Badr Hari - Rico Verhoeven

06-12-2016 13:52 435 berichten
Wie gaat er zaterdag kijken? En wie supporten jullie? Ik ben dit keer #TeamRico.



Ik wil het super graag zien, maar ik heb geen Ziggo sportkanaal. Helemaal geen Ziggo trouwens.



Nu zag ik dat je het ook via internet kan streamen. Voor 25 euro. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben bang dat het niet gaat werken en vind het zonde om geld te verspillen. Heb je trouwens een creditcard nodig om te betalen of kan het ook met I-deal? Hopelijk kan iemand me er meer over vertellen.



Alvast bedankt!
Ik hoop dat Badr voor de wedstrijd op alle soorten drugs wordt getest. Vertrouw die vent niet,ook ff zijn handen testen of er geen staal opgeplakt zit.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=AyaP2Nq8poI

Ik ben sowieso niet voor Badr Hari. Wat een misselijk stuk vreten is dat, excuse my French.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet geschikt om zoiets te kijken.

Ben ooit naar een wedstijd van ballantine / geubli geweest. Werd een vechtpartij in de zaal ....

tja

Gelukkig was het maar een korte wedstrijd
Ik was bij de wedstrijd Badr versus Hesdy Georges , zo jammer dat hij na trapte hij had makkelijk kunnen winnen.

Hij werd compleet uitgejouwd.

Vrees dat Rico geen schijn van kans heeft na de laatste foto's van Badr gezien te hebben .

Ik zit in elk geval klaar zaterdag .
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 december 2016 @ 18:18:

[...]





Allemaal anabolen moet je maar rekenen.Ik snap dat nooit, ze worden toch regelmatig getest? Als je Overeem ziet, kun je ook niet anders dan concluderen dat je wegkomt met anabolen. Onbegrijpelijk.......
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
waarom doet rico zo arrogant,denkt hij nou serieus dat hij een kans maakt tegen badr

die man is een beest hij vecht op leven en dood,zit badr trouwens niet sowiso in heel ander gewichtsklasse?

ik wens rico veel geluk hij zal het nodig hebben
Net zo arrogant als Badr he allemaal onderdeel van het spel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 06 december 2016 @ 15:27:

[...]



Ik vind Badr gewoon een gefrustreerde, laffe hond. Hoe hij Remy ooit natrapte toen hij op de grond lag, tegen z'n hoofd, vond ik zo typerend voor zijn walgelijke persoonlijkheid. Anti Badr dus.



Ik zat toen te kijken en sindsdien heb ik een hekel aan Badr, vreselijk onsportief en gefrustreerd mannetje.



Hoop zo dat Rico wint, maar vrees voor die verschrikkelijke Kock outs van Badr. Had net toevallig een stuk op AD gelezen wat de andere (ex) kickboksers verwachten, als het gevecht langer dan twee rondes duurt dan is Rico de grootste kanshebber omdat Badr dan wanhopig raakt en slordig wordt, ik hoop het maar dus ik zit morgen op het puntje van mijn stoel
Alle reacties Link kopieren
Het gevecht duurt ook maar drie rondes ipv vijf, dat was een eis van Badr.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:duopennoti schreef op 09 december 2016 @ 01:36:

waarom doet rico zo arrogant,denkt hij nou serieus dat hij een kans maakt tegen badr

die man is een beest hij vecht op leven en dood,zit badr trouwens niet sowiso in heel ander gewichtsklasse?

ik wens rico veel geluk hij zal het nodig hebben Volgens mij is Rico juist een natuurlijk zwaargewicht. Als je Badr in z'n beginjaren zag, kon je je er weinig bij voorstellen dat hij het bij de zwaargewichten zou redden.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 20:51:

[...]



Ik snap dat nooit, ze worden toch regelmatig getest? Als je Overeem ziet, kun je ook niet anders dan concluderen dat je wegkomt met anabolen. Onbegrijpelijk.......Gewoon slim timen voor de test, doen bodybuilders ook. Volgens mij las ik laatst ook ergens dat vechtwedstrijden geen vaststaand dopingprotocol hebben, maar dat kan ik nu niet meer terugvinden.
Alle reacties Link kopieren
Collega's geven Badr meer kans:

http://www.ad.nl/andere-s ... nt-badr-of-rico~a34f3dc2/



Niemand weet hoe hij ervoor staat. Alleen dat hij er momenteel uitziet als een prijsstier. Maar zijn jeugdtrainer zei na de persconferentie: Badr deed heel stoer, maar ik zag angst en onzekerheid in zijn ogen.



Volgen zijn dietiste is Badr sterk geworden van sperziebonen en kipfilet:

https://www.instagram.com/p/BNrAUzmBqWE/?hl=nl
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 09 december 2016 @ 08:27:

Het gevecht duurt ook maar drie rondes ipv vijf, dat was een eis van Badr.Omdat hij het geen 5 rondes volhoudt....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:duopennoti schreef op 09 december 2016 @ 01:36:

waarom doet rico zo arrogant,denkt hij nou serieus dat hij een kans maakt tegen badr

die man is een beest hij vecht op leven en dood,zit badr trouwens niet sowiso in heel ander gewichtsklasse?

ik wens rico veel geluk hij zal het nodig hebben Echt niet nodig, hij wint op karakter en dat is nou net iets wat badr niet heeft.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Team Rico Team Wereldkampioen.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Badr zag er bij de weging een stuk minder indrukwekkend uit. De foto's op zijn insta zijn geshopt volgens mij.
.
Ik ga hier gewoon naar kijken morgen terwijl ik er helemaal niet van hou als mensen elkaar slaan... Ik snap het ergens niet. Dat je de snelste wil zijn snap ik (F1, schaatsen enzo), maar elkaar neerslaan?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt denk ik ook in een of ander café gaan kijken met een paar man/vrouw.

Kan je die 25 euro uitgeven aan drankjes en hapjes :P
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 09 december 2016 @ 22:44:

Ik ga hier gewoon naar kijken morgen terwijl ik er helemaal niet van hou als mensen elkaar slaan... Ik snap het ergens niet. Dat je de snelste wil zijn snap ik (F1, schaatsen enzo), maar elkaar neerslaan?Ook ik vind het verschrikkelijk maar die criminele badr een les leren , ja daar ga ik wel voor zitten.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Misschien kijk ik wel niet, ik ben er nog niet over uit. Ik heb dat soort sporten nooit echt goed gesnapt.
Dat mensen met elkaar willen battlen/meten snap ik, maar echt elkaar fysieke pijn doen?
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden ergens.
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 09 december 2016 @ 23:07:

Misschien kijk ik wel niet, ik ben er nog niet over uit. Ik heb dat soort sporten nooit echt goed gesnapt.Ik kijk het liefst als de uitslag bekend is , en Rico heeft gewonnen. Het is maar 3 rondes dus het is zo voorbij.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 09 december 2016 @ 23:08:

Dat mensen met elkaar willen battlen/meten snap ik, maar echt elkaar fysieke pijn doen?Ben ik helemaal eens met jou. Ik vind het ook geen sport absoluut niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken.



Ik heb niks met voetbal ofzo, überhaupt niks met de meeste teamsporten, maar vechtsporten kijk ik graag. En wielrennen.



Badr is een criminele mafklapper die hopelijk nog eens een potje Karma krijgt, maar in de ring is hij een sensatie. En Rico kon wel eens zijn meerdere zijn dit keer. Het zal gruwelijk spannend worden, en als ik geld teveel had, regelde ik nu nog kaartjes voor ter plekke. (600 euro per stuk, haha)



Geweldige Kerstmarkt ook naast die arena, daar in Oberhausen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven