Beschrijf hoe de personen boven je eruit ziet

08-12-2016 17:39 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beschrijf hoe de persoon boven je er volgens jou uitziet. Uiterlijkheden, karaktereigenschappen etc.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
[quote]MissWollstonecraft schreef op 08 december 2016 @ 20:19:

Saintje is een lief, maar wat eenzaam meisje met een romantische aard. Soms wil ze zich het liefst verstoppen, vooral in grote groepen. Maar een-op-een kan ze opeens ook een hele gezellige babbelkont



Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Evyblissy: vrolijke chick die de hele dag door foute muziek van Jantje Smit etc zingt met een poetslap in haar hand terwijl ze naar der drukke baan rijdt.
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 08 december 2016 @ 20:42:

[...]





Midden dertig, leuke vent en stabiel leven dat klopt. Ik kleed me inderdaad met zorg, maar zit nu wel gewoon in een joggingbroek op de bank hoor. Ik ben wel slank, maar niet petit helaas. Zwarte bob? Oh niet? maar ik had t toch best een beetje goed! Ik zie zo een stijle en sylish strakke zwarte Bob voor me en rode lippen. Maar kan ook wel een weelderige haardos zijn. Ik denk alleen niet dat je blond bent, maar ik kan er volledig naast zitten.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 08 december 2016 @ 20:37:

Bladora: Echt een meisje meisje, houdt heel erg veel van make-up, het liefst in alle klerutjes. Is ook nog niet zo oud, max 25. Ze is al 5 keer gezakt voor haar rijbewijs maar blijft stug doorproberen. Ze heeft nu een vriend maar ondertussen zit ze ook hevig met een collega te flirten.Haha als dat zo was was ik hier al sinds m'n 13e of zo aan het forummen geweest.... Tegen de huisregels! Als dit het idee bij me is geen wonder dat ik nog altijd m'n id voor een fles wijn moet laten zien
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:Foodsandbeats schreef op 08 december 2016 @ 17:53:

winkelfanaat: huis vol action spul, kledingkast die uitpuilt, koopt schoenen in maat 39 tot 41, maar heeft eogenlijk 40. Lang blond haar (geverfd) en altijd eyeliner.

Haha grappig. Ik koop weleens bij action, maar dat zijn praktische dingen als pedaalemmerzakken en schoonmaakdoekjes. Geen decoratieve spullen van action, hel no!

Ik deel een 4 deurs linnenkast samen met mijn man, waar ook een plank bij zit voor het beddengoed, best bescheiden toch?

Grappig dat je dat schijft van de schoenen, ik probeer altijd om schoenen in de kleinste maat te kopen

En inderdaad altijd eyeliner. Volgens mij ben ik er mee geboren.
Alle reacties Link kopieren
Bladora ziet er gewoon precies zo uit als op haar Ava, loopt altijd in pakken en mantelpakje op paaaalen van hakken.

Ook thuis, altijd!

Ze heeft een flitsende cariere in de hotel wereld en zes minnaars.





Maar s'nachts slaapt ze in een roze fluffy pyjama met een teddybeer.
BAMmetjebamie: Lang, gemiddeld postuur, donkerblond haar met af en toe zo'n hardnekkige verdwaalde grijze haar. Draagt veel blauwtinten en jeans en is down to earth maar je moet niet tegen haar zeuren over kleine details.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 08 december 2016 @ 23:37:

BAMmetjebamie: Lang, gemiddeld postuur, donkerblond haar met af en toe zo'n hardnekkige verdwaalde grijze haar. Draagt veel blauwtinten en jeans en is down to earth maar je moet niet tegen haar zeuren over kleine details.



Niet lang en geen blauw, black is my happy colour.

Verder klopt het wel
Ha, nog aardig gegokt ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:BAMmetjebamie schreef op 08 december 2016 @ 23:35:

Bladora ziet er gewoon precies zo uit als op haar Ava, loopt altijd in pakken en mantelpakje op paaaalen van hakken.

Ook thuis, altijd!

Ze heeft een flitsende cariere in de hotel wereld en zes minnaars.





Maar s'nachts slaapt ze in een roze fluffy pyjama met een teddybeer.Goed gegokt hoor, dit was het geval tot een tijdje terug. Alleen die zes minnaars heb ik nooit gevonden. Heb wel nog een roze varkentje waar ik mee slaap
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik vraag me toch stiekem af wat men bij mij allemaal juist gokt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 09 december 2016 @ 11:26:

Ik vraag me toch stiekem af wat men bij mij allemaal juist gokt.

Oke, komt ie dan: Marquise is een vrouw die een hekel heeft aan gemuts maar stiekem wel van huishoud topics en roze kerstmeuk houdt. Ze gaat uitdagingen niet uit de weg en durft zelfs naar verre buitenlanden te trekken. Is een elegant type en kleedt zich graag mooi aan maar mag ook graag in joggingbroek op de bank hangen met een kat, de afstandsbediening en een reep chocola binnen handbereik.



Oke, dat laatste is een gok
Naar echt verre oorden ben ik nog niet getrokken maar dat is vooral een tijd/geld kwestie en het zijn twee katten. Voor de rest: spot on.
Alle reacties Link kopieren
Belgie is toch ook best ver ?
Cerullli (al ga ik er vanuit dat je al geraden bent)



Warm bruin halflang golvend haar, groene ogen, 175cm. Je kleed je vrouwelijk jurkjes, Rokje vestje etc.

Je woont in een volksbuurt in een rijtjeswoning en je interieur is landelijk Ala riviera maison.



Je bent heel positief ingesteld op alles. Negatief zijn komt eigenlijk niet voor in jou woordenboek.



Je woont aleen met 5 katten en je werkt in een kledingwinkel.



Hoe slecht was ik? Hihi
Alle reacties Link kopieren
Cathelyne ziet er uit als een vrouw die altijd Green Happiness eet alleen is zij geen 18 meer en ook geen 21. Zij staat met beide voeten in het gras van een leuke festival en haar grootste zonde is dat zij stiekem gewone melk drinkt ipv amandelmelk (want zij mag eigenlijk geen zuivel):



Cathelyne

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Viva amber, een vrouw met grote krullenbos, een brunette, vesten en skinnies, leest het Parool, stemt D'66, verzamelt opgezette dieren. Geen kinderen, meerdere vriendjes die niet van elkaars bestaan weten. Gaat vaak naar rommelmarkten en houdt wandelende takken.
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, er zit best een kern van waarheid in.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cathelyne schreef op 10 december 2016 @ 17:40:

Cerullli (al ga ik er vanuit dat je al geraden bent)



Warm bruin halflang golvend haar, klopt groene ogen, nope 175cm trek daar maar 10 cm vanaf. Je kleed je vrouwelijk jurkjes, Rokje vestje etc. spot on!

Je woont in een volksbuurt in een rijtjeswoning yep... maar hoe kwam je hierbij? en je interieur is landelijk Ala riviera maison. neuh...



Je bent heel positief ingesteld op alles. Negatief zijn komt eigenlijk niet voor in jou woordenboek. I wish!



Je woont aleen met 5 katten I wish! en je werkt in een kledingwinkel. neen



Hoe slecht was ik? Hihi Ongeveer de helft goed dus
quote:cerulli schreef op 10 december 2016 @ 18:01:

[...]



Ongeveer de helft goed dus Je bent allergisch voor katten of ben je je man en eventuele kinderen zat?
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 10 december 2016 @ 18:24:

[...]





Je bent allergisch voor katten of ben je je man en eventuele kinderen zat?

Haha, ik heb geen man en geen kinderen en zou graag katten hebben, maar dat is niet zo praktisch momenteel. Wel knap hoeveel mensen wel goed raden.



Cerulli, buiten wat ze al heeft gezegd dat klopt: staat haar mannetje (of legt een kerel zonder pardon op de vloer) vanwege de vechtsport die ze beoefent, houdt van gezellig maar wel praktisch en heeft een knuffelbeest in de vorm van een kat omdat een echte kat niet praktisch is.
quote:viva-amber schreef op 10 december 2016 @ 17:45:

Cathelyne ziet er uit als een vrouw die altijd Green Happiness eet alleen is zij geen 18 meer en ook geen 21. Zij staat met beide voeten in het gras van een leuke festival en haar grootste zonde is dat zij stiekem gewone melk drinkt ipv amandelmelk (want zij mag eigenlijk geen zuivel):



Cathelyne

[afbeelding]





Hihi leuk geprobeerd maar er klopt helaas niks van.

Sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven