ 20:59:

Staat dat niet op de kaart? Hier gaan ze per een, twee of vier stuks, afhankelijk van de soort. Meestal bestel ik ca 16 stuks per persoon (niet zo grote eters).16 stuks?? Phoe ik zit echt vrij snel vol bij sushi, ik ben helemaal niet zo'n kleine eter maar na een stuk of 8 zit ik al vrij vol.
Alle reacties Link kopieren
Er staat bijvoorbeeld tuna roll en die kost 14 euro. Dan neem ik niet aan dat dat 1 hapje is. Zou wel erg duur worden.



Ik kan ook bellen morgen, maar ik dacht....misschien weten jullie dat....
Deze is lekker! En verkrijgbaar in verschillende steden.

http://www.sushipoint.nl/acties.asp
Alle reacties Link kopieren
Meestal staat dat erbij.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zelf maak haal ik acht à negen stuks uit één rol. Een beetje afhankelijk van hoe goed gevuld de rol is. Ik eet 2,5/3 rollen.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Penelope_ schreef op 07 december 2016 @ 21:01:

[...]





16 stuks?? Phoe ik zit echt vrij snel vol bij sushi, ik ben helemaal niet zo'n kleine eter maar na een stuk of 8 zit ik al vrij vol.Dat hangt van de soort af. Met van die kleine stukjes hap je er zo een flink stel weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:1981Bloem schreef op 07 december 2016 @ 21:03:

Er staat bijvoorbeeld tuna roll en die kost 14 euro. Dan neem ik niet aan dat dat 1 hapje is. Zou wel erg duur worden.



Ik kan ook bellen morgen, maar ik dacht....misschien weten jullie dat....Meestal is zo'n speciale rol 8 stukjes. Eentje met alleen zalm is meestal 4 of 6 stukjes (ongeveer 3 of 4 euro)
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel meestal uramaki en futomaki en zitten er 5 stuks in een rol. Ik eet 4 rollen
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
je hebt ook boxen....daar zitten 4 rollen in. En als ik dan voor 2 personen zou bestellen.....moet ik dan 2 boxen bestellen? Wel duur....
Alle reacties Link kopieren
quote:1981Bloem schreef op 07 december 2016 @ 21:09:

je hebt ook boxen....daar zitten 4 rollen in. En als ik dan voor 2 personen zou bestellen.....moet ik dan 2 boxen bestellen? Wel duur....Dat is ook de reden dat ik niet iedere week sushi eet
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Wij bestellen meestal een box met 40 stuks. Dan heb je grote en kleine rollen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen wel bellen want ik kom er niet uit hahaha. Is toch overal anders geloof ik!
quote:peaches100 schreef op 07 december 2016 @ 21:04:

Deze is lekker! En verkrijgbaar in verschillende steden.

http://www.sushipoint.nl/acties.asp

Eens!!

En genoeg voor 2.
Alle reacties Link kopieren
Op deze site staan alleen 'rolls'



Ik kijk op www.eddysushi.nl Misschien kent iemand hem ook.
Ik bestel geen sushi. Ik ga liever naar Kaiko of Izakaya voor echte verse sushi.
Alle reacties Link kopieren
quote:peaches100 schreef op 07 december 2016 @ 21:04:

Deze is lekker! En verkrijgbaar in verschillende steden.

http://www.sushipoint.nl/acties.aspSorry, enorm oneens, wordt veel te vroeg vooraf klaargemaakt.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
quote:subon schreef op 07 december 2016 @ 21:23:

[...]





Sorry, enorm oneens, wordt veel te vroeg vooraf klaargemaakt.Smaakt naar rubber.
quote:subon schreef op 07 december 2016 @ 21:23:

[...]





Sorry, enorm oneens, wordt veel te vroeg vooraf klaargemaakt.Werd klaargemaakt terwijl ik erbij stond. Alles vers gerold, niets uit voorraad gepakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:1981Bloem schreef op 07 december 2016 @ 21:14:

Op deze site staan alleen 'rolls'



Ik kijk op www.eddysushi.nl Misschien kent iemand hem ook.Al die rolls zijn zo'n 13 euro, dus ze zullen allemaal 8 stukjes zijn. In zo'n box zitten 4 dingen, 4 rolls, dus 32 stukjes. Lijkt mij genoeg voor 2.
Alle reacties Link kopieren
quote:montblanc schreef op 07 december 2016 @ 21:27:

[...]





Al die rolls zijn zo'n 13 euro, dus ze zullen allemaal 8 stukjes zijn. In zo'n box zitten 4 dingen, 4 rolls, dus 32 stukjes. Lijkt mij genoeg voor 2.Dank je wel!! Ik bestel gewoon zo'n box denk ik :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 07 december 2016 @ 21:23:

Ik bestel geen sushi. Ik ga liever naar Kaiko of Izakaya voor echte verse sushi.De Izakaya hier vond ik de laatste keer slecht. Rijst was niet gaar, allemaal harde korrels. Dat bederft gewoon alles.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Heerlijke sushi van Eddy! Wij hadden laatst 2 rollen voor 2 personen en dat vond ik te weinig. Ik zou de volgende keer zeker voor 3 rollen gaan en aangezien ze zo enorm lekker zijn denk ik zelfs voor 4.
Alle reacties Link kopieren
quote:Angel64 schreef op 07 december 2016 @ 21:45:

Heerlijke sushi van Eddy! Wij hadden laatst 2 rollen voor 2 personen en dat vond ik te weinig. Ik zou de volgende keer zeker voor 3 rollen gaan en aangezien ze zo enorm lekker zijn denk ik zelfs voor 4.



Echt? Toevallig net iemand gesproken die voor 80 euro had...waren 7 rollen voor 2 personen en die vond het veel te veel en het is een grote eter....



Nu twijfel ik......80 euro vind ik wel duur. Maar je kunt het ook de dag erna eten toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven