Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!



Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
Alle reacties Link kopieren
Het zuiden van Thailand heeft de laatste paar dagen te maken gehad met extreme regenval. De schade is zo groot, dat de Thaise autoriteiten Koh Phangnan en Koh Samui tot rampgebieden hebben verklaard.



In totaal telt Thailand nu 19 rampgebieden door het extreme weer. Sinds vorige week woensdag is het op veel plekken in Zuid-Thailand hevig gaan regenen. Surat Thani is de zwaarst getroffen provincie. Dit is de plek waar je van de bus op de boot naar Koh Samui stapt. Het populaire toeristeneiland is zelf ook zwaar getroffen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/t ... cueerd_in_Thailand__.html



Ze blijven lachen......leuk is anders.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/t ... cueerd_in_Thailand__.html



Ze blijven lachen......leuk is anders.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat ik komende week met de bus van Surat naar het vliegveld kan... Best maf eigenlijl dat het nier niet overstroomd is. Komt denk ik omdat de wegen hier beter zijn dan op de andere eilanden (of zo).
Alle reacties Link kopieren
Surat is flink getroffen toch
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ja helaas wel. De ferries gaan wel nog steeds. Het schijnt komende dagen beter te worden, daat hoop ik dan maar op. Vannacht ging het weer goed te keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag aangekomen. Super goede vlucht gehad met Eva air. Elite klasse is heerlijk



Nu in minivan voor 100 baht naar khao san road waar ons hotel zit.



Het is hier bewolkt maar wel droog
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan Poldervrouw!
Alle reacties Link kopieren
Net mijn ticket geboekt, ik "mag" in februari weer! Niet de beste prijs gescoord, maar kon niet eerder boeken door onzekerheid op werk. Toch nog redelijk goede deal, met extra dagje Dubai op de heen reis. Iemand nog tips voor Dubai in een dag?
Alle reacties Link kopieren
Deze nieuwe kakelverse OWSI zegt 'nee geen flauw idee (snowboarden in de skihal of zo)'
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mayou!!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
(en de lucht is ook weer blauw! Wel raar wakker worden zonder dat gekletter op het dak!)
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt je route in februari Kris33
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Driedubbel
Alle reacties Link kopieren
Hou op
Alle reacties Link kopieren
Aaaah please stop this
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wil je mijnroute heel graag weten...!

Ik vlieg na aankomst in Bkk direct door naar Krabi en reis dan door naar Koh Lanta. En daarna? Geen idee! Eerst vrienden opzoeken en een bruiloft van een Thaise vriendin, op Lanta. Zit te denken om eens bij Koh Chiang en Koh Mook/Kood te kijken. Die laatste 2 lijken me prachtig!
Alle reacties Link kopieren
In april ga ik met mijn dan bijna kleuter naar Thailand. De route ligt al vast, we doen het wat rustiger aan dan ik zonder kind zou doen, maar dat is prima. Leuk om dit topic een beetje door te lezen voor eventuele tips! Misschien kan iemand mij een hotel aanraden in Bangkok? We verblijven aan het eind van de reis 2 nachten in Bangkok en het mag best een beetje luxe voor die laatste nachten. Een mooi zwembad zou leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
Kris, duiken op Chang is 3x nix, dus daar hoef je het niet voor te doen. Eiland zelf is wel ok.
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik al, eerlijk gezegd. Ging mij ook vooral om de bounty plaatjes die ik vaak op internet zie...
Alle reacties Link kopieren
Mocht je daarna doorgaan naar koh samui of koh tao en een viva meeting lijkt je leuk, dan ben je van harte uitgenodigd ;)
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet naar Koh Phayam en of Koh Chang (aan de westkust). Kun je lekker naar Similan en Surin en die eilanden zijn ook erg bounty.



Snarl, ergens in dit topic staat dat het Ibis aan de Chao Praya lekker moet zjn qua hotel. Ben er zelf niet geweest, maar een paar hier wel en die vonden het een fijn hotel.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel mayou, ik ga het bekijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven