Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Ik doe met je mee. In dat zwelgen dan. Bij de tandarts geweest en de hele rechterkant zit nog in de verdoving. Enige voordeel is dat ik er niet aan moet denken om te eten, laat staan kauwen.
Doe maar niet mee met het vreten hoor!! Ik heb nog 7 weekpunten over voor de rest van de week, echt té erg eigenlijk.



Denk dat het ook wel een stukje frustratie is. Donderdag te horen gekregen dat mijn contract niet word verlengd, maar ik moet nog wel 2 maanden werken. Daar kijk ik enorm tegenop.
Ik lig in het ziekenhuis met een abces. Moet nu de rest van de dag nuchter blijven tot de operatie
Ach wat een rot berichten Bumba, hou je taai en beterschap!
Beterschap Bumba



Silver jij al weer een beetje hersteld?
Ja vandaag geen pijnstillers hoeven slikken en gewoon gewerkt. Zelfs vanavond wezen sporten.
Goed bezig!!
Hier nog steeds in het ziekenhuis. Net is het gaasje uit de wond gehaald, ben bijna flauwgevallen van de pijn. Maar ik mag gelukkig wel naar huis straks. Dat is wel heel fijn. Hopelijk gaat het snel beter.
Hoop ook voor je dat het snel beter gaat. Geniet ervan dat je weer lekker thuis bent!
Oh lees het nu pas Bumba1985! wat erg, weet hoe je je hebt gevoeld... ben zelf echter nog nooit in het ziekenhuis beland met een abces. Hebben ze het operatief open gesneden? Krijg je dan narcose of ruggenprik?

En au dat gaasje. Bij mij ging vorige week ook elke keer het gaasje aan de wond vast zitten. Zo pijnlijk om het eruit te halen elke keer.



Hier gaat het redelijk goed, wondje is dicht. Voelde eind vorige week een bult ernaast zitten. Gisteren mee naar de huisarts geweest, toch even laten checken, hoewel hij gisteren al aardig was geslonken. Maar dat bleek gelukkig mijn lymfeklier te zijn in mijn lies, zet dan op als reactie op het abces.

Ben maandag weer begonnen met werken, en kan weer alles. Wat een rijkdom is dat toch. Wacht alleen nog even met fietsen



Sterkte en beterschap!
En balen van je baan zeg! Ik reageer vaak op stress met een abces, de laatste 1.5 jaar geleden was toen een collega op staande voet

was ontslagen (dat was op zich niet zo erg...) maar het werk wat eruit voort kwam, pfff.... Hoppa abces.

Kan best zijn dat jouw abces een reactie hierop was.
Ze hebben het inderdaad ook de OK opengesneden. Ik mocht zelf kiezen voor een ruggeprik of een narcose. Heb voor narcose gekozen, want een ruggeprik lijkt me zo ontzettend eng, plus dat je dan ook nog eens veel langer bezig bent, want een ruggeprik duurt langer voordat het is uitgewerkt.



Zou inderdaad best een reactie op stress kunnen zijn. Al krijg ik dan ook vaak aften. Maar voorlopig ben ik er wel zoet mee, denk ik. Mijn man heeft er een foto van gemaakt, het is echt een flink gat.
Jeetje dat is nog nogal wat zeg.... heb paar jaar geleden ruggenprik gehad voor iets anders, viel me 100% mee. Maar duurt wel langer voor het uitgewerkt is ja. Dacht vorige week nog: volgende keer wil ik een ruggenprik ipv onverdoofd snijden... maar ja, dat heb je niet voor het kiezen. Bij mij was het niet zo ernstig dat ik naar het ziekenhuis moest.



Ben je alweer thuis? En wond zeker elke keer spoelen?

Heel veel sterkte en beterschap!
Ja, ik moet 's ochtends en 's avonds uitspoelen, douchekop erop. Gelukkig ben ik wel thuis nu.



Ik twijfel nog of ik zondag weer ga werken. Opzich qua pijn kan het wel, maar ik zie niet zo goed hoe ik het praktisch gezien voor elkaar moet boksen. Ik kan niet fietsen en het openbaar vervoer rijdt op zondag pas vanaf 12 uur (moet om 11 uur beginnen).Daarnaast moet ik ook spoelen als ik ontlasting heb gehad en ik kan dat echt niet een hele dag ophouden op het werk, dus dat lijkt me ook lastig...



En ook nog eens ongesteld geworden, dus het is echt een oorlogsgebied daar beneden momenteel
Ik zou even nog een weekje ziek blijven bumba en dan kijken wat wel en niet haalbaar is beterschap
Thuis blijven Bumba1985, aan jezelf denken! En je lichaam de rust gunnen om hiervan te herstellen, deed dat zelf ook nooit zo snel, maar vorige week ben ik de hele week thuis gebleven, toen de wond bijna dicht was ben ik weer gaan werken.
Het vervelende is dat mijn contract niet is verlengd. En dat heb ik dus 3 dagen voordat dit probleem begon te spelen te horen gekregen. En direct de eerste keer dat ik moest werken daarna moest ik me dus ziekmelden. Dus heb nu heel erg het gevoel dat ze straks gaan denken dat ik me expres ziekmeld. Wat niet zo is, al vind ik het eerlijk gezegd wel prettig om even mijn wonden te kunnen likken (figuurlijk in dit geval haha!) maar ik was liever gewoon gezond geweest uiteraard.
Wat ze vinden is toch niet jou probleem? je heb overduidelijk een wond en ben er niet voor niks aan geopereerd als ze dat niet snappen zegt dat meer over hun dan over jou.



Kies voor je herstel
Kan me voorstellen dat je je zo voelt hoor, maar wat Single1985 zegt.

En anders even uitnodigen om de wond te komen bekijken, piepen ze wel anders :-)

Heb je wel contact met je leidinggevende verder? Ik heb mazzel dat de mijne inmiddels best veel begrip heeft, al paar keer thuis

gezeten met abces de laatste paar jaar. Ze zal ook nooit pushen dat ik weer moet komen werken.



En ja, liever gezond ja. Voor ik mijn abces kreeg riep ik voor de gein dat ik wel een griepje ofzo wilde, omdat ik zo moe was, en het me zo lekker lekker om even te chillen thuis. Nou, werk 10 keer liever dan een abces te hebben, pfff...

Ga morgen naar Amsterdam, en ben ook zo blij dat ik weer normaal kan lopen, heerlijk!
Had vandaag overigens weegdag. Vorige week een ons afgevallen, deze week een kilo, nou, daar was ik toch weer blij mee, want had mezelf vorig weekend een chocoladeletter beloofd, 1 van 135 gram, en die over 3 dagen verdeeld opgegeten. En toch afgevallen!

Nu 9,4 afgevallen. Op naar de 11, want dan zit op 100 kg. Dan is mijn eerste mijlpaal gehaald.



Oh, en morgen nieuwe ringen kopen, wat goedkope, die verstelbaar zijn, mijn ringen neigen elke keer af te vallen!

Bewaar ze wel tot streefgewicht, en dan laten verkleinen.
Wat goed zeg, Snoopy!



Ik ben deze week helaas aangekomen. Maar ben dus ook ongesteld en ik heb veel moeite met ontlasting door die wond, dus hopelijk gaat dat er straks snel weer af als ik een keer goed naar de WC ben geweest



En met die bewegingspunten als extraatje gebruiken, dat werkt dus duidelijk niet. Dan val ik niet meer af...
Was vorige week ook maar een ons afgevallen hoor, en had verwacht dat ik was aangekomen. Toen ook niet veel kunnen bewegen, en ook moeite met naar toilet gaan, dat scheelt zoveel.

Ik gebruik mijn bewegingspunten nooit, alleen de weekpunten af en toe.

Morgen afgesproken met vriendinnen in Amsterdam, 1 van mijn vriendinnen woont in NY en is een weekje in NL, dus erg leuk.

We gaan lekker uit eten ergens, schrijf dan gewoon in 1 keer mijn weekpunten weg
Mijn weekpunten waren maandag al grotendeels op. Als ik had geweten hoe deze week zou worden had ik het anders aangepakt denk ik.



Nog anderhalve dag tot weegdag. En tot de nieuwe punten...
Veel plezier vanavond trouwens :D
Snoopy wat goed! Veel plezier vandaag



Bumba balen maar eerst herstellen en dan focussen op afvallen. Ik gebruik die beweeg punten nooit geloof ook nooit dat ik dan afval.



Hier gisteren weeg dag gehad en ben gelijk gebleven en dat vind ik prima wil dit gewicht tot eind van het jaar vast houden en dan weer verder gaan afvallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven